Może mi ktoś wyjaśnić, czemu co roku z Turem są takie same jaja? Dlaczego w rozkładzie jazdy PLK nie może napisać, że ten pociąg kursuje w relacji Chojnice - Hel - Chojnice tylko np. w rozkładzie dla Chojnic jest że pociąg jedzie do Gdyni, a na dole dopisek, że pociąg kursuje w bezpośredniej relacji do Helu. A w Helu że kursuje w bezpośredniej z Chojnic. Przecież to są jakieś jaja, Sitkol też pokazuje przesiadkę, a w drodze powrotnej do Chojnic wcale jej nie widzi z uwagi na zbyt krótki czas (2 min w Gdyni). Mało tego, system i-PR to samo, żeby kupić bilet w relacji Hel - Chojnice to trzeba kupić Hel - Gdynia na wcześniejszy kurs 12:27 i potem przesiadkę na Tura, bo próba zakupu na pociąg bezpośredni 13:39 kończy się komunikatem, że zbyt krótki czas na przesiadkę mimo, że to pociąg bezpośredni.
OK, ale spróbuj powrotny, oczywiście przez neta. Mi nie chodzi o to że się nie da, bo wykombinować się da, ale tak jak jest być nie powinno, proszę bardzo:
Cześć wszystkim czy był kiedyś pomysł na elektryfikacje linii Gdynia-Hel?
Pomysły pewnie były tylko ten temat ma dwa główne problemy.
1. Duży ruch tylko 2 miesiące w roku.
2. Sieć Trakcyjna powinna być zasilana od dwóch stron, od strony półwyspu nie ma jak zasilić podstacji konieczną mocą, trzeba by ciągnąć sieć wysokiego napięcia. Oczywiście jest to wykonalne (o ile jakieś ekologi się nie uczepia) tylko za bardzo dla tych dwóch miesięcy w roku nie ma uzasadnienia. Żeby w ogóle pomarzyć o sieci trakcyjnej to Hel powinien się stać kurortem całorocznym.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-06-2015, 10:13
Cytat:
1. Duży ruch tylko 2 miesiące w roku.
Do Kołobrzegu też tłumy nie walą przez cały rok, jednak zelektryfikowane są dwie trasy. Ale to było w innych czasach, teraz o takie inwestycje trudno (jak np proszący się o to odcinek Węgliniec - Zgorzelec)
Ja też jestem byłbym jak najbardziej za elektryfikacją linii helskiej, ale muszę przyznać że Kołobrzeg jest jednym z nielicznych kurortów nadmorskich, gdzie ruch jest cały rok. Oczywiście, że mniejszy niż w wakacje, ale jednak liczne uzdrowiska i sanatoria powodują, że tam cały rok są turyści. Na Helu i całym Półwyspie trudno o coś takiego. Poza tym Kołobrzeg stałych mieszkańców ma prawie 50 tys. a Hel 10 razy mniej.
Historia budowy linii kolejowej na Półwyspie Helskim.
Powstanie kolei na Półwyspie Helskim przyczyniło się do jego rozwoju. Dotychczasowe wioski rybackie zaczęły przeistaczać się w kurorty oblegane latem przez turystów z całej Polski.
PRy umożliwiły już sprzedaż biletów bezpośrednich w relacji Chojnice - Hel i Hel - Chojnice, niestety TUR został zmieniony w rozkładzie jako obsługiwany szynobusem, tak więc w tym roku żaden ze składów Przewozów Regionalnych na trasie Gdynia - Hel - Gdynia nie jest już obsługiwany składem wagonowym. Szkoda....
Patologie Regionalne od początku sezonu wożą ludzi na Hel jak sardynki. Pojedyncze szynobusy, do których miejscami nie mieszczą się ludzie na starcie. Gratulacje PRy! Ci co się nie zmieszczą pakują się do TeeLeK. Mają nadmiar szynobusów bo dostali do jeżdżenia te przeznaczone na PKM, ale podwojnych nie widać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum