Na stronie IC piszą o ponownym kursie na Konduktorów Ciekawe tylko jakie zarobki proponują i czy np można sobie( w wolnym czasie) wziąść jakieś zaoczne studia;/ Pisałem na rekrutacje ale cisza na morzu:/
Podstawowe obowiązki:
· Kontrola i sprzedaż dokumentów przewozu,
· Obsługa podróżnych w pociągach, w tym udzielanie informacji,
· Nadzór nad bezpieczeństwem podróżnych oraz przestrzeganiem przepisów porządkowych w pociągach,
· Nadzór nad stanem taboru, w tym wyposażeniem wagonów i prawidłowym działaniem urządzeń wagonowych.
Wymagania:
· Wykształcenie co najmniej średnie,
· Komunikatywność,
· Odporność na stres,
· Wysoka kultura osobista,
· Mile widziana znajomość języka obcego (angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, czeskiego lub rosyjskiego) na poziomie B1.
Oferujemy:
· 3-miesięczne szkolenie teoretyczne i praktyczne w ramach umowy szkoleniowej, zakończone egzaminem kwalifikacyjnym, którego zdanie warunkuje zatrudnienie na stanowisku Konduktora,
· Umowę cywilnoprawną na okres szkolenia,
· Umowę o pracę po zdaniu egzaminu wymaganego do podjęcia pracy na stanowisku konduktora.
ET- 22 masz rację Katowice podlegają pod Zakład Południowy mieszczący się w Krakowie . Lecz w ogłoszeniu o naborze do drużyn konduktorskich PKP IC wymienione są poszczególne sekcje do których potrzeba ludzi nie jest napisane Zakład Południowy lecz sekcja Kraków .
Podobno Katowice mają nadmiar ludzi w drużyn konduktorskich i nie ma szans na przyjęcia .
Nawet jeżeli bym wysłał Cv oraz list do Krakowa to nie mam szans pracować w sekcji w Katowicach szkoda
No Ciekawe , osobiście mam nadzieje ze w Warszawie bo by mi to było wręcz bardzo na rękę I zastanawiam się czy studia Zaoczne mają jakikolwiek wpływ na przebieg Rekrutacji i czy da się te 2 sprawy pogodzić ( czyli studia i pracę jako Konduktor)
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-12-2011, 22:15
Da się pogodzić. Uczę się zaocznie w technikum kolejowym dla dorosłych, a mimo tego spółka i tak zwróciła się do szkoły z propozycją zatrudnienia ludzi uczących się w trybie zaocznym. Widocznie w niczym to nie przeszkadza (kwestia ułożenia grafiku tak, aby pracownik co drugi weekend miał wolny na zjazd).
No a ja nie studiuje zaocznie w kierunku kolejowym tylko bądź co bądź mało związanym z PKP. Niby pani z informacji powiedziała że to jest niewiadome czy ktoś inny też nie będzie chciał w ten dany weekend również wolnego. Liczyłem że może ktoś na forum ma taką samą sytuacje i może mi coś doradzić , bądź przectawić "realną" sytuacje. No Nic ryzyk fizyk , trzeba spróbować
Jeżeli masz te studia powiedzmy 3 razy w tygodniu i chciałbyś pracować na przykład tylko poniedziałek - czwartek, to takie coś nie przejdzie. Natomiast jak masz studia co drugi weekend, to zawsze można się dogadać żeby mieć 3 konkretne dni w miesiącu. Poza tym są jeszcze WŻ-ty, możliwości zamiany z kimś innym, etc.
No Witja o taką odpowiedź mi chodziło. Czyli daje rade ogarnąć. Ja mam zjazdy 3 dni w tygodniu ale tylko 1 raz w miesiącu więc chyba z zamianą nie będzie problemu.
A mam jeszcze kilka pytań:
a) czy np zaczyna się pracę w wawrszawie i w warszawie kończy czy może być rozpoczęcie albo zakończenie gdzieś w indziej i powrót pasażerem na własną rękę??
b) Sztywny grafik że w dane dni ( Poniedziałki, wtorki , środy, czwartki , niedziele) tylko chodzę do pracy czy to elastycznie jak u maszynistów że w w każdy kolejny tydzień zupełnie inne służby w zupełnie inne godziny i dni:)
c) ile trwa mniej więcej Lojalka?? Nie żebym chciał po niej odrazu dać dyla tylko pytam z czystej ciekawości:)
d) miał ktoś badania na konduktora?? Jakie wymogi itd.
a) jak zaczynasz w Warszawie to i kończysz w Warszawie, czasami wracasz na pomocy ale nigdy na własny koszt.
b) co tydzien masz inny grafik.
c) u maszynistów obecnie lojalka trwa 3 lata
d) tego nie wiem.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
a) dokładnie, zawsze zaczynasz w miejscu pracy i kończysz również. Możesz mieć na przykład początek w Warszawie o 12:00 i podjazd luzem na przykład KM gdzieś po pociąg, przyjeżdżasz swoim o 22:00, służba ma 10 godzin.
b) grafik dostajesz pod koniec miesiąca na następny miesiąc. Wygląda mniej więcej tak: 1 - wolne, 2 - sł. 5 (720 minut), 3 - sł. 6 (500 minut), 4 - wolne, 5 - wolne, 6 - sł. 7 (660 minut) i tak dalej... W planie masz napisane, że służba nr 5 to dajmy na to EIC Odra z Grochowa do Katowic i powrót Korfantym, początek o 5:00, koniec o 17:00 (z godzinami, służbami to akurat mój wymysł, chodzi o zasadę).
c) w przypadku konduktorów zazwyczaj 2 lata. W przypadku chęci odejścia wcześniej płacisz za kurs (kilka tysięcy złotych)
d) wzrok, słuch, ogólny stan zdrowia pierwsza kategoria. Do tego EKG, mocz i psychotesty. Raczej problemów z przejściem nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum