sympatyk, obstawiam na pkt 3, bo miejsce Roztocza zajmuje łącznik Chopina do Chełma przez Rzeszów. Ale zobaczymy co dalej…
Oprócz tego, ze Hetman Lublin - Kraków będzie obsługiwał na starą/nową spalinówkę i zostanie przetrasowany przez Zamość.
Natomiast będzie nowy pociąg TLK Nosal relacji Warszawa Zachodnia - Kraków Główny/Zakopane p. Lublin, Stalowa Wola, Rzeszów. Na razie to też przymiarka
A IC Kossak ma być uzupełniony na nabitego Artusa.
Może jakieś przecieki dla linii nr 9 (Warszawa – Mława)?
Mam takie pytanie. Co musi spełniać przystanek osobowy aby przenieść na niego postoje IC ze stacji w danym mieście.
"Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia
4 grudnia 2020 r. w sprawie planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w między-
wojewódzkich i międzynarodowych przewozach pasażerskich oraz w wojewódzkich przewozach pasażerskich w transporcie kolejowym (Dz.U. poz. 2328)"
soprano, właśnie, jest tylko jeden problem, bo za Hetmana przez Lublina ma być wcześniej wymieniony TLK Nosal relacji Warszawa - Kraków/Zakopane p. Rzeszów. A z Wrocławia do Przemyśla wejdzie IC Kossak relacji Przemyśl Główny - Gdynia Główna, więc SZT TLK Hetman może wypadać od grudnia 2022 r.
Natomiast TLK Zamoyski jest straszny skrócony relacji Warszawa - Zamość - Warszawa.
Na linii nadodrzańskiej ogólnie powinien być tak w rozkładzie jazdy 2022/23:
IC WOLIN Kraków Główny - Świnoujście/Kołobrzeg
IC NIGHTJET Graz Hbf - Berlin Hbf
KD PRZYŚPIESZONY SPRINTER Wrocław Główny - Świnoujście - we weekendy wakacje
IC ŚWIĘTOPEŁK Wrocław Główny - Świnoujście (codziennie)
IC SWAROŻYC Bielsko-Biała Główna - Kołobrzeg (p. Stargard)
IC WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
EC WAWEL Kraków Główny - Berlin Hbf
IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Główny/Jelenia Góra
IC ŚLĄZAK Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna
Oprócz tego jeszcze mam informacje dotyczących linii kolejowej 354:
TLK ZEFIR z Kołobrzegu do Krakowa zostanie przetrasowany p. Wrocław
IC GWAREK wydłużony do Krakowa we wakacje weekendy
IC MALCZEWSKI znika z linii kolejowej 354, przesunięty do Świnoujścia p. Poznań, ale to przymiarka
Nie zaczął się jeszcze nawet 2022 a wy już znacie nazwy, kategorie handlowe i planowane relacje, a potem podobnie jak dla obecnego rozkładu 3/4 połączeń nie istnieje.
Natomiast TLK Zamoyski jest straszny skrócony relacji Warszawa - Zamość - Warszawa.
IC MATEJKO Przemyśl Główny - Szczecin Gł
Czyli niewypał Zamoyski do Gorzowa po roku wypada. Coś w zamian na 203? Powrót pociągów do Warszawy przez Krzyż? Czy Matejko nadal z wagonami do Gorzowa przez Zieloną Górę? Jakieś plany dla Gorzowa?
ostbahn1, prawdopodobniej przez remont na LK 203, Gorzów traci Zamoyski. Nie wiem, który odcinek rozpocznie remont.. Na pewno w Krzyżu będzie trwające modernizacji peronów.
Natomiast między Gorzowem a Przemyślem, IC Matejko traci, a za tego wejdzie IC MEHOFFER relacji Przemyśl - Poznań/Gorzów, jak rozpocznie remont LK 203, to przetrasuje p. Zbąszynek i w Poznaniu może doczepić grupę wagonów z Przemyśla do pociągu IC LUBUSZANINA, natomiast Mehoffer do Poznania, będzie mógł wydłużyć do Szczecina po remoncie LK351, przynajmniej dopiero w połowie 2023 roku.
Właśnie nie wiem, natomiast przez Żary coś będzie, tylko jest jeden problem, bo ma kilka wariantów. Więc, na razie nie znamy, jakie połączenie pojedzie przez Żary, skoro Hetman wypada... Drugie pytanie, też nie wiem, ale cały czas pracują nad tym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum