Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Budynie powrócą do PR?
Autor Wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 12:26    Odpowiedz z cytatem

kij z tym malowniem - PRy pomaluja je na nowo, niech tylko te loki tam wroca!!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-01-2011, 12:35   

@xzielak, czy to jest już pewne na 99%? Jeśli tak, to możemy śmiało stwierdzić, że będzie to początek poprawy sytuacji polskiej kolei. Oby PR-y dobrze to wykorzystały. Szkoda, że prezesem nie jest już Moraczewski, ciekawe, jaka byłaby jego wizja w sytuacji, w jakiej za niespełna 2 miesiące mogą się znaleźć Przewozy Regionalne?
Powrót do góry

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 06-01-2011, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Szkoda że Moraczewski nie jest już prezesem PR. Dużo dobrego zrobił dla tej firmy i dla pasażerów. Jestem pewien na więcej niż 100% że już by miał plany jak wykorzystać te nowe-stare lokomotywy. Można by nowe iR i Re tworzyć, nie trzeba wynajmować od Carguli byków do 3 czy 4 wagonów... możliwości dużo. Prawie 70 lokomotyw to jest bardzo dużo. Trzeba mieć tylko olej w głowie żeby takiej szansy nie zaprzepaścić. Moraczewski miał ów olej. Szkoda że odszedł z PR no ale walka z betonem nie jednego wykończyła (vide Krycha)

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 12:47    Odpowiedz z cytatem

MKŁ będzie miała okazję się wykazać. Myślę że będzie OK - jest dużo działań, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka, ale świadczą o tym że PR się rozwijają, a nie zwijają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

H3rlitZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 12:56    Odpowiedz z cytatem

Tak tak - co jeszcze?

To po co był przetarg na ROCZNĄ obsługę przez CARGO?

My na forum wiemy, że dostaną budynie a oni sami w PRach nie wiedzą Śmiech

_________________
2010 : 24304 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 12:57    Odpowiedz z cytatem

H3rlitZ, dobre pytanie, też mnie to zastanawia

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 06-01-2011, 13:00    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Jak myślicie, dlaczego PKP IC przez dwa lata nie przemalowały budyni na swoje barwy, a ograniczyli się jedynie do naklejenia logo spółki? Bo doskonale wiedzieli, że sprawa śmierdzi i skończy się w sądzie i trzeba będzie zwrócić tabor do prawowitego właściciela.

Na marginesie - co prawda budyni nie naznaczyli swoim malowaniem, ale do niedawna przemalowywali masę zielonych, czerwonych wagonów i zielonych EU07. To na takie bzdury ich stać a na rewizje już nie...Wiem, że to tańsze, ale takie retuszowanie sytuacji spółeczki i jej szacunku dla pasażera (a raczej braku) poprzez błyskotki i kolorowe reklamy przypomina zawijanie gówna w papierek.

Nie wiedziałem, że kiedyś to napiszę ale domagam się przekwalifikowania części TLK na IR.

Co do przetargu na wypożyczenie byków przez PR, to skąd PR mają wiedzieć czy odbicie budyni drogą sądową się uda? Gdyby nie ogłosili tego przetargu to zaszłaby możliwość masowych odwołań pociągów IR czy składów kiblowych na pociągach Barbakan, Wielkopolanin, Portowiec, Matejko, Brda, Pomorze itd.


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 06-01-2011, 13:02, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 13:00    Odpowiedz z cytatem

H3rlitZ, może przetarg był na utrzymanie obecnych połączeń IR/RE, a nie na przejmowanie istniejących TLK. Znasz szczegóły przetargu? Warunki odstąpienia?

Jasne, że to tylko nasze dywagacje, ale może być w tym ziarno prawdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Spokojnie, ja sam probuje przekonac aby przeniesc pospieszne do PR jako IR.
ale jedno wam powiem:
wszystkich pociagow TLK nie mozna od razu przeniesc do IR, tylko musi sie to dziac stopniowo... To moze zajac nawet 2 rozklady...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 06-01-2011, 13:07    Odpowiedz z cytatem

No stopniowo, a jakżeby inaczej Smile. Następnego szoku pasażerowie już nie zniosą. Ale stopniowe przekazywanie TLK do Przewozów Regionalnych wraz z odpowiednią częścią dotacji i co za tym idzie prawdopodobna obniżka cen biletów to najlepszy scenariusz jaki można sobie wyobrazić Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 06-01-2011, 13:12    Odpowiedz z cytatem

I najważniejsze, zmiana tej debilnej nazwy TLK. Niech będą pospieszne i tyle. A nie że mamy sriliard nazewnictw. Kalinka to pospieszny (bo międzynarodowy) a reszta to jakieś TLK, EIC, IC, SRIC czy inne gówna. Tak samo z regio, przez 200 lat był osobowy to teraz jakieś imbecylne regio musieli dać. Osobowy, Pośpieszny, Express, żadnego kombinowania.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 06-01-2011, 13:15    Odpowiedz z cytatem

To prawda, chociaż po IC trudno się spodziewać jakiegoś rozsądku nawet w nazewnictwie, ale PR-y mogłyby przemianować interRegio na pospieszne, tak jak nazwa IR (podobnie jak TLK) niewiele mówi przeciętnemu pasażerowi korzystającemu z pociągów raz na jakiś czas, tak nazwa "pospieszny" budzi oczywiste skojarzenia z tanim połączeniem szybszym od osobowego. Może niektórzy klienci właśnie przez taką zmianę nazewnictwa zostaliby przyciągnięci do PR?

EDIT: RegioEkspres to zapchajdziura powstała po nieudanej próbie utworzenia taniego połączenia Poznań - Berlin. Wagony zmodernizowane już były więc coś z nimi trzeba było zrobić i powstały RE.


Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 06-01-2011, 13:18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 13:16    Odpowiedz z cytatem

PRy powinny zajac sie pociagami regionalnymi REGIO i miedzywojewodzkimi InterRegio, zadnych RegioEkspresow i innych wynalazkow

plus dla pasazera - jeden bilet na pociag dalekobiezny i regionalny - czyli powrot do normalnosci!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-01-2011, 13:21   

Wy się tak nie podniecajcie, że PR-y będą uruchamiały dawne pośpieszne. Na razie krążą tylko plotki o rzekomym zwróceniu budyniów do pierwotnego właściciela. A i tu są pewne wątpliwości, o których wspomniał kolega @H3rlitZ, zadając dobre pytanie. Mianowicie, skoro PR-y mają odzyskać budynie, to po co ogłaszali przetarg na dzierżawę lokomotyw, który wygrały Cargulce? Nie popadajmy w przedwczesny hurraoptymizm, bo może się okazać, że ktoś puścił w eter głupią plotkę, a głupole się cieszą... Wink
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Noema, Jak myślisz do kogo należała spółka która "odkupiła" od Cargo siódemki z rezerwy długoterminowej?
Do kogo też należała spółka Cargo która dokonała ich zbycia i kto podjął o tym decyzję ?
Skąd spółka PKP PR pozyskała środki na sfinalizowanie tej transakcji i następnie na przeprowadzenie napraw?
Cytat:
Bzdury!
Tak to słowo najlepiej pasuje do opisania stanu faktycznego w tej sprawie, nie ma żadnego powództwa w tej sprawie więc puki co nie może być tu żadnego wyroku.


Ostatnio zmieniony przez pospieszny dnia 06-01-2011, 13:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl