Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Zestawienie i frekwencja w śląskich pociagach
Autor Wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 23-06-2013, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15, pociągi nie są dla mikoli, są dla pasażerów. Czemu pasażer ma cierpieć z powodu tego, że mikol chce się podniecić jadąc starym EN57?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 23-06-2013, 21:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Podobno stare kible mają z biegiem czasu zastąpić składy wagonowe.


I bardzo dobrze, będzie na pewno ekonomiczniej niż wynajęte loki i wagony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rejent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 23-06-2013, 21:38    Odpowiedz z cytatem

W EN57 są dwie toalety na 3 wagony, a w Elfie jedna toaleta na 6 wagonów.
Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo lubię jechać zarówno Kiblem, jak i Elfem czy Flirtem.
Moim zdaniem najgorsze co może być to przejazd zatłoczonym busem, gdzie nie ma się jak ruszyć, nie ma czym oddychać i jest wrażenie klaustrofobii. Wolę czekać 2 godziny na pociąg niż jechać w takich warunkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 23-06-2013, 22:24    Odpowiedz z cytatem

rejent napisał/a:
..... Wolę czekać 2 godziny na pociąg niż jechać w takich warunkach.


Człowieku, czy zdajesz sobie sprawę z głupot które piszesz??? Młot

Po ośmiogodzinnej pracy dodatkowe dwie godziny bezsensownego oczekiwania na pociąg!!!!
Ile godzin pozostaje na odpoczynek, dla rodziny, na życie osobiste ??


Ps.
Cytat:
W EN57 są dwie toalety na 3 wagony

Po kilkugodzinnym oczekiwaniu na pociąg, te toalety są rzeczywiście przydatne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olo4271 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2012
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 23-06-2013, 22:40    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy KS44824 Rybnik - Katowice na stacji początkowej



zdjęcia: http://olo4271.flog.pl/wpis/7222026/eu07065-e-z-czeskimi-wagonami-jako-ks44824-rybnik--katowice-na-stacji-poczatkowej

_________________
Zapraszam na mój kanał na YT:
http://www.youtube.com/user/Olo4271
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 23-06-2013, 22:49    Odpowiedz z cytatem

Widać, że już siódemki zastępują byki. To się chwali, niechaj powoli i je wycofują, taboru jest sporo i jestem pewien, że odsetek kibli nie będzie aż tak straszny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ikarek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Kwi 2013
Skąd: Bytom

PostWysłany: 23-06-2013, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Tylko że nawet jazda tym wrednym kiblem, przykładowo na trasie T.G.-Katowice, jest dużo wygodniejsza niż nowoczesnym autobusem miejskim MAN linii 820. Problemem nie jest wiek kibla, tylko szybkość, częstotliwość i cena.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 24-06-2013, 07:52    Odpowiedz z cytatem

Zwłaszcza że 820 jest zapchana (zwłaszcza dzień roboczy) i ciężko się wcisnąć. Lepiej już jechać tramwajem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rokko30 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 20 Cze 2013

PostWysłany: 24-06-2013, 13:04    Odpowiedz z cytatem

rejent napisał/a:
W EN57 są dwie toalety na 3 wagony, a w Elfie jedna toaleta na 6 wagonów.
Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo lubię jechać zarówno Kiblem, jak i Elfem czy Flirtem.
Moim zdaniem najgorsze co może być to przejazd zatłoczonym busem, gdzie nie ma się jak ruszyć, nie ma czym oddychać i jest wrażenie klaustrofobii. Wolę czekać 2 godziny na pociąg niż jechać w takich warunkach.

Nie wiem co Cię pociąga w podróżowaniu starym Kiblem, być może lubisz hałas, smród, i plastiki taki mały fetyszysta jesteś inaczej nie potrafię zrozumieć co może sprawiać przyjemność w jeździe takim czymś co już dawno powinno być wycofane z eksploatacji na torach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rejent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 24-06-2013, 15:25    Odpowiedz z cytatem

@ikarek
@amadeoen57
W 100% się zgadzam. W 820 zawsze jest tłok. Ja jak jadę z Katowic do Tarnowskich Gór to wybieram autobus 5, a do Bytomia tramwaj.
Jak były bilety strefowe to na wspomnianych trasach jeździłem KŚ.

@Rokko30
Mnie się Kiblem jeździ bardzo wygodnie. Fakt, tych plastikowych siedzeń nie lubię, ale te obite dermą jak najbardziej tak. W Kiblu jest przede wszystkim przestrzennie i są otwierane okna. Jak się jedzie w upał to jest przewiew i przyjemna podróż. W czasie postoju na stacji można sobie wyjrzeć przez okno Smile
Co do tych plastikowych siedzeń: zdecydowanie wolę jechać jednostką full plastik niż ciasnym busem typu Sprinter.
Zdarzyło mi się kiedyś jechać Kiblem na trasie Wrocław Gł. - Szczecin Gł. z przesiadką w Zielonej Górze. W Kostrzyniu nie było przesiadki bo jednostka przechodziła na osob. do Szczecina Gł. Bardzo miło wspominam tą podróż i chyba w tym roku powtórzę jak będę śmigał do Świnoujścia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 24-06-2013, 16:38    Odpowiedz z cytatem

EN57 to klimat, klimat polskiej kolei. I to się nie zmieni przez wiele lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ikarek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Kwi 2013
Skąd: Bytom

PostWysłany: 24-06-2013, 21:32    Odpowiedz z cytatem

To prawda. W nowych pociągach najbardziej przeszkadza brak otwieranych okien. I nie tylko mikolom. Przy prędkościach 120 przez wiele lat nic się złego nie działo, że można było się przewietrzyć albo pieluchę wyrzucić, a ile prądu zżera teraz klima?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 24-06-2013, 22:51    Odpowiedz z cytatem

W nowych pociągach nie ma tego głosu sprężarki, brzęczka i charakterystycznego dźwięku zamykania drzwi.
I nie mówię tego jako miłośnik, znam osoby które nie są miłośnikami i wolą en57 od grzejącego się do temperatury 60 stopni DH .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 24-06-2013, 22:57    Odpowiedz z cytatem

Zniose wszystko tylko nie stare zdezelowane EN57, huk, syf, smród, drzwi ktore sie nie zamykaja lub nie otwieraja a od brzeczka przy zamykaniu drzwi poprostu mózg sie lasuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rejent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 25-06-2013, 17:43    Odpowiedz z cytatem

Dźwięk sprężarki w EN57, brzęczek, odgłos zamykanych drzwi i moment rozruchu to prawdziwa atmosfera podróży koleją. Najfajniej się śmiga w środkowym wagonie, gdzie można posłuchać dźwięku pracujących silników trakcyjnych. Szczególnie fajnie pracują w czasie przyspieszania Smile EN57 - jednym słowem kultowy pojazd. Tego typu jednostki najlepiej radzą sobie na polskich torach. Jego odpowiednikiem na torach tramwajowych jest 105N i pochodne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl