Nie dziwię się ludziom związanym z IC. Przecież każdy pociąg INTERREGIO zabiera im kasę więc mniej zarobią. Przecież mamy wolną konkurencję a PR-y nie są już chyba członkiem grupy PKP. Widziałem wiele plakatów z reklamami PR-ów na których logo PKP było zamazane lub zaklejone. Jeśli tak jest to nie ma co się dziwić IC-kom że tak krzyczą że PR-y mają jeździć tylko regionalnie.
@maszynista_50, napisałeś nawet śmieszny post... Przypomnij sobie, jak IC ogołociło PR-y z taboru i dochodowych połączeń, a wtedy zobaczysz jak bardzo nieudolną firmą jest PKP IC. Tak nieudolną, że spokojnie można nazwać absurdem działalność tej firmy. Takiej fali krytyki IC w mediach nie było od lat. Myślę, że to jest właściwy powód do zmartwień pracowników tej firmy, a nie dochodowość pociągów IR.
@Krzysztof21, nie znam dokładnie zapisów umowy gwarancyjnej zawartej pomiędzy UMWŚ a Stadlerem. Logiczne jednak wydaje się, że skoro są to pociągi przeznaczone do obsługi ruchu regionalnego, to powinny być wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem. Szczerze wątpię, aby gwarant wyraźnie tego nie zastrzegł w umowie.
Chciałem przypomnieć że niezależnie od tego czy Koleje Mazowieckie w nowym przetargu na EZT wybiorą Stadlera czy PESĘ, kabina będzie posiadać fotele dla dwóch maszynistów. Projekt pociągu "Halny" nie został zarzucony Prace też trwają nad innym projektami. Z tortu o nazwie "Inter Regio" chcą skorzystać nie tylko PR-y.
ponieważ Flirta skonstruowano do obsługi ruchu regionalnego
Do Tychów to raczej lokalnego, SKM niż regionalnmy
Pociąg zatrzymujący się co kilometr, trzy nie rozpędza się powyżej 100 km/h. A FLIRT ma Vmax. 160 km/h. Więc szybciej na IR niż na SKM się nadaje (zwłaszcza w Polskich realiach, gdzie taboru powyżej 125 km/ wiele nie ma).
Maks a cóż ja pozytywnego napisałem o PKP IC że tak na mnie naskoczyłeś? Czy wychwalam firmę pod niebiosy?
Sam fakt że pracuję w IC nie upoważnia do słownych napaści.
Lejcie pomyje na IC do woli "eksperci od kolei". Widać co niektórzy chcą być lepsi od p. Furgalskiego.
. Pociągi te to najczęściej 1 jednostka, więc tłok jest czasem niesamowity, podróz na długiej trasie to koszmar (Wrocław-Kamień Pomorski), a już z dziećmy to tragedia, stare składy i postój na każdej stacji.
Akurat za przykład podałeś zwykły pociąg osobowy a nie Inter Regio. Następnym razem sprawdź czym jeździsz, a później się wypowiadaj na forum.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Dochodowość tych pociągów jest jak narazie śladowa.
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Masz wgląd w księgi rachunkowe PR, czy tylko powtarzasz plotki rozpuszczane przez beton PKP IC?
Skoro pociągi Ex/IC przewożące często po 2-3 osoby w przedziałach są rzekomo dochodowe to tym bardziej dochodowe będą wypchane po brzegi IR obsługiwane bardziej ekonomicznym taborem.
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Modliszka, a może bardziej niż niedochodowe pośpiechy pod egidą IC, będą jakieś IR prowadzone przez PR? Przecież nie wszystkie IR muszą być prowadzone na EZT-ach. PR mają przecież szynobusy, wagony, ewentualnie lokomotywy spalinowe. Dlaczego według Ciebie PR nie uruchamiają już pociągów z Dębicy przez Stalową Wolę do Zamościa,z Zamościa przez Rejowiec do Lublina i dalej do Warszawy, czy z Działdowa do Grudziądza?
Nie dziwię się ludziom związanym z IC. Przecież każdy pociąg INTERREGIO zabiera im kasę więc mniej zarobią. Przecież mamy wolną konkurencję a PR-y nie są już chyba członkiem grupy PKP. Widziałem wiele plakatów z reklamami PR-ów na których logo PKP było zamazane lub zaklejone. Jeśli tak jest to nie ma co się dziwić IC-kom że tak krzyczą że PR-y mają jeździć tylko regionalnie.
No i co z tego, że każdy pociąg IR zabiera kasę PKP InterCity S.A.? Dopiero teraz się oni ocknęli, że ktoś im kasę zabiera? To już jest problem na Grójeckiej. Jak dla mnie PKP PR może zajmuje się przewozami Regionalnymi, ale dla mnie tak szczerze to dobrze zrobili wypuszczając dalekobieżne pociągi InterREGIO, bo teraz jest konkurencja na rynku kolejowym o pasażerów. Ja i tak wiem swoje, że IR wygryzie PKP IC na dobre...
"Piątkowy pociąg IR z Warszawy Wschodniej do Wrocławia (o 15.50 z Centralnego) zestawiony z 1 EZT EN57.
Skład kompletnie zniszczony, brudny, pomazany grafitti itp. Koszmarny. Frekwencja na Centralnym, powyżej 100 %."- to cytat z innego forum odnośnie IR -konkluzja czy jesteście pewni ,że tego chcą podróżni?? chyba jednak nie zważywszy na warunki podróży...
Każdy sam wie czego chce! Nikt nikomu nie każe jechać pociągiem IR, w starym kiblu. Kto chce to pojedzie tym pociągiem , kto nie chce nie pojedzie. Nie rozumiem skąd te ciągłe obrzucanie mięsem tych pociągów przez niektórych ludzi, szczególnie związanych z IC.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
maszynista_50 zachowujesz się jak każdy pracownik tej chorej spółeczki.... obojętnie kogo bym nie spytał w Szczecinie, Częstochowie czy nawet telefonicznie w biurze marketingu IC "Dlaczego likwidujecie pociągi po 9 ms-c od ich uruchomienia ? " to każdy z was odpowie "Z tym nie do mnie..." Jestescie NIEKOMPETENTNĄ spółeczką... No tak jak raz wspomiałem w poście (dział: PKP IC likwiduje masowo połączenia) to jeden pan z waszej spółeczki zrobił mi wykład o Księżnej Annie która podróżowala szlakami Czestochowy i później okazało się że jest tam nie odpowiednia trakcja... co za idioci... Jakos do 1 IX wszystko było OK
Średniowiecznie XXI w ? takie rzeczy tylko w Inter City
_________________ "WIKING"... Czyli jak IC likwiduje połączenia po 9 miesiącach od ich uruchomienia...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum