Mnie i tak powala bilet na interREGIO ze zniżką studencką i na regiokartę z Krakowa do Szczecina za 21,17 zł (sic!)
_________________ "Pociąg przyśpieszony z Częstochowy do Łodzi Fabrycznej odjedzie o godz. 11:48. Dla nieznających się na zegarku: LASECZKA, LASECZKA, KRZESEŁKO, BAŁWANEK!!!"
No to na odcinku Regiokarnetu wyjdzie 26 zł i to bez studenckiej zniżki. Obydwie promocje są bardzo fajne. Jeżeli dodatkowo to się opłaca, a ponoć IR są dochodowe, to w takim razie PIC sobie robi żarty ze swoimi cenami, ich podstawowa cena za TLK powinna być taka jak fioletowego-relacynego. Tylko oni twierdzą, że to idzie na nowy tabor, ale niestety nowy tabor idzie do EIC, na TLK go nie ma. Więc jadąc TLK sponsorujesz EIC, jadąc IR sponsorujesz tylko to czym jedziesz.
Ostatnio ktoś pisał, że REGIOkarty rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.
Moja pierwsza miało - z pierwszego dnia miała - nr #134, duplikat miał nr 1000134, a ostatnia promocyjna nr # 850.
Więc chyba nie jest idealnie.
Marketing jest dobry, ale ludzie ciemni, może cena jest za wysoka?
Tak kod do promocyjnej REGIOkarty przekazałem mojej dziewczynie i od dwu miesięcy jest szczęśliwą posiadaczką.
Ostatnio opowiadała, do jakiej scenki doszło, gdy kupowała u siebie w Koninie po raz pierwszy bilet kombinowany. Za okienkiem siedziały dwie kasjerki, ona mówi, jaki chce nabyć bilet:
Kasj. 1: "To Pani kupiła REGIOkartę?"
Dziew.: "Tak, mam."
Kasj. 1: "To to się w ogóle opłaca!?"
Kasj. 2: "Widocznie tak...?"
A potem był szzybki telefon do mnie, bo kasjerka "zapomniała, jaki to miał być kod" - a de facto pierwszy raz taki bilet sprzedawała
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Moja pierwsza regiokarta (zakupiona pierwszego dnia sprzedaży) miała nr #134, duplikat miał nr 1000134, a ostatnia promocyjna nr # 850.
nr #134 - to nr karty: 00000134.
Moja nowozakupiona karta posiada nr 850, co oznacza, że numerują je kolejno, a 850 sztuk to słaby wynik sprzedaży.
O tym pisałem powyżej.
Cena REGIOkarty powinna być niższa, ewentualnie korzyści wynikające z jej posiadania powinny być większe, np. dodatkowa zniżka przy zakupie biletu przez internet, darmowe miejscówki na RE.
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
REGIOkartę dość często można nabyć w promocji, więc nie jest źle. Fakt, jak kod promocyjny wykorzystała moja siostra, to ma numer poniżej 1000. Do dziś pewnie z 1000 posiadaczy jest. Moim zdaniem popularność można zwiększyć zachęcając do nabycia wszelkich posiadaczy biletów miesięcznych, większości z nich się to opłaci, wysyłając ofertę do firm niech kupią swoim pracownikom
Marketingowcy z PR są dobrzy w wymyślaniu ofert i promocji, ale reklama tych ofert leży całkowicie! Zdaję sobie sprawę, że reklama kosztuje, a PR toną w długach, ale tysiąc REGIOkart sprzedanych przez pół roku to totalna porażka. Być może wpływ na to ma cena. 169 zł to jednak trochę dużo.
Gdyby to ode mnie zależało to roczne REGIOkarty sprzedawałbym po kosztach wyrobienia (25 zł) plus koszty wysyłki. Czyli powiedzmy 33 zł. Za tę cenę chyba każdy by się pokusił. Każdy posiadacz REGIOkarty 5 razy się zastanowi zanim wsiądzie do pociągu PKP IC, więc PR mają wiernych pasażerów i ich pieniądze. Wtedy PKP IC powoli zdycha.
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
Dobrym pomysłem by była promocja dla absolwentów - wielu mówi, że jak im się kończą zniżki to chrzanią kolej. Akurat zbliżają się obrony wielkimi krokami, porozwieszać plakaty na uczelniach i efekt murowany. Tak samo dla studentów - "Sejm nie chce przywrócić 49% zniżki? Z REGIOKartą dostaniesz 59%!".
Mih, a to świetny pomysł. W ten sposób można by pozyskać wielu nabywców - sam właśnie dla odzyskania zabranej przez Belkę (tak, tego...) zniżki 49 % nabyłem REGIOkartę i dzięki temu mam nawet większą zniżkę Podobnie za rok, gdy stracę zniżkę studencką wciąż będę miał zniżkę z REGI karty 30 %, ale to zawsze coś. Moim zdaniem w dalszym rozwoju powinni pomyśleć o wprowadzeniu karty zniżkowej dającej 50 % ulgę. Wówczas mogliby się spokojnie wycofać z zniżek handlowych 33 % i 50 % dla określonych kategorii (a ich nabywcom zaproponować REGIOkarty) i z zniżki emeryckiej 50 % - w zamian też oferta nabycia REGIOkarty. To dodatkowo byłoby ujednolicenie oferty.
Można by też dla pewnych kategorii oferować REGIOkartę po niższej cenie, albo pozostać przy ogólnie dostępnych promocjach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum