Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Szpion-biznes w PKP CARGO
Autor Wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 13-04-2009, 15:14    Odpowiedz z cytatem

fury- pojechałeś, a właściwie popłynąłeś. Ale czy we własciwym kierunku ? Z wieloma tezami z Tobą się zgadzam. Ale chyba przeceniasz rolę zz.
PS. Wielki szacun za to co robisz.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-04-2009, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Krycha zdemaskowała Adamiaka - agenta służb, który pożegnał się z posadkami w spółkach PKP. A ja zastanawiam się kto stoi za Balczunem i dochodzę do wniosku, że też służby. Za rządów PiS Balczun piastował najważniejsze stanowisko w Grupie PKP - przewodniczącego rady nadzorczej PKP S.A. Natomiast po dojściu do władzy PO zamiast dostać kopa wylądował w zarządzie PKP Cargo. Tak więc Balczun raczej na pewno nie jest z układów politycznych. Podobnie zresztą jak Wach, który prezesem PKP S.A. został za rządów SLD, przetrwał PiS, a teraz broni go PO (czyżby też służby?) i nawet skandal z El-In mu nie zaszkodził, zaś w odwecie za rozpętanie afery do Krychy i forum dobierała się prokuratura na wniosek zarządu PKP S.A.

W PKP jest kilka, może kilkanaście nieusuwalnych/niezatapialnych osób, które od wielu lat lawirują po zarządach i radach nadzorczych kolejowych spółek, bez względu na rządzącą opcję polityczną oraz afery i skandale z ich udziałem...

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 18-04-2009, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Powiem tak: kariery w PKP nie są dziełem przypadku ani wygranych konkursów, upadki też...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005

PostWysłany: 18-06-2009, 18:07    Odpowiedz z cytatem

Powracamy do tematu, którym Krycha poważnie namieszała w centrali PKP Cargo, ujawniając nazwiska osób powiązanych ze służbami specjalnymi, tak tym wkurzając zarząd PKP S.A. (prezes Wach jest przewodniczącym rady nadzorczej PKP Cargo!), że ten natychmiast po publikacji na forum napuścił na Krychę prokuraturę! Sprawę poruszył tygodnik "NIE" w artykule "Zbrojeniówka z głupią miną", którego fragment zamieszczam (cały artykuł nie jest jeszcze dostępny na stronie internetowej "NIE"):

---

(...) Zanim Aldona Wojtczak przyszła do Bumaru, wsławiła się pracą w Polskich Liniach Oceanicznych (1999-2004). Złamanie statutu spółki, pobieranie nienależnych wynagrodzeń i wyprowadzanie mienia o znacznej wartości bada dziś prokuratura. Innym sukcesem pani Wojtczak było zasiadanie na fotelu dyrektora zarządzającego Pionem Rynku Kapitałowego PKO BP i jednocześnie przewodniczenie radzie nadzorczej ukraińskiego Kredobanku. Tylko w IV kwartale 2008 r. PKO BP stracił przez Kredobank 237 mln zł, a w sumie wpompowano w ten bank już 400 milionów. Ostatnim miejscem pracy Wojtczak było PKP Cargo, gdzie pełniła funkcję dyrektora Biura Finansów i Controlingu. Spółka ta, do niedawna będąca perłą w koronie Grupy PKP, nagle znalazła się w krytycznej sytuacji. Nie można tego zasłaniać kryzysem, gdyż złe sygnały pojawiły się jeszcze za rządów PiS, gdy o światowej dekoniunkturze nikt nie wiedział. Fotele kierownicze w PKP Cargo obsiedli ludzie bezpośrednio i pośrednio powiązani ze służbami specjalnymi, którzy znają się na wszystkim, tylko nie na kolei. I tak zostało mimo karuzeli stanowisk. Efekt - zeszłoroczna strata PKP Cargo wyniosła około 300 mln zł. (...)

źródło: Tygodnik "NIE" nr 25/2009

_________________
Argumentum ad personam = BAN
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-06-2009, 21:53   

Myślałem, że temat umarł, a tu proszę: miła niespodzianka (choć po przeczytaniu powyższego włos mi się zjeżył). Czekam z niecierpliwością na całość.

PS: ciekawe, czy teraz Wach napuści prokuraturę na "NIE". Nie lubiłem tej gazety, jednak powoli zaczyna mi się ona coraz bardziej podobać. Tak trzymać!
Powrót do góry

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-06-2009, 23:12    Odpowiedz z cytatem

Wynika z tego, że we władzach PKP Cargo agent agenta agentem pogania! Krycha trochę pogoniła im kota i taka Wojtczakowa ewakuowała się z PKP Cargo do firmy zbrojeniowej (Bumar), którą pewnie też rozłoży na łopatki. Inny bohater-agent tego wątku, niejaki Adamiak z zarządu PKP Cargo i prezes spółki zależnej Trade Trans oraz prezes prywatnej spółki handlującej bronią (Tomwar) przepadł bez wieści!

To forum uświadomiło mi w jak pojebanym kraju żyjemy! W normalnym państwie za celowe doprowadzenie do ruiny państwowej dochodowej spółki jaką było PKP Cargo prezes Wach (też agent?) dostałby kilkanaście lat odsiadki.

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tro64 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2009

PostWysłany: 18-06-2009, 23:24   znowu głośno o "piranii" Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że NIE i tak łagodnie tą „panią” potraktowało.
Miałem okazje współpracować z nią chwilkę.
Jako dyr. Finansowy nie rozróżniała kapitału zapasowego od rezerwowego, nie znała lub rozumiała ksh. Ale najlepsze było to, że na kolejnym spotkaniu nie pamiętała tego, co z trudem wytłumaczono jej na poprzednim.
Poziom samoakceptacji - powyżej 100%.
Poziom agresji - powyżej 100%.
Poziom inteligencji - nie wypada obrażać kobiety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27-06-2009, 09:20    Odpowiedz z cytatem

Aldona Wojtczak od maja 2008 zasiada(ła) w radzie nadzorczej Cargospedu - spółki zależnej PKP Cargo. Prezesem (od lutego 2009) Cargospedu jest Bogusław Ney - ewakuowany z centrali PKP Cargo po publikacji Krychy "Szpion-biznes w PKP Cargo".

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

mc Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Sty 2009

PostWysłany: 01-07-2009, 20:50    Odpowiedz z cytatem

A co sądzicie o takich Biurach jak Biuro Zakupów i Realizacji Projektów, Biuro Strategii i Biuro Przewozów Intermodalnych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

asus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lut 2009

PostWysłany: 01-07-2009, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Sztuczne utrzymywanie stołków dyrektorskich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 01-07-2009, 21:52    Odpowiedz z cytatem

asus napisał/a:
Sztuczne utrzymywanie stołków dyrektorskich.


Biuro Przewozów Intermodalnych z czym niby połączysz?

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Księgarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02-07-2009, 22:39    Odpowiedz z cytatem

mc: Biuro Zakupów i Realizacji Projektów z mojego punktu widzenia "wplątane" w rozwikłanie proceedur zawierania umów. Jak trudne i żmudne to zajęcie? Odsyłam do ustawy o zamówieniach publicznych. Przeczytaj od deski do deski, to zrozumiesz.
Biuro Strategii - czy ktoś uważa, że bez przeglądania tego, co robi konkurencja, w jakie wchodzi alianse, do jakich przygotowuje się kontraktów, można podejmowac dobre decyzje? Bez wertowania różnych komunikatów mozliwe jest pozyskanie funduszy unijnych?
Biuro Przewozów Intermodalnych - sławne już "Tiry na tory" to też intermodal. Przewóz kontenerów koleją w Polsce to zaledwie 3,5 - 5 % przewozów towarowych. Czy można rozwijac tą gałązkę pracownikami innych biur? Jak ktoś ma pomysł to proszę...

Problem główny nie leży w tym, że są takie a takie biura. Krycha zaczynając ten wątek nie miała uwag do "struktury Centrali". Problemem są jedynie ludzie, którzy powierzone im obowiązki mają wykonac. Ich fachowośc, możliwości, doświadczenie. Osobiście dzisiaj mam już dośc mieszania w tej strukturze. Można oczywiście te biura zlikwidowac, ale jak napisał Gacek: "z czym niby połączysz?"

_________________
"Kolej na czytanie" - pasja i rozwój w jednym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 03-07-2009, 19:18    Odpowiedz z cytatem

Odnoszę wrażenie, że potępianie biur Centrali bierze się ze zwykłej niewiedzy, z braku pojęcia czym takie czy inne biuro się zajmuje. Wiele osób widzi tylko "przerośniętą biurwę" nie wchodząc w szczegóły i stąd ich naczelne hasło : zlikwidować biura !!!!!
Pewnie niejedna osoba dopiero z powyższej wypowiedzi zorientowała się, jaką role pełni Biuro Strategii....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 03-07-2009, 19:29    Odpowiedz z cytatem

albo na przykład... połączmy Biuro Zarządu z Promcją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Księgarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 06-07-2009, 18:45    Odpowiedz z cytatem

Biuro Zarządu "obsługuje" dwie bardzo ważne instytucje. Zarząd PKP CARGO S.A. i RADĘ NADZORCZĄ PKP CARGO SA.
Jak się skończył "brak ciasteczek" w Radzie Nadzorczej TVP wszyscy wiemy.
Tutaj nie dorzucałbym dodatkowych robót do Biura Zarządu.
Ponadto Biuro Zarządu to instytucja "miejscowa". Promocja odbywa się w całym kraju a i poza nim /ostatnie targi w Monachium/. Nie wiem, czy jedna osoba dyrektora "objęłaby swoim umysłem" tak szeroki zakres prac.

Może wychodzic z moich postów, że stoję murem za BETONEM. Chodzi mi tylko o jedno.
Od 2006 roku ciągle zmienia się struktury Centrali PKP CARGO SA. Może obecna nie jest idealna, ale ewentualna zmiana niech wynika z "merytoryki", konieczności a nie tylko "bo za dużo dyrektorów". Po prostu chcę w tej materii przez jakiś czas spokoju.
W końcu ile czasu mam przeznaczac na uczenie się nowych skrótów "komórek organizacyjncyh".

_________________
"Kolej na czytanie" - pasja i rozwój w jednym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl