Jeśli interesuje, oto moja informacja którą otrzymałem od rzecznika prasowego DB na temat wymiany zalóg .
DB : porozumienie ze względu na barierę językową w prowadzeniu komunikacji tak słownej jak i przy obsłudze radia pokładowego (wydzielony Zugfunk).
PKP : brak chyba zainteresowania, skrzynka pocztowa jak dotychczas pusta..
--
[ Dodano: 19-04-2013, 00:42 ]
Wczorajsza frekwencja na Hauptbahnhof gwoli informacji....
BGE zakończył bieg punktualnie i wysiadły 4 osoby.
Bezpośredni pociąg z Berlina Do Gdańska miał też być jadący przez Gorzów i Chojnicę. Kto się "nie dogadał"? Od nowego RJ zmienili trasę Gorzów-Warszawa przez Poznań a nie przez Bydgoszcz jak było, gdzie łapałam połączenie TLK do Gdańska. A teraz ...dziura. Gorzów nie ma bezpośrednich pociągów z północną częścią kraju. Jesteśmy zdani na ileś tam przesiadek pociągami osobowymi. Moim zdaniem potrzebny jest pociąg (szynobus) do Piły, skąd można dojechać (jedna przesiadka) do Kołobrzegu, Koszalina. Skoro do Poznania można nieelektycznym to i do Bydgoszczy też można skąd są pociągi do Olsztyna, Gdańska.
no i dobrze że nie ma juz połączenia z gorzowa do wawy przez bydgoszcz-teraz przez poznań dojechać można w 6h przez bydgoszcz bylo to prawie 8h a co do połączeń bezpośrednich z gorzowa do piły to jest zastanawiajace bo przeciez wszystkie pociagi z kostrzyna kończace w krzyzu mogłyby jechać dalej do piły no ale to już chyba musi być obustronne finansowanie urzędów marszalkowskich lubuskiego z wielkopolskim no i tu sie zaczyna problem bo wiadomo ze o kase chodzi
jajo31, nie koniecznie. Wielkopolskie płaci za swój odcinek, lubuskie za swój - jedyne czym się dzielą, to obsługą. Połowę obsługują szynobusy lubuskie, połowę wielkopolskie i praca eksploatacyjna powinna wyjść w miarę po równo. Jakoś na Kostrzyn - Poznań udało się dogadać, więc myślę że i tu się da, wystarczy odrobina dobrych chęci. A nawet na upartego, mogą wtedy uruchomić połączenia Kostrzyn - Chojnice, a tam z jedną przesiadką jesteśmy w Gdynii.
jajo31, nie koniecznie. Wielkopolskie płaci za swój odcinek, lubuskie za swój - jedyne czym się dzielą, to obsługą. Połowę obsługują szynobusy lubuskie, połowę wielkopolskie i praca eksploatacyjna powinna wyjść w miarę po równo. Jakoś na Kostrzyn - Poznań udało się dogadać, więc myślę że i tu się da, wystarczy odrobina dobrych chęci. A nawet na upartego, mogą wtedy uruchomić połączenia Kostrzyn - Chojnice, a tam z jedną przesiadką jesteśmy w Gdynii.
połączenia z Kostrzyna do poznania obsługuje tylko strona lubuska,wielkopolskie szynobusy na tej trasie nie jeżdzą no i szkoda bo mogliby połączyć 2 szynobusy i było by o wiele luźniej bo teraz to jest masakra aby w poznaniu dostać się do tego szynobusu a znaleź miejsce to trzeby by było przyjść miniumun 30 minut przed odjazdem
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-06-2013, 21:43
Jak sie przedstawia teraz frekwencja w tym pociagu od czasu gdy jezdzi sie nim na relacyjnym? Jest jakas poprawa?
Dziękuję!
Obejrzałam i widać, że standard wysoki, ale film pochodzi z 25 lutego... więc od tego czasu sporo mogło się zmienić? Czy, standard jest bez zmian? Koleżance nie udało się kupić bilet w promocyjnej cenie za 29 euro nawet z tygodniowym wyprzedzeniem... więc musiała kupić normalny, ale widzę, że nie będzie żałowała ceny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum