Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Plany transportowe dla woj. świętokrzyskiego
Autor Wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 08-12-2014, 16:48    Odpowiedz z cytatem

Na pociągach za czasów PRL dużo możecie się nauczyć.

_________________
pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zwrotnicowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2013
Skąd: Ze starej bocznicy

PostWysłany: 08-12-2014, 17:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zwrotnicowy napisał/a:
Skoro wszystkie propozycję są idiotyczne-to podpowiedz nam jaką masz wizję i pomysł na uzdrowienie transportu kolejowego na liniach D29-25,D29-70.D29-73,D29-8,D29-61 + łącznice leżące w granicach województwa.Skoro tylu ludzi ma złe pomysły,może Ty wprowadzisz coś świeżego.Pan Jarubas i Pan Malepszak beda Ci niezmiernie wdzięczni.Oczekujemy merytorycznych i ciekawych pomysłów. Smile

Niech wymienione przez ciebie osoby skontaktują się ze mną to podyskutujemy o rozwoju kolei na ziemi świętokrzyskiej,istotnie,podrzucę im pomysły za free:)

maruda,
Uchyl rąbka Twoich pomysłów,bo odnoszę wrażenie że jesteś rozumniejszy od rozumu.Śmiało nie wstydź się.Jestem bardzo ciekawy Smile kolejowy Gandalfie.Jeśli nie chcesz, będe głęboko zasmucony i nie będe wdawał się z Tobą w polemiki...pozdrawiam, z całym szacunkiem

_________________
Kto smaruje,ten jedzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 10-12-2014, 08:32    Odpowiedz z cytatem

@Zwrotnicowy
Jesteś chyba cokolwiek rozchwiany emocjonalnie,jednym tchem próbujesz obrazić rozmówcę a za chwilę wyrażasz wobec niego szacunek Zg Jak już odzyskasz równowagę i się trochę ogarniesz,wtenczas pogadamy o rozwoju kolei na ziemi świętokrzyskiej,bo teraz to ona się zwija niestety,m.in.za sprawą takich wolnomyślicieli jak ty,którzy chcą inwestować setki mln. w linię po której jeżdzi 1-2 a w wyjątkowych porywach 3 pociągi na dobę,nb.bardzo ciekawe,czemu PKP PLK jeszcze 2 lata temu chciała zamknąć tę linię całkowicie na odcinku do Skarżyska.Żeby jasne było,nie jestem zwolennikiem likwidowania,lecz ponoszone koszty inwestycyjne muszą być proporcjonalne do stopnia wykorzystania danej linii kolejowej.
Ps.Pamiętaj,zwykłe valium raczej ci nie pomoże Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 10-12-2014, 19:14    Odpowiedz z cytatem

A co z planami budowy trasy Busko-Szczucin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Zwrotnicowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2013
Skąd: Ze starej bocznicy

PostWysłany: 11-12-2014, 10:42    Odpowiedz z cytatem

Ta linia raczej nigdy nie powstanie,z różnych względów.Jedyną realną szansą dla linii 73 jest
: modernizacja,żeby czas przejazdu Kielce-Busko wynosił 40 min, przedłużenie jej o 4 km do centrum Buska
+ oferta "Bilet Świętokrzyski".Bez tych kroków będzie jak jest.
Budowa odcinka Busko Zdrój-Szczucin

_________________
Kto smaruje,ten jedzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 12-12-2014, 21:44    Odpowiedz z cytatem

Marudo. Póki co nie wskazałeś projektów kolejowych na terenie województwa świętokrzyskiego, jako inwestycji słusznych poza łącznicą we Włoszczowie.

Tamtejsze potoki były mizerne ale jakoś łódzkie wzmacnia obsługę Opoczna i liczba pasażerów rośnie. Zresztą pomysł, który przedstawiłem w innym temacie, a więc wydłużenie kursów do Końskich i zrobienie przesiadek na busa relacji Końskie - Kielce nie jest aż taki kosztowny.

Mieszkańcy wskazali, że właśnie połączenie w kierunku Łodzi jest najbardziej potrzebne i nie chodziło im o jazdę naokoło. Śmiem twierdzić, że właśnie chodziło o Końskie coby miało lepszy dojazd do Kielc i Łodzi i o utworzenie naturalnego ciągu.

Co do mówienia, że w pociągach relacji Skarżysko - Tomaszów nikt nie jeździ to nieprawda. Sam jeździłem ze Skierniewic i o dziwo w osobówkach relacji Skierniewice - Koluszki czy Koluszki - Tomaszów bywało mniej pasażerów. Tak samo jest w relacji Łowicz - Skierniewice. Właśnie przykład tej linii pokazuje, że od kiedy zlikwidowano pociągi relacji Łowicz - Warszawa przez Skierniewice liczba pasażerów spadła (ze względu na przesiadki, różnych przewoźników itp.).

Niewątpliwie najbardziej naturalnym kierunkiem podróży z Kielc jest Kraków. Linia nr 8 na terenie województwa małopolskiego jest remontowana. Od Kielc do Kozłowa nie ma też chyba problemów z przepustowością więc akurat tutaj okazuje się, że w interesie Kielc są inwestycje w linię nr 8 na terenie województwa małopolskiego aby usprawnić ruch pociągów osobowych i pośpiesznych i skrócić ich czas przejazdu (konieczna przebudowa stacji, dodatkowe mijanki i poprawa systemu sterowania ruchem).

Jeśli chodzi o ruch regionalny w województwie to niestety ale większość połączeń nie ma wielkich potoków, a oferta na linii nr 25 jest od lat żenująca to też nie ma praktycznie porównania. Przy dwóch pociągach na dobę trudno oczekiwać, że ktokolwiek zakupi bilet miesięczny.

Można wyjść z założenia, że opłaca się jedynie uruchamiać pociągi do Częstochowy, Katowic, Krakowa i Radomia i tu faktycznie linia nr 25 ma dla Kielc marginalne znaczenie, stąd tak duża liczba głosów za budową odcinka Stąporków - Tumlin. Koszty budowy brakującego odcinka są tak duże, że województwa nie zbuduje go przez kilkanaście najbliższych lat.

Zatem może warto zastosować najprostsze rozwiązanie i zakupić dwa szynobusy do obsługi odcinka Skarżysko- Łódź i trzy wagony elektryczne na odcinek Kielce-Skarżysko-Sandomierz-Tarnobrzeg przy założeniu, że docelowo do Rzeszowa z Kielc będzie się jeździć przez Staszów.

Ciekaw jestem, czy krótszy będzie czas przejazdy z Kielc do Rzeszowa przez Sandomierz po wyremontowanej 25 i 71 czy po obecnym ciągu przez Staszów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 13-12-2014, 08:25    Odpowiedz z cytatem

Lord W napisał/a:
Marudo. Póki co nie wskazałeś projektów kolejowych na terenie województwa świętokrzyskiego, jako inwestycji słusznych poza łącznicą we Włoszczowie.

Już się poprawiam,tak na szybko to:budowa łącznicy w Czarncy co spowoduje udogodnienie połączenia Kielc z Warszawą i Łodzią a przez nią z zachodnią ścianą Polski,w związku z powyższym,konieczna rewitalizacja linii 61 z Kielc do Czarncy polegająca na podniesieniu V max.do min.100 km/h na całym odcinku.Rewitalizacja LK 73 oraz przedłużenie toru do centrum Buska Zdr.Rewitalizacja LK 70 oraz wybudowanie nowego przystanku osobowego w Staszowie(pomiędzy stacją Staszów a podg.Rytwiany)czyli zabieg analogiczny z tym z Buska oraz przywrócenie tam pociągów osobowych np.do Sandomierza via Tarnobrzeg,lub kółeczko przez LK8,73,70 i 25 K-ce-Sandomierz-Kielce,ale także do Rzeszowa via Tarnobrzeg i Stalowa Wola...I wreszcie,ze względów bezpieczeństwa podróżnych
radykalne przebudowanie układu torowego w st.Kielce lub wybudowanie obwodnicy dla ruchu towarowego, a także remont peronu na st.Kielce Herby i Kielce Czarnów bo jest tam teraz totalny syf.

Po otwarciu nowego peronu w Opocznie przy CMK,wszelkie zabiegi dotyczące 25tki na odcinku Skarżysko Tomaszów,stają się bezcelowe bo z Końskich do Łodzi i Warszawy oraz Kielc, można będzie właśnie przez Opoczno pojechać,przy założeniu że Kielce uruchomią takie właśnie relacje przez łącznicę w Czarncy...Tyle że Kielce mogą se teraz uruchamiać ale furmanki,bo jakiś "mądrala" wyp....olił świętokrzyski PR do "koziej wólki"ale sądzę że to się zmieni jak do władzy dojdzie inna" miotła"Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 13-12-2014, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Obwodnice dla ruchu towarowego jak najbardziej istnieją - Piaski k.Kielc - Kielce Herbskie oraz Sitkówka Nowiny - Szczukowice. Jedyne co się zgodzę, to budowa solidnych peronów Kielce Czarnów i zatrzymanie tam TLK i iR, bo są tam duże osiedla, a koreczki w tym pięknym mieście są coraz dłuższe.

Lord W ma rację. Linia 25 jest wygaszona dokładnie. Plany elektryfikacji były, nawet przebudowano 2-3 perony od strony Tomaszowa i powieszono nieco sieci. Cały dowcip polega na tym, że Końskie "ważą" bardziej do Łodzi, niż do Kielc, a z Końskich do Skarżyska i vice versa nie ma już po co jeździć. Celowa jest reaktywacja połączeń Łódź - Końskie, a najlepiej nowa relacja Łódź - Sandomierz a jeszcze lepiej Łódź - Rzeszów. A to wymaga elektryfikacji z Tomaszowa do S-ka oraz 71.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 14-12-2014, 09:59    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Obwodnice dla ruchu towarowego jak najbardziej istnieją - Piaski k.Kielc - Kielce Herbskie oraz Sitkówka Nowiny - Szczukowice.

Fundamentalnie się mylisz"kolego"robisz to celowo czy z niewiedzy,jest w tej chwili kwestią drugorzędną.Łącznice które wymieniłeś nie są żadnymi obwodnicami st.Kielce,to łączniki LK 8 z LK 61 która odgałęzia się w Kielcach od ósemki,natomiast w tzw.ciągu linii nr 8 stacja Kielce nie ma żadnej obwodnicy i ciężkie towary ze Śląska oraz Sitkówki w kierunku Warszawy,pomykają praktycznie przez centrum miasta dając po garach ile fabryka dała,ze wzgledu na ukształtowanie terenu.Jak bardzo jest to niebezpieczne,przekonał się już nie jeden podróżny oczekujący na swój pociąg na kieleckich peronach...

ET05 napisał/a:
Jedyne co się zgodzę, to budowa solidnych peronów Kielce Czarnów i zatrzymanie tam TLK i iR, bo są tam duże osiedla, a koreczki w tym pięknym mieście są coraz dłuższe.


Kielce Herby też generują podróznych,czy wg ciebie jedni zasługują na dobry/bezpieczny peron a inni nie?

ET05 napisał/a:
Lord W ma rację. Linia 25 jest wygaszona dokładnie. Plany elektryfikacji były, nawet przebudowano 2-3 perony od strony Tomaszowa i powieszono nieco sieci.


Te plany,(elektryfikacji) z tego co pamiętam powstały w czasach końcówki PRL lub we wczesnych latach 90-tych,kiedy to realia podróżowania po Polsce były całkiem inne.Ty jak widzę wciąż żyjesz mentalnie w tamtych czasach,(albo twój kolejowy mentor)zatem ponawiam apel o restart tego co masz pod kopułkąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 14-12-2014, 11:06    Odpowiedz z cytatem

Człowieku, wysyłasz wszystkich na leczenie, a powinieneś zacząć od siebie. Ponownie zalecam lekturę rozkładów jazdy sprzed kilkunastu lat - nie wszystko z czasów PRL było złe. Ale co mogą rozumieć ci, co np. o stanie wojennym słyszeli jedynie z telewizora? No i trochę staranności w pisowni. Co do peronu na Herbach, jest w stanie dostatecznym, jest bezpieczny, ma przejście górą, czego nie można powiedzieć o Czarnowie, który jednak ma znacznie większy potencjał (duże osiedle, markety). Tu piłeczka po stronie miasta - nie daleko jest minidworzec autobusowy - wystarczy powiesić tam rozkład.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 14-12-2014, 12:06    Odpowiedz z cytatem

@ET05
Jazgotliwy ton twojej ostatniej" riposty"oraz kompletny brak merytorycznego odniesienia się do większości zarzutów, czyli błędów i przekłamań jakie ci wytknąłem,świadczy o celności moich argumentów.Masz jednak rację w jednym,zyj sobie w tym swoim peerelowskim matrixie,bo wygląda na to,żeś przypadek niereformowalny.Wracając do kwestii linii 25 Tomaszów-Skarżysko,to podtrzymuję stanowczo swoje zdanie,że inwestycja za circa 200 mln.zł tylko po to aby jakoś tam skomunikować małe miasteczko-Końskie i jeszcze mniejszy Stąporków a potem jeszcze utrzymywać tę linię dla 1-2 par pociągów osobowych w dobie(ruch towarowy właściwie jest tam szczątkowy) w kontekście istnienia linii alternatywnej oraz silnej konkurencji busiarzy,jest polityczną fanaberią partyjnych aparatczyków z UM,nie mającą nic wspólnego z racjonalnym inwestowaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 14-12-2014, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Akurat partyjnych aparatczyków bym do tego nie mieszał. Obawiam się bowiem, że to bardziej mieszkańcy województwa niż władze chciałyby reaktywacji połączeń na całej L25 zarówno do Końskich jaki i Sandomierza. Widać też, że część mieszkańców - zwłaszcza w północnej części jest za lepszym połączeniem kolejowym Kielc z Łodzią, bo właśnie jest potrzeba dojazdu z Końskich do Kielc i z Końskich do Łodzi (jak i z pozostałych mniejszych miejscowości takich jak Stąporków).

Ogólnie władze województwa będą realizowały właśnie wskazane przez Marudę inwestycje, czyli remont linii Herbskiej i remont LK 8 jako, że są to ciągi podstawowe do Kielc.

Remont linii nr 70 i 73 ogólnie nie jest chyba brany pod uwagę i wymagałby on także sporych nakładów finansowych. Jednakże, jeżeli obie linie można przystosować do znacznie wyższej prędkości, to wydaje się, że sama idea zła nie jest. Możliwe nawet, że ta inwestycja powinna być faktycznie zrealizowana przed inwestycją, jaką jest budowa łącznicy Tumlin - Stąporków, ze względu na bardzo wysoki koszt tej drugiej.

Ja nawet nie jestem jakimś nachalnym zwolennikiem elektryfikacji linii nr 25 w najbliższym czasie. Mówienie, że elektryfikacja jest konieczna do przywrócenia pociągów osobowych, jest nieuzasadnione. Wystarczy spojrzeć na województwo łódzkie. Tak naprawdę zakup jednego, dwóch szynobusów i porozumienie z sąsiednimi województwami pozwoli na uruchomienie pociągów w relacji Łódź - Skarżysko, gdzie przy tym samym peronie powinna być przesiadka na pociąg Skarżysko - Rzeszów lub jeszcze lepiej Radom - Rzeszów. W ostateczności szynobus mógłby także jechać pod drutem w relacji Łódź - Rzeszów. Akurat skoro są tam średnie potoki to pojazd taki wydaje się nawet lepszy niż EZT.

Wznowienie połączeń nie stoi w sprzeczności z uruchomieniem autobusów w relacji Końskie - Kielce z taryfą Przewozów Regionalnych. To pozwoli nie zwiększenie liczby pasażerów.

Co do obwodnicy towarowej Kielc to nie wiem którędy miałaby biec, ale raczej byłaby to bardzo duża i droga inwestycja i chyba lepiej za nieco większe pieniądze wybudować odcinek Kielce - Tumlin - Stąporków. Idę też o zakład, że na nowej trasie byłoby dużo więcej pasażerów i nie byłoby tam potoku na dwie pary, a minimum 6-8. Kolej byłaby dużo bardziej atrakcyjna dla mieszkańców Stąporkowa i Końskich w przypadku relacji Łódź - Kielce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 14-12-2014, 20:53    Odpowiedz z cytatem

W Szczukowicach była łącznica w stronę Kielc - widać nawet nasyp na zdjęciu satelitarnym.
Co do 25-ki to lepiej pomyśleć o czym wiekszym niż SA135. W "szczycie" z Opoczna jest pełny - tu coś raczej dwuczłonowego z opcją ciągnięcia wagonu.

Relacja Łódź - Kielce jest całkowicie nieatrakcyjna - no chyba, że będzie linia Stąporków - Tumlin. Jeśli czas przejazdu Łódź - Skarżysko będzie w granicach 2h20' - 2h30' co jest osiągalne, to kilkuminutowe skomunikowanie do Kielc (przy okazji do Radomia) będzie wystarczające, oczywiście wyraźnie oznaczenie na rozkładach skomunikowania i jakieś PwDC. A pociąg z Łodzi może jechać dalej - Starachowice czy Ostrowiec też wygenerują ruch.

Jednak po sukcesie Opoczna Południowego elektryfikacja do Opoczna jest całkiem realna, więc dociągnięcie jej do Końskich to niewielki problem i koszt (licząc mijanki w Petrykozach i Nałęczu to mniej niż 30kmb sieci, zasilanie od biedy z CMK + mała podstacja np. w Petrykozach).

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zwrotnicowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2013
Skąd: Ze starej bocznicy

PostWysłany: 15-12-2014, 09:10    Odpowiedz z cytatem

Podsumowując:
Rewitalizacja LK 61 do Czarncy + budowa łącznicy do CMK (wszystkie znaki na niebie wskazują że inwestycja dojdzie do skutku), dokończenie remontów na LK 8 Skarżysko-Sędziszów i LK 25 Skarżysko-Sandomierz są juz realizowane.To mamy PEWNE.Zasięgnąłem języka w sprawie rewitalizacji LK 70 i 73..to niestety, ale przez najbliższe 2 lata nic nie ruszy w temacie,ALE Smile sprawa nie jest beznadziejna,bo trwają prace nad pozyskaniem środków na te cele.Dodam tylko że sąsiadujące ze świętokrzyskim - podkarpackie przeprowadzi m.in. rewitalizację LK 74,78 i 25 Ocice-Dębica .Na pierszy ogień idzie 25 co cieszy bo od Mielca do Dębicy jest aż 20km/h Laughing .Pozostałe linie wciągu 2-3 lat.Jeśli nie zrobimy nic w tym czasie z LK 73 i 70 to za parę lat te linie zostaną zamknięte na amen,czy się to komuś bedzie podobało czy nie.

_________________
Kto smaruje,ten jedzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 15-12-2014, 09:46    Odpowiedz z cytatem

Lord W napisał/a:
Akurat partyjnych aparatczyków bym do tego nie mieszał.

Założysz się?
Lord W napisał/a:
Widać też, że część mieszkańców - zwłaszcza w północnej części jest za lepszym połączeniem kolejowym Kielc z Łodzią, bo właśnie jest potrzeba dojazdu z Końskich do Kielc i z Końskich do Łodzi (jak i z pozostałych mniejszych miejscowości takich jak Stąporków).

Zastanawiam się,jakie potoki podróżnych mogą wygenerować Końskie i Stąporków które razem wzięte, mają realną liczbę ludności na poziomie 20 tyś.Co do faktu ogólnie rozlewającego się lamentu wsród mieszkańców północnej części województwa o to,że Kielce mają złe skomunikowanie z Łodzią,to niniejszym informuję że łzy mogą już zacząć ocierać,bo finalizowane są działania na rzecz łącznicy w Czarncy.Jeżeli zostaną uruchomione połączenia Kielce-Łódź,to z tego dobrodziejstwa mogą skorzystać mieszkańcy Opoczna,ale także i Końskich bo do Opoczna mają przysłowiowy rzut beretem.

Lord W napisał/a:
Ogólnie władze województwa będą realizowały właśnie wskazane przez Marudę inwestycje, czyli remont linii Herbskiej i remont LK 8 jako, że są to ciągi podstawowe do Kielc.

Błąd myślowy,wymienione przez ciebie linie są wpisane w wykaz linii podstawowych PKP PLK i to do tej instytucji należy dbałość o ich odpowiednie utrzymanie,władze województwa mogą jedynie lobbować za odpowiednimi inwestycjami podnoszącymi jakość w/w linii.Ta sama historia jest z LK25 bo prawdopodobnie polityczny lobbing lokalnych kacyków z PO sprawił,iż nie wiedzieć czemu,wpisano tę linię do sieci TEN-T a więc dokładanie do niej kasy z budżetu województwa,jest wg.mnie głupotą/przestępstwem(niepotrzebne skreślić).

Cytat:
Remont linii nr 70 i 73 ogólnie nie jest chyba brany pod uwagę i wymagałby on także sporych nakładów finansowych. Jednakże, jeżeli obie linie można przystosować do znacznie wyższej prędkości, to wydaje się, że sama idea zła nie jest.

I właśnie w kwestii linii 70 i 73 władze województwa mają pole do popisu,bowiem te linie nie figurują w wykazie linii podstawowych PKP PLK zatem szanse na ich rewitalizacje z budżetu państwa są nikłe.
Cytat:
Co do obwodnicy towarowej Kielc to nie wiem którędy miałaby biec, ale raczej byłaby to bardzo duża i droga inwestycja

Zaskoczę cie,nie duża i nie droga bo jeden tor praktycznie już leży pod drugi wszystko przygotowane,od podstaw trzeba tylko wybudować odcinek z Dobromyśla do KHB lub Górek Szcz.jakieś 3 do 5 km.

[ Dodano: 15-12-2014, 11:53 ]
Zwrotnicowy napisał/a:
Podsumowując:
Rewitalizacja LK 61 do Czarncy + budowa łącznicy do CMK (wszystkie znaki na niebie wskazują że inwestycja dojdzie do skutku)

Boli? Zg
Cytat:
dokończenie remontów na LK 8 Skarżysko-Sędziszów

Uściślając,linia nr 8 to linia Warszawa Zachodnia-Kraków Gł.a dokończenie remontu powinno nastąpić pomiędzy Skarżyskiem a Kozłowem.Nie rozumiem czemu za dwa główne przystanki na tej linii uważa się dwie kozie wólki które wymienia @zwrotnicowy.
i LK 25 Skarżysko-Sandomierz są juz realizowane.To mamy PEWNE.Zasięgnąłem języka w sprawie rewitalizacji LK 70 i 73..to niestety, ale przez najbliższe 2 lata nic nie ruszy w temacie,ALE Smile sprawa nie jest beznadziejna,bo trwają prace nad pozyskaniem środków na te cele.
Cytat:
Dodam tylko że sąsiadujące ze świętokrzyskim - podkarpackie przeprowadzi m.in. rewitalizację LK 74,78 i 25 Ocice-Dębica .Na pierszy ogień idzie 25 co cieszy bo od Mielca do Dębicy jest aż 20km/h

Trudno mi zrozumieć partycypację zarządów województw w kosztach remontów głównych linii kolejowych,to co,po dorzuceniu kasy przez UM-y PKP PLK będzie dzieliła się zyskami z opłat od przewoźników za dostęp do danej linii?No chyba że tak,to jestem w stanie to zrozumieć...

.
Cytat:
Pozostałe linie wciągu 2-3 lat.Jeśli nie zrobimy nic w tym czasie z LK 73 i 70 to za parę lat te linie zostaną zamknięte na amen,czy się to komuś bedzie podobało czy nie.


Bzdura,chyba że wygasisz elektrownie Połaniec i zamkniesz jedyny w Europie Siarkopol w Osieku/Strzegomku.Wygląda zatem,że troszkę oderwany od rzeczywistości jesteś,albo urzędnik z którym rozmawiałeś?Tak czy owak,przez taki brak kompetencji mamy to co mamy.Do elektrowni Połaniec nie da się inaczej dojechać jak przez linię 73 i 70 to samo do kopalni siarki,zatem nie tak szybko z ich likwidacją.Sorry za ten zaczepno-złośliwy ton,ale autentycznie wkurza mnie dyletanctwo bo w imię utrzymania mało znaczącej dla przemysłu w województwie linii 25 na odcinku Skarżysko-Tomaszów,jakiś urzędas kładzie lagę na linię 70 i 73 które takie znaczenie mają duże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl