Otwieram dzis nowy rozkład jazdy na stronie Twój Plan Podróży...wpisuję Międzyrzecz - Templewo i co sie okazuje....nie ma takiej miejscowości jak Templewo,ani Sulęcin...
Oj chyba jednak trzeba nasmarować rower-hehehe
Żenada!!!
Jak zlikwidują to zaproszę cały Urząd Marszałkowski do Templewa i zaproponuje by wrócili do Zielonej Góry bez samochodu...zajmie im to tydzień!!!!Już widzę Wojewodę stojącą "na stopa"-hehehehe
Dziś usłyszałem w jednym z regionalnych programów na Tvp Info że Linia Rzepin-Międzyrzecz jest bardzo nie opłacalna urząd marszałkowski musiał do niej najwięcej dopłacać. W Przetargu nikt nie przystąpił do zadania obsługiwania tej lini, jest jeszcze jedna szansa ponieważ będzie ten wolny przetarg lecz szansę są nikłe , zapowiada nam się zlikwidowanie tego połączenia
Dobrze, że zdążyłem się jeszcze przejechać tą przepiękną linią, latem 2009...
Linia ta zdecydowanie ma swój niepowtarzalny urok..stare lasy,mosty,wiadukty,wysokie nasypy i spore pochyłości.W Templewie pociąg naprawdę ma sporą górkę do pokonania.Pamiętam gdy na początku lat 90-tych przy ostrej gołoledźi SU 45 nie była w stanie podciągnąć 2 wagonów...Ehhh stare dzieje.
Przeżywam już 2 likwidację połączeń Międzyrzecz - Rzepin w swoim życiu.I zarówno w 1995 jak i teraz trudno mi sie z tym pogodzić.
Urząd Marszałkowski musi dokładać do połączeń bo mało ludzi jeździ.Należy oskarżyć o taki stan rzeczy i Urząd Marszałkowski i Przewozy Regionalne.Bo zaniedbali to połączenie do granic możliwości bo czy normalne jest by 60-70% rozkładu jazdy objeżdżała komunikacja zastępcza???A w np 2008 roku gdy regularnie kursował SA105 czasami ciężko było znaleźć miejsce siedzące kursem o 15:20 z Międzyrzecza.Dalej-totalna dezinformacja dla podróżnych,fatalnie ułożony rozkład jazdy-czy słyszał ktoś o takim paradoksie by ostatni pociąg na danej linii odjeżdżał w południe??? a tak przecież jest w Rzepinie z kursem do Międzyrzecza.
Teraz słyszę reklamy lotniska w Babimoście by latać do Warszawy...walą tam kasę porównywalna z dopłatami do wszystkich przewozów kolejowych-tylko ze dziennie z pociągów korzysta więcej ludzi niż z samolotów przez miesiąc-czy to nie jest bzdura...A nas,zwykłych ludzi w małych miejscowościach odcina się od świata,pozbawia możliwości dojechania do lekarza,szkoły pracy...w imię samolotów dla szlachty???!!!
Oskarżam wiec o zaniedbanie władze województwa lubuskiego..."Lubuskie warte zachodu" - ŻENADA!!!
[ Dodano: 27-11-2011, 16:31 ]
Dzis odprowadziłem kolegę na pociąg do Rzepina gdzie przesiadał sie na Poznań...po dłuższej chwili dostaje sms ze na szynobus Międzyrzecz-Rzepin spadł konar...straty nie sa wielkie,podrapany przód....pewno od jutra komunikacja zastepcza-hehehehe
Dziś usłyszałem w jednym z regionalnych programów na Tvp Info że Linia Rzepin-Międzyrzecz jest bardzo nie opłacalna urząd marszałkowski musiał do niej najwięcej dopłacać.
Z takim beznadziejnym rozkładem dla nikogo, bez skomunikowań do/z Poznania w Rzepinie (bo ta relacja ma szanse na przyciagnięcie podróznych) oraz do/z Gorzowa, to czemu oni się dziwią??? Czy nie można zamiast sztywnych 2-3 kursów zrobić np. jakiś w dni robocze, a w niedziele jakiś wieczorny na Poznań? Czy tak trudno wyjść do ludzi z twarzą a nie d...?
Dowiedzialem sie także nieoficjalnie oczywiście,że od 11 grudnia pociąg Międzyrzecz-Rzepin ma kursować tylko w soboty,niedziele i święta...a w tygodniu wiatr będzie hulał po torach...współczuje ludziom ze Smogór,którzy naprawde zostaną odcięci od świata.
No i szykuje nam sie jeszcze jedna likwidacja....przestaje istnieć PKS Sulęcin..
szkoda, że ta linia jest zagrożona. Ale jak przez większość roku wmawia się podróżnym, że autobus to też fajny pociąg, to nie można dziwić się spadkiem zainteresowania. Szkoda, że nikt nie potrafi dojść do wspaniałych wniosków, że ludzie chcą jechać pociągiem a nie KKA.
Z nieoficjalnych wiadomości które do mnie dotarły wynika że linia Międzyrzecz-Rzepin zostaje zamknięta z tego względu że nie ma szynobusu. Ten SA105 co teraz jeździ zostaje zabrany i będzie jeździł jako Regio Zbąszynek-Gorzów Wlkp i z powrotem. Musi tam teraz jeździć szynobus, ponieważ linia została wzmocniona do 100 km/h, więc ze Zbąszynka do Międzyrzecza będzie się jechać 30 min, więc jak została by KKA dochodziło by do dużych opóźnień. Współczuję ludziom którzy zostaną odcięci od świata.
A ja dzis usłyszałem ze na Zbąszynek-Gorzów na razie zostaje komunikacja zastepcza bo prace które trwały zostały zle przeprowadzone i po badaniach przejazdowych wiele odcinków musi zostać poprawione-szczególnie łuki..
Musimy poczekać na oficjalne komunikaty...bo zasłyszane wiadomości zmieniają się zbyt często i zbyt często mijają się z prawdą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum