Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Brak pociągów dalekobieżnych w Gogolinie
Autor Wiadomość

elziomallo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Cze 2009
Skąd: Miasto Świętej Wieży

PostWysłany: 06-04-2010, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Ciasne horyzonty macie, mości panowie.

Nie zauważacie dużo większego skandalu niż ten, że w Gogolinie nie zatrzymują się pociągi TLK. Pragnę zauważyć, że gmina wasza szanowna nie ma bezpośredniego połączenia z Berlinem. Aby naprawić to niedopuszczalne zaniedbanie proponuję wprowadzić w Gogolinie postój EC Wawel! A co, niech mają.

_________________
2010: 578
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 06-04-2010, 20:25    Odpowiedz z cytatem

ktos ma podobne poczucie humoru do mojego. planowalem cos podobnego napiać, jednak sie powstrzymalem bo to idiotyzm jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 07-04-2010, 13:12    Odpowiedz z cytatem

Najpierw uruchomcie linię do Prudnika przez Krapkowice. Jak Gogolin będzie stacją węzłową to można sobie pomyśleć o zatrzymywaniu pociągów kategorii powyżej Regio.
Zajrzyjcie tutaj:
PKP zgodziły się oddać gminie grunty przeległe do dawnego mostu kolejowego w Krapkowicach:
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100304/POWIAT04/749356092

Najpierw weźcie samorządowców za d..., a potem myślcie o rozwoju. Bo na razie to kolej się w Gogolinie, i okolicach, zwija a nie rozwija.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Catz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Cze 2006
Skąd: Nizina Śląska

PostWysłany: 08-04-2010, 12:47    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie postój pociągów Inter Regio czy Tanich Linii Kolejowych w mniejszych miastach miałby sens w nocy. Wtedy dojazd do większego węzła jest bardzo utrudniony i w takich Strzelcach Opolskich, Lewinie Brzeskim, Zdzieszowicach czy Gogolinie byłby przydatny, jeśli faktycznie znajdą się tam pasażerowie. Z drugiej strony, nawet na dużych stacjach w nocy niewiele podóżnych korzysta z pociągów.

Wcześniej ktoś wspominał o dodatkowych kosztach i został wyśmiany. Z mojego punktu widzenia bilety PR na dojazd do większej stacji + Intercity na dalszą podróż kosztują więcej niż jeden bezpośredni bilet w taryfie Interciy.

Co do linii do Prudnika, to myślę, że koszt odbudowy jest zbyt duży w porównaniu do potencjału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 08-04-2010, 13:30    Odpowiedz z cytatem

@Catz
w dawnej stacji węzłowej Strzelce Opolskie,
mijescowości posiadajecej ongi własną lokomotywownie, z nieczynną co prawda wieżą wodą tlk nie jeżdzą.
za to wszystkie przejeżdżające IR stają. jeszcze nie widziałem żeby mniej jak 10 osob wsiadało/wysiadało.

co do kosztów jest różnie, aczkolwiek wiadomo ze lepiej jechać cąły czas u jednego przewoźnika.
;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 08-04-2010, 17:38    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli w promieniu +/- 50 km od danej miejscowości zatrzymują się pociągi dalekobieżne, to nie ma sensu robić ich kolejnych postojów. Zainteresowani mogą dojechać do punktu węzłowego pociągiem, PKS, busem w ostateczności samochodem

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 08-04-2010, 17:43    Odpowiedz z cytatem

Nie zgodzę się Gurmami22. Pociągi TLK/IR powinny być jak najbardziej dostępne i nie widzę powodu by w dużych miasteczkach takich jak Zdzieszowice miały się nie zatrzymywać. Co innego pociągi EIC, te powinny stawać tylko w największych ośrodkach, no może poza szczególnie uzasadnionymi przypadkami takimi jak Stróże, gdzie nie mają innej bezpośredniej alternatywy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 08-04-2010, 17:59    Odpowiedz z cytatem

sheva17, to przecież napisałem +/- 50 km, nie ma powodu zatrzymywać pociągu dalekobieżnego w każdej gminie. Z odległości do 50 km można sobie spokojnie dojechać, tym bardziej nie ma sensu zatrzymywać takiego pociągu w jakiś Stróżach - niby kto by tam wsiadł, czy to nie Ty dowodziłeś, że pociągi dalekobieżne w Bytomiu są bez sensu, bo ludzie nie korzystają (a zresztą mogą wsiąść w Katowicach), to samo taki jeden pociąg w Olkuszu i Wolbromiu Question

Ewentualnie takie stacje mogłyby być stacją na żądanie, tj. pociąg zatrzymywałby się tylko widząc oczekujących pasażerów lub będąc poinformowanym przez pasażera o zamiarze jazdy tylko danej stacji pośredniej Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Catz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Cze 2006
Skąd: Nizina Śląska

PostWysłany: 08-04-2010, 19:14    Odpowiedz z cytatem

@Gurami22: Bez przesady. Przystanki na żądanie to na PKSie który rzadko kiedy jedzie szybciej niż 60 km/h i ma krótszą linię hamowania niż pociąg na linii magistralnej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 27-07-2010, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Dopiero teraz przeczytałem ten temat i nie rozumiem jak mozna dojść do tak głupich pomysłów żeby rozpędzony pociąg zatrzymywać we wsi która ma 6 tyś mieszkańców.
Potem przez takie działania generujące straty zamykają rentowne linie. A tak przy okazji Bytom ma prawie 20 tyś mieszkańców nie rozumiem jak można porównywać to do Gogolina który jest wsią. I co Dylan-Gogolin ile nazbierałeś podpisów 500 ? Nie ośmieszaj się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 27-07-2010, 21:23    Odpowiedz z cytatem

zakonczmy ten temat żenujący zresztą. Do paresettysięcznych miast PKP IC nie dojeżdża bo olało a zalożyciel tego postu założył post o Gogolinie..

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 27-07-2010, 21:27    Odpowiedz z cytatem

Piter, masz rację. Jak odbudujecie linię do Prudnika (a właściwie ten kawałek do Krapkowic), to można myśleć o takich doatkowych postojach. Bo będzie dla kogo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

firmus_piett Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Mar 2009

PostWysłany: 27-07-2010, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Ale Gogolin to właściwie przedmieście 18-tysięcznych Krapkowic, dlatego postój tam, przynajmniej 1-2 pociągów dziennie TLK ma głęboki sens. Wiele pociągów pospiesznych zatrzymuje się w mniejszych miejscowościach i nikt nie robi problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Seblit Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2007
Skąd: z mieszkania

PostWysłany: 02-08-2010, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Przystanki dalekobieżnych pociągów w wiochach nie mają żadnego sensu, od tego są osobowe, czy jak to tam teraz się zwie Regio. Dobrze, że wyrzucono postoje w St. Jabłonkach, Osowcu, Czerwonce itp. pipidówach, gdzie nikt nie wsiadał a prędkość przejazdu bez zatrzymania jest wysoka. Podobnie z Gogolinem - jak tamtędy jeździłem to pociąg ładnie jechał przez stację 100-120 km/h. I po co to marnować? Razz
Z postojów, które bym wywalił (dla różnych relacji) to: Knyszyn, Chociwel, Runowo Pom. i jeszcze wiele innych, o których teraz nie pamiętam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kaszub Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Kwi 2009
Skąd: Kaszuby/Lębork

PostWysłany: 02-08-2010, 18:41    Odpowiedz z cytatem

Postój w Runowie Pomorskim kiedyś spełniał bardzo ważną rolę - skomunikowanie z pociągami Szczecinek - Runowo. Teraz, gdy pociągi ze Szczecinka jadą bezpośrednio do Szczecina, postój ten nie zapewnia takiej liczby pasażerów, jak kiedyś.
Jeżeli stacja w Gogolinie ma jakieś bezpośrednie połączenie autobusowe z Krapkowicami, które da się skomunikować z pociągami to czemu nie... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl