@REGIOchłopak, zależy jakie SPOT-y. Bodajże dwa tygodnie temu trafiłem na SPOT-a, w którym oparcia siedzeń nie były ustawione pionowo, ale pod pewnym kontem, przez co siedziało się na prawdę wygodnie. Ale z tego co zaobserwowałem, takich jednostek jest na prawdę niewiele.
Ok, myślę, że starczy tego OT. Temat jednak brzmi "Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR Galicja" i tego się trzymajmy.
Tak ładnie to brzmi do Krakowa nad morze ale jak ludzie zobacze ten kibelek do Rzeszowa to nie sadze by ktos sie na to zdecydowal ,cóż miłosników IR na kiblach oczywiście nie licze, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu jak zawsze:)a do Swinoujścia też planowany jest EZT??
Świnoujście jest łączone z Barbakanem, więc muszą być wagony. Ciekawe tylko, skąd Zakład PR Wrocław je weźmie, skoro na 8 własnych ma 0 czynnych. Do tego czasu napraw rewizyjnych raczej nie zdążą zrobić.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Jakoś z Węglińca do Przemyśla jeździ EZT a frekwencja w tym IR jest bardzo duża. Ja już wcześniej powtarzałem,jak ktoś chce jechać pociągiem o wyższym standardzie, to niech kupi bilet droższy, wsiądzie w skład TLK i przesiada się we Wrocławiu gramoląc się ze wszystkimi bagażami z peronu na peron. Ludzie wybiorą bezpośrednie połączenie zwłaszcza, że EZT pojedzie tylko raz w tygodniu a Świnoujście i niedzielna "Galicja" będą na wagonach.
Najpierw musi być wiedza o tym i chęć dogadania się z Bielsko - Białą. Potem przeciągnięcie wagonów do Jeleniej Góry, no i kwestia jeszcze jednej lokomotywy. OK, w Jeleniej jakiś sputnik by się znalazł, ale wpłynęłoby to na opóźnienia, bo ET21 jest wolniejszy o 20 km/h od ET22. Na odcinku Jelenia Góra - Wrocław nie miałoby to znaczenia, gdyż tam maksymalna szlakowa (w porywach) to 100 km/h, ale na dalszej trasie szlakowe są wyższe.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Przestańcie wreszcie deliberować nad wyższością składów wagonowych nad EZT, bo nie o tym jest temat dyskusji. Posypią się ostrzeżenia za odbieganie od tematu!
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Pozostaje tylko czekać do czerwca z nadzieją że te pociągi faktycznie zostaną uruchomione.
Już nie mogę się doczekać kiedy za oknem będą mi sunąć wagony lub kible z napisam interREGIO.
W tej chwili jedyna nadzieja dla ruchu pasażerskiego w stronę Jeleniej Góry to rozwijanie właśnie dalekobieżnych połączeń R/IR bądź TLK, gdyż ruch regionalny od dawna już jest na agonalnym poziomie z wiadomej przyczyny
@EU07-469
W Jeleniej Górze od dawna nie ma już technicznie sprawnego sputnika, w zeszłym roku było zresztą ich symboliczne pożegnanie, tym bardziej nie ma ich też na stanie PR.
Umowa między PR a Cargo obejmuje elektrowozy ET22 nie ma więc co tu bredzić o podczepianiu do IR ET21 bo to czyste science-fiction.
Jedynym wiec lokiem jakie zobaczymy na ewentualnych składach wagonowych będzie ET22, a jeśli Świnoujście faktycznie pojedzie do Szklarskiej Poręby to od jeleniej oczywiście z jeleniogórskimi PR-owskimi SU/SM
Jest też opcja (przyznaję, bardziej wątpliwa) wynajęcia od karguli EU07. Ale fajnie, że w ogóle coś będzie i to bez kombinacji, jak by tu wcisnąć pociąg w rozkład, bo pojadą wg rozkładu dla istniejących REGIO.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ciekawe tylko kto będzie po okresie wakacyjnym jeździć tymi pociągami w tygodniu? Nie lepiej gdyby jeździły one codziennie do 30 września a od 1 października w tygodniu do Wrocławia a w weekendy do Jeleniej Góry?
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Na razie zaplanowane są tylko na okres wakacyjny, a czy pojadą później to już zobaczymy jaka będzie frekwencja i przede wszystkim decyzja spółki. Kamieńczyk się przyjął i jeździ codziennie więc może te pociągi również się przyjmą. Po drugie już tyle razy pisane tu było w tym temacie, że na odcinku JG- Wrocław pojadą w godzinach pociągów Reggio (6:08 i 11:08) jako właśnie Reggio. Gdyby stało się tak jak napisałeś że po 1 października jechałyby na odcinku JG- Wrocław jako weekendowe to w tygodniu mielibyśmy tylko 2 Reggio z JG do Wrocławia a to jest nie do zaakceptowania.
Tu się zgodzę , ale pamiętaj że już raz PR wprowadziły kilka lat temu takie rozwiązanie pociągi z Gdyni, Warszawy i Lublina dojeżdżały do Wrocławia jako pośpieszne , a potem do Jeleniej Góry jechały jako osobowe. Szybko odstąpiono od tego, gdyż mijało się z celem zatrzymywanie tych składów na każdej stacji. Lepiej gdyby te pociągi do Świnoujścia i Rzeszowa jechały od początku do końca jako IR.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Nie wiem, kto to mówił, że dolnośląski EN57-1166 nie jeździ nigdzie poza Usti, ale mam dowód zdjęciowy że jest inaczej (jak będę miał dostęp do kompa, to wrzucę, bo komórka ma jakieś "ale"). Dzisiaj jechał jako 66239 do Jeleniej Góry i nigdzie ani śladu przystosowania do jazdy w Czechach. Zatem na Galicję jak znalazł.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum