Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
EN77, EN81 obiegi
Autor Wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 02-01-2012, 17:24   EN77, EN81 obiegi Odpowiedz z cytatem

Na jakich pociągach można spotkać małopolskie EN77 i EN81?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

absolutus1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2011

PostWysłany: 02-01-2012, 18:26    Odpowiedz z cytatem

En 81 można spotkać odstawione rdzewiejące w Suchej na towarowym i w Płaszowie. W zamian małopolska dostanie 6 używanych spalinowych złomów które za pół roku tez się popsują i tez będą stały Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009

PostWysłany: 02-01-2012, 18:51    Odpowiedz z cytatem

EN 81 to największy niewypał do Tarnowa, Trzebini, Kozłowa za małe. Na Kryniczankę i Zakopiankę za słabe sprężarki . Trzeba je zakonserwować i czekać jak PLK w piątym kwartale 20.... roku zelektryfikuje linię do Balic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 02-01-2012, 19:14    Odpowiedz z cytatem

EN81 byłby dobry na kursy Trzebinia - Oświęcim , po zrobieniu tej idiotycznej relacji frekwencja strasznie spadła , a puszczane są niekiedy EN71 Shocked

Można byłoby na nich spróbować tez uruchomić więcej kursów np z Wadowic do Krakowa


jeden EN77 ostatnio jeździł na Oświęcim , ale teraz chyba głównie na Zakopane jeżdżą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Martin890724 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2009

PostWysłany: 02-01-2012, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Takie małe cuda przydały by się na Bielsko Wadowice. W sam raz zrobić kilka dodatkowych relacji i siadły by jak nie wiem tylko ciężko przekonać do tego beton. Lepiej niech dzieje się jak w tym przysłowiu: " Poloneza czas zacząć - powiedziała korozja do korozji " ;D

_________________
K.K. PRIVILEGIRTE KAIS. FERD. NORDBAHN
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02-01-2012, 23:32    Odpowiedz z cytatem

A ich sprężarki dałyby radę na Bielsko - Wadowice? Mam wątpliwości.
EN81 były też wpisane w obieg na Kraków - Oświęcim p. Spytkowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 03-01-2012, 00:05    Odpowiedz z cytatem

2 EN77 jeżdżą na Zakopiance:
1.) Kraków "Kasprowy" 33120 Zakopane -> 22120 "Janosik" Kraków
2.) Kraków "Janosik" 33122 Zakopane -> 22122 "Kasprowy" Kraków

EN61 ma najczęściej taki obieg:
Sucha 5521 Zakopane -> 5028 Kraków -> 5527 Sucha

Ostatnio w Suchej EN81 nie było, ale był Sa109. EN81 powinni śmigać na Kraków - Oświęcim via Skawina i niekiedy tam śmigają.
Układ osi na linię 117 jest ok, jest to też linia górska bardziej pod względem łuków niż podjazdów jak jest na Kryniczance - myślę, że dało by się je wysłać, chociażby na Kraków - Wadowice.

W każdym razie coś jest z nimi nie tak, bo od 4 lat nikt ich nie kupił.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-01-2012, 00:23    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A ich sprężarki dałyby radę na Bielsko - Wadowice?

Spokojnie, nie demonizujcie tego podzespołu.
Pojazdy mają dopuszczenie i świadectwo eksploatacji, zaręczam nie ma w nich nic o pochyłości toru i profilu linii Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Janosik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2009
Skąd: Gorlice/Kraków

PostWysłany: 03-01-2012, 00:43    Odpowiedz z cytatem

MK_Rabka napisał/a:

Układ osi na linię 117 jest ok, jest to też linia górska bardziej pod względem łuków niż podjazdów jak jest na Kryniczance - myślę, że dało by się je wysłać, chociażby na Kraków - Wadowice.


Właśnie z łukami jest problem... Bo pojazd się poziomuje i przy dużej ilości łuków sprężarka nie daje rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-01-2012, 08:40    Odpowiedz z cytatem

Janosik, Z całym szacunkiem, powtórzę to o czym już wspomniałem.
Pojazdy wymienionej serii nie mają ograniczeń czy też braku dopuszczeń do eksploatacji na konkretnych liniach.
Są dopuszczone do eksploatacji na sieci PLK bez względu na profil linii czy też wielkości przechyłki zastosowanej w łukach.

Każdy wadliwie działający podzespół w sprawnym pojeździe musi działać prawidłowo. Bez względu na krainę geograficzną czy tez porę dnia.
W przeciwnym wypadku pojazd nie jest używany do ruchu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 03-01-2012, 10:05    Odpowiedz z cytatem

EN81 mogłyby jeździć na Czechowice - Oświęcim , ale oczywiście
cyt : " województwom małopolskie nie jest zainteresowane wpuszczaniem swoich składów do województwa śląskiego"
A byłyby w sam raz na obsługę tej linii . Maks 40 osób jeździ (poza wybranymi kursami gdzie frekwencja sięga nawet 70 - 80 osób
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-01-2012, 12:44    Odpowiedz z cytatem

To gdzie i jak mogłyby jeździć determinuje też posiadanie autoryzacji przez majstrów z PR na ten tabor Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 03-01-2012, 13:03    Odpowiedz z cytatem

To też nie jest problem .
W tej chwili dwa (001 i 007) jeżdżą na odcinku Oświęcim - Kraków Główny przez Skawinę
i regularnie stoją po 6-7 godzin w Oświęcimiu .
Czy to taki problem żeby umożliwić wykonanie 2-3 kursów do Czechowic , a na tej trasie 2 EN81 wystarczą na spokojnie . Ja już próbowałem to rozpisać i można tak zrobić ,
ale oczywiście lepiej ......:
http://www.rynek-kolejowy.pl/29883/Malopolska_Zamiast_pociagow_linia_busowa.htm

.... puścić busy . Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 03-01-2012, 13:36    Odpowiedz z cytatem

A co jeździ na trasie Kraków - Wieliczka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 03-01-2012, 13:36    Odpowiedz z cytatem

EN71 , EN77 , EN57
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl