Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Następny
Wolsztyńskie parowozy na szlaku
Autor Wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 01-11-2010, 12:13    Odpowiedz z cytatem

W sobotę tydzień temu pani sprzątająca myła cały wagon dzięki dużemu strumieniowi wody z węża. Podczas jazdy okna były całkowicie przejrzyste a z zewnątrz to aż wszystko się lśniło.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 01-11-2010, 12:26    Odpowiedz z cytatem

W bipie czy bonanzie? Wiesz, umycie górnych okien w bipie nawet z dobrym wężem jest nie lada wyzwaniem Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 01-11-2010, 12:36    Odpowiedz z cytatem

W Bhp, a umycie tych górnych okien nie było problemem, gdyż strumień wody był dostatecznie wysoki.

[ Dodano: 01-11-2010, 22:17 ]
Następuje przerwa w ruchu parowozów na kilka przyszłych dni zewzględu na zły stan techniczy Ol49-7 (i tak sukces że tak długo się utrzymał w ruchu planowym) a reszta durszlaków (Pm36-2, Pt47-65) pewnie długo jeszcze nie wyjedzie w trasę. Do końca roku miał wrócić Ok22-33. Zapewne nie powróci i wątpie czy wogóle zaczeli w Lesznie coś przy nim dłubać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 02-11-2010, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Czy od nowego rozkładu jazdy parowóz nadal będzie kursować na linii Poznań-Wolsztyn?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 02-11-2010, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Zapewne tak, dokładnie to nic mi nie wiadomo o możliwej przerwie bądź zawieszeniu kursowania parowozu. Pozatym patrząc na nowy RJ są 4 pociągi które jadą 2 godziny, czyli tyle co parowóz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 31-12-2010, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Wolsztyn będzie spółką

Jedyna na świecie parowozownia, prowadząca rozkładowy ruch pociągów pasażerskich będzie spółką! Udziały w niej obejmą PKP Cargo i samorząd Wielkopolski.

Spółka, której właścicielami po połowie byłoby PKP Cargo i samorząd województwa wielkopolskiego ruszy najpóźniej w połowie 2011 roku.

– Szukaliśmy formuły dla funkcjonowania parowozowni w Wolsztynie i wraz z samorządem ją znaleźliśmy. Opracowaliśmy już biznesplan nowej spółki, przekazaliśmy go do urzędu marszałkowskiego. Teraz czekamy na decyzję urzędu co do dalszych losów tego projektu – powiedział nam Ireneusz Wasilewski, członek zarządu PKP Cargo.

Do nowej spółki Cargo przekazałoby środki trwałe, czyli przede wszystkim parowozy i nieruchomości związane z Wolsztynem. Najpierw na zasadzie dzierżawy, potem nastąpiłby aport tego majątku.

- Urząd marszałkowski wnosi równie wiele: zamówienia na wiele lat na kursowanie parowozów i pociągów pod parą i środki na inwestycje – stwierdza Ireneusz Wasilewski, który jeszcze jako dyrektor zakładu PKP Cargo w Poznaniu walczył wspólnie z samorządem Wolsztyna o przetrwanie parowozowni.

Wolsztyn to jedyna czynna parowozownia na świecie, w której prowadzony jest rejsowy ruch pociągów. Do niedawna były dwie takie parowozownie, jednak Chińczycy swoją kilka miesięcy temu zamknęli.

źródło: KOW

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 31-12-2010, 15:24    Odpowiedz z cytatem

KOW jak zwykle ma spóźniony zapłon. Ta spółka miała powstać już kilka miesięcy temu! Póki co, powstanie tej spółki która ratowałaby Parowozownię Wolsztyn która już teraz przeżywa kryzys (od ponad tyogdnia na szlak nie wyjechał żaden parowóz!) jest blokowane przez radnych z PiSu.
Obecnie w PW czynne są 3 parowozy. Mechaników z uprawnieniami do prowadzenia parowozu zostały tylko 5, z czego 2 w najlbiższym czasie odejdą na emeryturę. Wszystko się sypie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pitras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sty 2010
Skąd: Puszczykowo

PostWysłany: 01-01-2011, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Gdyby szybciej powstała spółka być może w Wolsztynie znalazło by się parę osób, które chciałby by pracować jako maszynista. A jak każdy widzi jak jest to woli nie obierać takiego zawodu bo za chwilę zostanie bez pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 03-01-2011, 01:17    Odpowiedz z cytatem

A wiadomo w ogóle jak zostanie rozwiązany problem maszynistów parowozu? Bo takich osób na bank by się trochę znalazło. Nawet sam byłbym bardzo chętny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-01-2011, 16:11    Odpowiedz z cytatem

Przez czas!
Hewak, Tak zostanie rozwiązany problem obsługi trakcyjnej.
Jeśli jesteś chętny to bierz prawo kierowania i czekamy....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 04-01-2011, 00:38    Odpowiedz z cytatem

No chętny to ja jestem i to bardzo, tylko najpierw trzeba to by trzeba było mieć prawo kierowania jakimkolwiek pojazdem szynowym...
A właśnie ciekawi mnie jak rozwiążą ten problem, bo z tego co gdzieś kiedyś słyszałem to maszyniści ze spalinówek i elektrowozów nie chcą iść na parowozy, bo wiadomo jak jest. Płaca taka sama, a przy parowozie trzeba trochę pochodzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 04-01-2011, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Hewak, najpeirw to powienenś kilka lat przepracować jako mechanik na warsztacie, potem następne kilka lat jako pomocnik. To nie jest tak odrazu. Decydujesz się na pracę w parowozowni, decydujesz się na prace na całe życie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 04-01-2011, 15:59    Odpowiedz z cytatem

Emillex, a jest w ogóle jeszcze taka możliwość żeby rozpocząć w obecnych czasach pracę w parowozowni?

To że to nie jest odrazu i trwa kilka lat to ja doskonale wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 04-01-2011, 16:32    Odpowiedz z cytatem

Spółka na bazie Parowozowni Wolsztyn ma ruszyć w połowie 2011 r.
Spółka na bazie Parowozowni Wolsztyn, której utworzenie PKP Cargo zapowiadało podczas parady parowozów, miała rozpocząć działalność z początkiem bieżącego roku. Nie udało się dotrzymać tego terminu.
- Wszystko jest już na dobrej drodze i powinna ona ruszyć najpóźniej do końca pierwszego półrocza - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" Piotr Apanowicz z PKP Cargo. Według najnowszych informacji, miasto Wolsztyn nie będzie, wbrew wcześniejszym planom trzecim udziałowcem spółk. Udziałami podzielą się PKP Cargo (właściciel Parowozowni) i Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Tych informacji nie potwierdza tymczasem Urząd Marszałkowski - W chwili obecnej brak ustaleń co do terminu rozpoczęcia działalności operacyjnej przez nowy podmiot, który w planach zakłada jako udziałowców między innymi Województwo Wielkopolskie i PKP Cargo, a także samorządy powiatu wolsztyńskiego i miasta Wolsztyn - dowiedzieliśmy się w biurze prasowym urzędu.
Źródło: Rynek Kolejowy

Wkurzyłem się! Wolsztyn ciągnie kasę z racji swojej popularności i turystów, a sam ręce umywa. Widzę że UM nie dołoży się do tego interesu. Mam nadzieję że się kiedyś na tym przejadą. Nieładnie panie Rogoziński...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 04-01-2011, 16:48    Odpowiedz z cytatem

Hewak, To że parowozy umierają nie decyduje chciejstwo ludzi tylko ich brak do obsługi.
Maszynista z prawami kierowania spal/elek. jest tylko kandydatem na to stanowisko gdyż nie p[osiada uprawnień nawet na st. pomocnika w tej trakcji. Rozumnym więc jest brak kandydatów.
I nie sugieruj się ścieżką kariery sprzed II wojny światowej Very Happy dla chcącego nic trudnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 24 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl