Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Pasażerowie PKP nie chcą nowego rozkładu jazdy
Autor Wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 03-11-2010, 16:53   Pasażerowie PKP nie chcą nowego rozkładu jazdy Odpowiedz z cytatem

245 pasażerów korzystających z linii Nysa – Prudnik – Kędzierzyn-Koźle podpisało się pod petycją do marszałka o pozostawienie obecnego rozkładu jazdy. Nowy będzie dużo gorszy!
Akcję zorganizowano spontanicznie na wieść o nowym rozkładzie jazdy pociągów, który ma wejść w życie 10 grudnia. Kilka osób wśród pasażerów, zebrało podpisy pod pismem do urzędu marszałkowskiego, aby odstąpić od zmian i pozostawić obecny rozkład. Petycja już została złożona.

- Prawie wszyscy podpisywali się bardzo chętnie - mówi Bożena Petryk-Soroczyńska, która dojeżdża do pracy w Opolu. - Pasażerowie generalnie są bardzo niezadowoleni ze zmian. Obecny sposób skomunikowania pociągów z Nysy z przesiadkami do Gliwic, Raciborza czy Opola jest bardzo dobry.

- Nowy rozkład będzie bardzo niekorzystny dla ludzi dojeżdżających codziennie do pracy, dla uczniów, studentów - wylicza Zofia Rakoczy. - Wielu zapowiada, że zaczną jeździć PKS-em. Ja dojeżdżam do pracy w Kędzierzynie. Od grudnia nie mam jak wrócić do domu po wieczornej zmianie, bo ostatni pociąg odjeżdża przed 22. Będę musiała jeździć samochodem.

W nowym rozkładzie przejazd z Kędzierzyna do Nysy będzie dłuższy o 10 minut. Zmieniono godziny odjazdów. Np. młodzież jadąca do szkoły w Prudniku będzie w mieście już przed 7 rano. Żeby dojechać rano do Gliwic czy Raciborza, pasażerowie będą czekać na przesiadkę 40 minut, zamiast dotychczasowych 10 minut. Osoby wracające po pracy z nocnej zmiany będą musiały czekać 2 godziny. Niezadowoleni są też kolejarze.

- Będziemy rozważać te postulaty i jak się uda, poprawimy rozkład - zapowiada Krzysztof Wiecheć, dyrektor opolskiego zakładu PKP Przewozy Regionalne. - Moim zdaniem nie jest jednak możliwe utrzymanie starego rozkładu jazdy. Uzgadnianie połączeń jest bardzo skomplikowane. Każda zmiana powoduje kolejne zmiany, jak w dominie. My musimy się dostosować przede wszystkim do planów remontowych na głównej trasie z Wrocławia do Katowic i planowanych remontów na liniach lokalnych.

Moje Miasto Kędzierzyn-Koźle

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kriss_18 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 03-11-2010, 18:29    Odpowiedz z cytatem

Niech coś w końcu pomyślą o bezpośrednim połączeniu Legnica-Nysa-Kędzierzyn, bo od planów w marcu dużo się zmieniło.
Czy na prawdę niewarto zarabiać na siebie.?
Podsudecka będzie tylko wtedy jak wszystko wróci na swoje tory!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-11-2010, 22:54   

Przykre jest, ze czasem skomunikowanie dla dwoch osob, jest wazniejsze, niz dojazd do pracy dla stu osob.
Powrót do góry

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 11-11-2010, 14:34    Odpowiedz z cytatem

A co z połączeniami z Nysy w kierunku na Kamieniec Ząbkowicki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2010
Skąd: tomcio

PostWysłany: 08-12-2010, 21:57    Odpowiedz z cytatem

Witam. Spoglądając na tabele 235 (Kędzierzyn Koźle-NYSA-Legnica) oraz 203 (NYSA-Głuchołazy-Mikulovice) można wysnuwać tylko i wyłącznie same minusy tego rozkładu dla miast takich jak NYSA,PRUDNIK czy GŁUCHOŁAZY.
1.Dalej brak połączeń w kierunku Legnicy czy Kłodzka i nic chyba się nie zapowiada żeby tym spornym jak dotąd odcinkiem coś jechało. Sad
2.Wydłużył się czas jazdy do Kędzierzyna Koźla, Sad
3.Znikome skomunikowania w Kędzierzynie Koźlu w kierunkach na Gliwice, Racibórz czy Opole,
4.Duża dziura w połączeniach w kierunku Kędzierzyna Koźla (między 10.55 a 14.55) a także w kierunku Brzegu (między 7.28 a 14.28)
5.Brak dojazdu do szkoły w Prudniku na godz.8.
6.Ponowna likwidacja połączeń na odcinku NYSA-GŁUCHOŁAZY co uważam za totalną porażkę, gdyż tak niedawno zapewniano o połączeniu międzynarodowym Wrocław Gł-Jesenik i pozostawieniu połączenia Opole Gł.-Ostrużna.
To tyle jeśli chodzi o minusy rozkładu dla NYSY. Plusem jest np.wydłużenie porannej relacji do Kluczborka (odj.5.28 oraz powrót z Kluczborka przyj.do Nysy 12.59) oraz to że pociągi w większości kursują codziennie.
Patrząc na ten rozkład ,myślę że fajnie by było gdyby szło to jakoś inaczej poukładać,chodzi tu mi o to, żeby tak zaplanować obiegi połączeń, aby pozwoliły na to, żeby niektóre pociągi z Kędzierzyna Koźla ( do czasu porozumienia się Urzędu Opolskiego z Dolnośląskim o ile w ogóle jest to możliwe ) kursowały do PACZKOWA-(jeszcze woj.opolskie), czy też np.wydłużyć pociągi z Brzegu czy Opola do GŁUCHOŁAZ-(jeszcze woj.opolskie) i tam skomunikować z pociągami czeskimi. Taka moja refleksja na temat nowego rozkładu. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

eurek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2006
Skąd: Wrocław/Nysa

PostWysłany: 08-12-2010, 23:54    Odpowiedz z cytatem

Najgorsze to rozkomunikowania ze Slaskiem:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl