Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Następny
Projekt RJ 2011/2012
Autor Wiadomość

Andy_86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010
Skąd: Szczebrzeszyn

PostWysłany: 08-06-2011, 16:05    Odpowiedz z cytatem

Idea To może lepsza propozycja zamiast z Horyńca dać poranny z Biłgoraja? Oto przykład:

HRUBIESZÓW MIASTO 4:00 - Zamość 4:45/4:50 - Zawada 5:00/5:11- LUBLIN 7:02
(skomunikowany w Zamościu 5:29 z TLK-ą Zamość - Zielona Góra)

BIŁGORAJ 4:15 - Zwierzyniec 4:38 - Zawada 5:01/5:11 - LUBLIN 7:02, łączone w Zawadzie z pociągiem z Hrubieszowa.

Powrotny:
LUBLIN 19:35 - Zawada 21:12/21:17 - Zamość 21:27/21:35 - HRUBIESZÓW MIASTO 22:20 (skomunikowany w Zamościu z TLK Zamość - Zielona Góra, przyjazd o 21:23)

LUBLIN 19:35 - Zawada 21:12/21:17 - Zwierzyniec 21:32 - BIŁGORAJ 22:00

Co wy na to? Można upiec dwie pieczenie na raz i Biłgoraj i Hrubieszów byłoby stosunkowo niedrogo i sensowniej obsłużony, a pozostałe pociągi nie ruszać bo sam rozkład podany na stronie UM jest całkiem dobry. Happy

Generalnie nawet przy założeniu, że uda się to co zaplanowali w rozkładzie dla Regio na rok 2012 będę zadowolony jedynie chciałbym żeby na Roztocze była przynajmniej jedna para kursująca codziennie przez cały rok np Horyniec - Lublin - Horyniec i Zamość - Jarosław(Rzeszów) - Zamość. Wtedy można byłoby dojechać na Roztocze także poza sezonem wakacyjnym. Dodatkowe pociągi byłyby już na wakacjach. Bo nie wiem ile ewentualnie więcej by kosztowało kursowanie tych dwóch par oprócz całorocznych do Zamościa. Bo dodatkowe do Hrubieszowa czy tez Biłgoraj musiano by mieć większe środki finansowe. Wtedy nie trzeba byłoby kombinować z dojazdem do Zamościa by pojechać dalej w kraj pociągiem. A i region by odżył zdecydowanie jakby były te minimalnie dwie pary pociągów. A nie tylko na wakacje ludzie jeżdżą wypoczywać tez wczesna wiosna i późna jesień też ludzie jeżdżą. A studenci i uczniowie na pewno doceniliby możliwość dojazdu bez zatłoczonych busów czy autobusów, przynajmniej na Lublin czy Rzeszów.

Pozdrawiam
Cool
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lazarev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2010

PostWysłany: 09-06-2011, 16:01    Odpowiedz z cytatem

Ja proponuję nadać połączeniom Zamość - Lublin - Zamość priorytet. Jak widać w rozkładzie szynobusów, który wejdzie w życie 23 czerwca br. dla tych połączeń, są różne czasy przejazdu:

- Zamość - Lublin - od 1 h 55 min do 2 h 03 min.
- Lublin - Zamość - od 1 h 59 min do 2 h 09 min.

Jak widać jest możliwość, aby szynobusy pojechały poniżej 2 h i to też powinno być priorytetem dla PR, aby zachęcić czasem przejazdu potencjalnych pasażerów na tej trasie. Dajmy na to - akcja marketingowa - "do Zamościa pociągiem poniżej 2 h, za 11,50 zł" Smile

Mnie osobiście, bardziej zachęca 1 h 55 min, niż 2 h 09 min. Niby to 15 minut, ale na tej trasie to ważne, aby ludzie przestali kojarzyć tę trasę, z tym, że jedzie się "ponad 2 godziny", a tak niestety jest do dnia dzisiejszego.

Poza tym, warto brać pod uwagę chociaż jedną parę szynobusów Zamość - Lublin, w opcji - przyspieszony na całej trasie tj. Zamość - Rejowiec - Zamość również. Proponowane przeze mnie stacje takiego pociągu to Zamość - Zawada - Izbica - Krasnystaw Miasto - Rejowiec i dalej do Lbna, jak w obecnym rozkładzie. Na pewno udałoby się jeszcze uciąć czas podróży.

Można by było również pomyśleć o jednej parze przyspieszonej na trasie Zamość - Rejowiec i dalej do Lbna, jako osobowy. Zyskałby na czasie na odcinku Zamość - Rejowiec, natomiast Rejowiec - Lublin 10 min +, co i tak dałoby czas przejazdu, taki jak w opcji Zamość - Rejowiec osobowy, Rejowiec - Lublin przysp., jednak chętni do tych mniejszych miejscowości, jak i z do Zamościa, na pewno też by się znaleźli.

Niezłym pomysłem byłoby wydłużenie jednej pary z Zamościa, aż do Dęblina, przez Puławy. Na tej trasie chętni na pewno też by byli, poza tym można by było w Dęblinie, skomunikować taki pociąg z KM w stronę Waw, czy Radomia.

i do tego wszystkiego - Zamość - Stalowa Wola - Zamość. Obowiązkowo!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-06-2011, 16:26   

lazarev napisał/a:
i do tego wszystkiego - Zamość - Stalowa Wola - Zamość.


I to wcale nie byłby głupi pomysł pod warunkiem, że w Stalowej Woli byłoby skomunikowanie z IR San z Gliwic. Wtedy zarówno San jak i osobówka do Zamościa mogłyby kursować codziennie i mielibyśmy eleganckie połączenie GOP-u i Krakowa z Zamościem. Proponuję, aby koledzy z Lubelszczyzny zaczęli wysyłać pisma w tej sprawie do Urzędu Marszałkowskiego.

Ile (tak pi razy oko) jechałby szynobus ze Stalowej Woli do Zamościa? Wyrobi się w 2,5 godziny?
Powrót do góry

lazarev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2010

PostWysłany: 09-06-2011, 16:40    Odpowiedz z cytatem

Dawny osobowy na trasie Zamośc - Stalowa Wola Rozwadów - Zamość miał czas przejazdu 2 h 5 minut, więc jest to bardzo dobry czas.

A tak z innej beczki, jestem w trakcie zbierania materiałów tworzenia profilu na facebooku - Powrót pociągów na Zamoyszczyznę, na którym to będą wisiały rozkłady jazdy, info o biletach, zmiany w rozkładzie, ciekawe historie na temat kolei w naszym regionie itp. itd.

Jeżeli nikt nie jest w stanie zrobić nam dobrej promocji, to ja się tym zajmę i mam nadzieję, że są wśród Was osoby, które popierają pomysł i przyłączą się do inicjatywy. Więcej info wkrótce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-06-2011, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Najlepiej to jakbyśmy my- Miłośnicy Kolei z województwa Lubelskiego założyli spółke Koleje Lubelskie i wzięli w dzierżawę szynobusy- rozkład byłby taki, że hej! Smile
Ale niestety to tylko marzenia Crying or Very sad

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 09-06-2011, 20:22    Odpowiedz z cytatem

lubelak195, podobno to właśnie od marzeń zaczynały się wielkie fortuny...
Ale jakby zawiązać jakieś stowarzyszenie, skminić by się coś może i dało. Kolejarz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-06-2011, 20:29    Odpowiedz z cytatem

Jest nas już kilku- ty, ja sebcio, lazarev, Andy- ze stowarzyszeniem to dobry pomysł.
Możnaby sie umówić kiedyś (np. w wakacje) na przejażdżkę w większym gronie np. do Zamościa i z powrotem, aby podyskutować o sprawach ważnych dla kolei na Lubelszczyźnie, bo kto może lepiej zrozumieć Miłośnika kolei jak nie drugi miłośnik Smile
W większym gronie mielibyśmy większą siłę przebicia, bo "w kupie siła". I może po jakimś czasie by się cóś stworzyło Smile

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BIBI Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2011
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10-06-2011, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post.
Przechodząc do rzeczy analizując proponowany rozkład jazdy pociągów w 2012 roku na odcinku Rejowiec - Zawada zauważyłem błąd:
po za pierwszym składem Chełm( 6:15)- Zamość(7:41) pozostałe ze stacji Krasnystaw Miasto odjeżdżają 55 minut po pełnej godzinie natomiast z następnej stacji Izbica, jak wynika z propozycji, pociąg odjeżdża 2 minuty wcześniej a więc 53 minuty po pełnej godzinie zamiast 8 minut po pełnej. Kolejne skrócenie czasu jazdy występuje pomiędzy stacjami Tarzymiechy - Ruskie Piaski z 6 minut w pierwszym przejeździe do 2 minut w następnych Błąd ten powoduje że na stacji Zawada powinno się doliczyć około 19 minut dla każdego przyjazdu począwszy od godziny 11:12 wg propozycji. Projekt rozkładu, którym dysponuje pochodzi ze strony Kolejowy Lublin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 11-06-2011, 22:20    Odpowiedz z cytatem

hm... jakoś trudno mi pojąć w czym masz problem, w tabelach na stronie przewozów regionalnych jest OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BIBI Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2011
Skąd: Lublin

PostWysłany: 12-06-2011, 09:44    Odpowiedz z cytatem

jak napisałem chodzi mi o projekt przyszłorocznego rozkładu jazdy w którym wpisane są błędne godziny odjazdu z poszczególnych stacji jak to pisałem wyżej w tegorocznym tych błędów nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andy_86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010
Skąd: Szczebrzeszyn

PostWysłany: 12-06-2011, 10:56    Odpowiedz z cytatem

BIBI

Faktycznie masz racje, są błędy w projekcie na rok 2012, to tak jakby szynobus nagle cofnął się w czasie, ciekawy mają napęd te szynobusy Smile "Wyprzedzamy czas - tylko w PR!" Twisted Evil


Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że na podstawie przyszłorocznych rozkładów na rok 2012 ułożyłem idealną siatkę połączeń.

Moje ostateczne postulaty:
Arrow Zamość - Lublin - Zamość (codziennie cały rok, wszystkie 4 pary pociągów, ewentualnie Regio z Zamościa o 11:35 i z Lublina o 12:35 kursujący w dni robocze)
Arrow Regio: Zamość 8:32 - Jarosław 10:52 - Rzeszów 11:40 i Rzeszów 16:12 - Jarosław 17:12 - Zamość 19:32 (codziennie, cały rok)
Arrow Regio: Lublin 9:35 - Horyniec Zdrój 13:32 i Horyniec Zdrój 14:42 - Lublin 18:42 (codziennie cały rok)

Pozostałe pociągi ujęte w projekcie rozkładu 2011/2012 proponuję termin kursowania w sezonie wakacyjnym/turystycznym (od kwietnia do sierpnia).

Te powyższe pociągi to i tak już więcej jak przed likwidacją przez IC, siatka połączeń przypominałby w podobnych porach co dawne Pośpieszne. Oprócz tego warto rozważyć wydłużenie do Hrubieszowa, a z Biłgorajem skomunikować z IR lub z Regio "Korona," czyli to co już wcześniej padło od innych użytkowników.

Smile
Co do spółki to nie taka prosta sprawa, nie ma co wybierać się z motyką na słońce. Trzeba od małych kroków. W Biłgoraju jest podobno jakieś stowarzyszenie MK można skontaktować się z nimi i zaproponować współpracę. Jest w regionie kilka organizacji formalnych i nieformalnych. Dobrze byłoby też wziąć pod uwagę te które mają już doświadczenie (tak chodzi mi o imprezy organizowane przez ITK Lublin - Łuków - Lublin). Ciekawa propozycja nie? Generalnie im więcej nas, tym lepiej. Podejrzewam, że mogłaby to być organizacja/stowarzyszenie w stylu operatorów kolejek wąskotorowych. Może w przyszłości "przejęłoby" obsługę połączeń w trakcji spalinowej? Generalnie trzeba zacząć od konsolidacji czy formalnego założenia/działania i pozyskania wśród lokalnych polityków poparcia dla naszych działań, także zwolenników koleji. Np. poseł Sławomir Zawiślak, który zawsze popierał kolej w Zamościu i jako jeden z nielicznych pisał w tych sprawach i pytał kiedy kolej wróci do Zamościa. Generalnie na pewno w każdym regionie jest lokalny polityk który mógłby poprzeć nasze działania. Aczkolwiek z polityką trzeba być ostrożny, tym bardziej, że w tym roku są wybory, i każdy łasi się kusząc kiełbasąRazz

Szkoda, że województwo nie ma szynobusów hybrydowych, umożliwiających jazdę z trakcją elektryczną i zmianę na spalinową. To byłoby idealne na trasę Lublin - Zamość. Cool Moim zdaniem bezwzględnie trzeba zostawić od 6:00-8:00 i 16:00-18:00 kible na trasie Lublin - Chełm, o tej porze ludzie jeżdżą do pracy/szkoły i nie wolno pozwolić im na psucie oferty. W pozostałych godzinach raczej nie zaszkodzi przesiadka w Rejowcu. Warto też wprowadzić w ten odcinek ofertę PwDC, które na pewno pomoże zwiększyć zapełnienie w szczycie, a dodatkowo zapewni także w gorszych godzinach. Mr. Green

Pozdrawiam
Niech moc będzie z nami Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 04-07-2011, 10:45   Informacje i przecieki o RJ 2011/12 na Lubelszczyźnie Odpowiedz z cytatem

Z mediów zaczynają wyciekać informacje na temat tego, co planują, a czego wyraźnie nie chcą przewoźnicy w nowym rozkładzie jazdy w regionie lubelskim. Więc zgodnie z tradycją nie będzie rewelacji, chyba, że te rozczarowujące, i tak o PR w Rynku Kolejowym napisano:

Połączenia w 2011/2012

W czerwcu 2011 r. Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego opublikował założenia do rozkładu jazdy pociągów regionalnych, jaki będzie obowiązywał od grudnia 2011 r. Nowością jest projekt uruchomienia pociągów REGIO Lublin/Zamość – Horyniec/Jarosław oraz... cięcie dłuższych relacji na liniach zelektryfikowanych. „Rynek Kolejowy” poprosił Organizatora przewozów o komentarz w tej sprawie

„Hitem” proponowanego rozkładu jazdy jest powrót pociągów pasażerskich na odcinek Bełżec – Horyniec Zdrój. Szynobusy zapewnią sezonowe połączenia m.in. Lublina i Zamościa z Lubaczowem i Jarosławiem.

- Rozszerzenie oferty o pociągi na liniach kolejowych nr 69 i 101 wynika głównie ze zwiększenia stanu taboru o napędzie spalinowym w woj. lubelskim i podkarpackim, co umożliwia stopniowe rozszerzanie ruchu pociągów na trasach przebiegających na styku tych województw, postulowane od lat przez mieszkańców tego terenu i turystów - informuje Monika Płońska z Biura Prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

W założeniu nowego rozkładu jazdy zwraca uwagę rozkomunikowanie składów REGIO na stacji Dęblin i Łuków oraz cięcie dłuższych relacji. Według opublikowanych założeń do likwidacji pójdą także pociągi REGIO Polesie, Kresy i Pogranicze.

- Prezentacja założeń w krótszych relacjach miała na tym etapie znaczenie wyłącznie techniczne – mówi Monika Płońska. - Podział relacji wynika z braku wiedzy o kursowaniu pociągów Kolei Mazowieckich i możliwościach skomunikowań z tym przewoźnikiem na stacjach Dęblin i Łuków. W toku prac nad ostateczną wersją oferty przewozowej nie wyklucza się ustalenia dłuższych relacji pociągów w zależności od warunków technicznych – podsumowuje przedstawicielka Biura Prasowego.


źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/25348/Lubelskie_Polaczenia_w_20112012.htm

ale też inna informacja o pogłoskach w sprawie IR relacji Chełm-Warszawa:

Lubelskie: Nadal bez tanich połączeń kolejowych z Mazowszem

W ubiegłym roku pojawiła się informacja o pracach nad uruchomieniem pociągów REGIO z Chełma i Lublina do Warszawy. Czy jest szansa, aby takie składy pojechały wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy pociągów?

- Na obecnym etapie nie ma projektu organizacji przez Województwo Lubelskie połączeń Chełm – Warszawa w ramach rozkładu jazdy pociągów edycji 2011/2012, co wynika również z opublikowanych założeń oferty przewozowej – mówi Monika Płońska z Biura Prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Jak informuje Monika Płońska od przyszłego rozkładu jazdy nie należy również się spodziewać pociągów w relacji Terespol/Biała Podlaska – Warszawa, które będą organizowane przez UMWL.

źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/25349/Lubelskie_Nadal_bez_tanich_polaczen_kolejowych_z_Mazowszem.htm

Chyba po tych informacjach warto pisać do Urzędu i przypomnieć jaka jest rola koli w regionie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 13-08-2011, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Nikt nie zauważył że Regio na Roztocze mają w przyszłym rozkładzie o 1 postój więcej - w Biskupicach. Widocznie ludzie się o to starali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 13-08-2011, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Jak zwykle Chełm jest olewany równo ciepłym moczem przez PR jeśli chodzi o pospieszne do W-wy..... Mad Crying or Very sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad Mad Mad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Przecież Chełm to było kiedyś miasto wojewódzkie...... Rolling Eyes Czy ta spółka nie rozumie że gdyby zdecydowała się uruchomić te IR do Wawy to odebrałaby znaczną część pasażerów temu zapchlonemu i przeklętemu busiarstwu ? Rolling Eyes Przecież gdy uruchomiono IR Lublin W-wa to cieszyły się one b. dużym powodzeniem Smile - sam wiem bo wracałem tym pociągiem ze Świąt Wielkanocnych i w 2kl było ponad 70% zapełnienia a zestawiono dwie jednostki. Ale też tak podejrzewam że na przeszkodzie uruchomienia połączeń pośpiesznych przez PR stoi polityka kolejowa Lublina-chcą żeby każdy pośpiech kończył bieg u nich i żadnemu nie dadzą pojechać dalej..... Szlag Mad

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-09-2011, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Lubelskie: O konsultacjach społecznych rozkładu jazdy pociągów

W połowie czerwca bieżącego roku Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego opublikował wstępną propozycję rozkładu jazdy pociągów REGIO na lata 2011/2012. Swoją opinię na jego temat mogli wyrazić wszyscy zainteresowani. Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy” do organizatora przewozów wysłano kilkadziesiąt ankiet.

Konsultacje społeczne rozkładu jazdy pociągów regionalnych na terenie województwa lubelskiego zostały przeprowadzone po raz pierwszy. Zainteresowani mogli składać swoje uwagi od 1 do 15 czerwca.

- Konsultacje przeprowadzone przez organizatora przewozów cieszyły się umiarkowanym zainteresowaniem. Nadesłanych zostało 37 ankiet drogą elektroniczną oraz 3 pocztą– mówi „Rynkowi Kolejowemu” Katarzyna Olchowska z Biura Prasowego UMWL.

Jak informuje Katarzyna Olchowska propozycje najczęściej dotyczyły uruchomienia nowych połączeń, dodatkowych terminów kursowania, zmiany godzin kursowania, nawiązania skomunikowania pociągów, wydłużenia/zmiany trasy pociągu, łączenia relacji pociągów oraz wprowadzenia dodatkowego postoju. Najwięcej ankiet przesłały osoby, które dojeżdżają do pracy (43%). Następnymi grupami motywacji podróży był wypoczynek (40%), nauka (33%) i dojazd do stacji węzłowych celem przesiadki na pociągi dalekobieżne (30%). Inne cele podróży zadeklarowało 13% biorących udział w akcji.

W związku z prowadzeniem konsultacji społecznych pojawia się pytanie, czy jest szansa na realizację postulatów.

- Trwają negocjacje z przewoźnikiem kolejowym dotyczące zakresu i warunków realizacji przewozów w 2012 roku, zatem nie można jeszcze ocenić, które z nadesłanych wniosków będą mogły zostać uwzględnione w ofercie rozkładu jazdy pociągów – zastrzega pracownica Biura Prasowego UMWL. - Ponadto część nadesłanych propozycji dotyczyła obszarów organizacji przewozów, w których Województwo Lubelskie nie jest właściwe – dodaje.

Przypomnijmy, że wstępny rozkład jazdy pociągów w generalnych założeniach przypomina ten obecnie obowiązujący. Największą nowością jest powrót pociągów między Bełżcem a Horyńcem Zdrój (woj. podkarpackie). W sezonie mają pojechać składy z Lublina i Zamościa do wymienionego uzdrowiska, a nawet Jarosławia. Proponowane jest także uruchomienie pociągów Chełm – Rejowiec – Chełm, skomunikowanych z szynobusami obsługującymi relacje Lublin – Zamość. W ramach współpracy z województwem podkarpackim zakłada się utrzymanie pociągów Lublin – Rzeszów. Nie przewiduje natomiast współpracy z Kolejami Mazowieckimi w zakresie połączeń osobowych między Chełmem i Warszawą/Radomiem, o których jakiś czas temu było głośno. Rozkład nie uwzględnia także tzw. „rogali”, czyli kolejowych połączeń pasażerskich prowadzonych z Dorohuska/Chełm/Lublin do Białej Podlaskiej/Terespola przez Dęblin i Łuków. O dwa pociągi mniej ma kursować między Dęblinem a Łukowem.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl