Zauwazylem, ze w Sobieskim mozna kupowac bilety na odcinku krajowym tylko w trzech wagonach ktore jada z / do Bohumina. Przez co nie da sie kupic ani 1 klasy na odcinek krajowy, ani bezprzedzialowego.
Czy ktos wie czy to tak na stale? Kiedy zatem powinna sie odblokowac mozliwosc zakupu na wagony do Wiednia?
W żadnym z kanałów sprzedaży i w żadnym z krajów nie da się zarezerwować miejsca na 1 i 2 klasę w "Sobieskim" do Wiednia na wspomniane przez Ciebie dni - dotyczy to nawet przejazdów wewnątrzkrajowych w Polsce lub w Czechach.
Chyba padnę trupem Dlaczego "Podhalanin" mimo konieczności zatrzymania się celem zmiany kierunku jazdy w Bielsku Białej NIE BĘDZIE mieć tam postoju handlowego?
...bo jeśli jednak pojedzie bez zmiany kierunku przez Kraków to... świat właśnie dla mnie się skończył
...no dobra. Zostaje jeszcze zmiana kierunku w Skawinie Bez Bielska Białej czy Krakowa. Proszę o oświecenie posiadaczy służbowego rozkładu jazdy
PODHALANIN w okresie zimowym nie pojedzie przez Bielsko ze względu na konieczność zmiany kierunku jazdy w Zabrzegu. Tak więc będzie kursować przez Kraków bez postoju. Na trasę przez Bielsko wraz z postojami wróci w korekcie wakacyjnej o ile remont Czechowic-Dziedzic i mostu Wisła się nie opóźni
Fantastyczny artykuł. Brawo dla tego miłośnika kolei. Zgadzam się całkowicie z wszystkim co jest tam napisane. Mam nadzieję że da to jakiś dobry owoc, bo coś jest nie tak. Może komuś nie podoba się Kędzierzyn - Koźle. Zobaczymy co będzie.
W artykule jest że będzie Przemyślanin od nowego rozkładu , więc aktualnie Przemyślanin wypada z Kędzierzyna Koźla, nie ma go na plakatowym ani w portalu pasażera, więc tracimy nocne połączenie, jedzie przez Strzelce Op bez postoju handlowego ręce opadają.
Wiadomo w takim razi, dlaczego bez postoju handlowego w Skawinie?
InterJet pisze (o braku ph Przemyślanina w Strzelcach Op./Kędzierzynie):
Cytat:
Ilu pasażerów byłoby chętnych na podróż tym pociągiem? (nawiedzony Mikol się nie liczy)?
Ciekawe, czy ktoś przeliczył koszty zatrzymania vs. wpływy... A tak BTW jak w ostatnią niedzielę czerwca jechałem do Łupkowa, to dojechali tam wyłącznie mikole (dowód - wszyscy wracali).
Ilu pasażerów byłoby chętnych na podróż tym pociągiem? (nawiedzony Mikol się nie liczy, dodam dla ułatwienia rachunków)
Nie wiem ile bo nie pojedzie, ale wiem ile było jak jeździł bardzo dużo ludzi jeździło tym pociągiem i na pewno chętni by się znaleźli.
Tak tak wiem nie ma w tym Dla ciebie ekonomi, czytałem uważnie Twoje posty i jak by każdy tak podchodził do tematu to pociągi by były puste, Przypominam że paciagi są dla ludzi, lepiej niech jedzie przez te Twoje Strzelce na których się nie zatrzymuje bo będzie 10 minut wcześniej niż miał by zabrać tych 20 może 30 pasażerów w Kędzierzynie, Zdzieszowicach i Gogolinie, dla Ciebie najlepiej jak by pociąg Ruszał z Przemyśla i zatrzymywał się tylko na dużych stacjach nie? Bo ekonomia się liczy nie jakiś tam pasażer z mniejszej miejscowości!!!
Weź gościu nie pajacuj bo gówno się znasz na kolei i przez tak myślących jak Ty ludzie są pozbawieni połączeń!!!
Jak widzisz Kędzierzyn Koźle to sraczki dostajesz nie?
Ja pracuje 30 lat na kolei a Ty?
I co się tak Czepiasz tych Mikoli? Jak jadą to płacą a jak Patrzą to ich sprawa ale wielu z nich kiedyś może zasili szeregi Kolejarzy i będą pracować na Moją i Twoją emeryturę Ekonomosto !!!
Zapewne znam się lepiej od Ciebie...
Pociąg ze Szczecina do Zakopanego pomyślany jest dla innej grupy podróżnych. Dlatego nie ma ph Kędzierzyn-Koźle Gogolin czy też Skawina.
Kędzierzyn-Koźle to miasto powiatowe podstawowa obsługa realizowana jest przez POLREGIO na zlecenie województwa opolskiego. Są w nowym rozkładzie pociągi INTERCITY i nikt nie powinien płakać z jedną przesiadką można dojechać wszędzie. Za rok będą dwa kolejne pociągi dalekobieżne i to jest wszystko na co Kędzierzyn-Koźle może liczyć. Nie specjalnie przejmuję się inwektywami wszelakimi. Pokrzywdzonym proponuję pisać do ministerstwa, jednak nie wróżę sukcesu, bo tam nie specjalnie się przejmują tą metropolią...
Po pierwsze pisałem o Przemyślaninie skoro Dałeś post pod moim postem, Czytaj ze zrozumieniem.
Po drugie przekonamy się za te dwa lata, założenie jest takie że to linia Opole Groszowice przez Strzelce Op do Pyskowic jest przeznaczona dla ruchu towarowego i regionalnego dlatego była modernizowana na 120 KM, A Linia 136 na 160 km i wszystkie lub większość pociągów IC i tak będzie docelowo jechać przez Kędzierzyn nigdzie nie Muszę pisać bo o tym Wiem.
Nie interesujesz tą aglomeracją się ale Każdy kto wspomni o Kędzierzynie to masz głupie odpowiedzi to może się nie Wypowiadaj!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum