Przykładem dla mnie może być pociąg Szczecin- Kłodzko który nie wjeżdża do Wrocławia a codziennie jest przyjemnie obłożony.
Niestety, muszę Cię zmartwić. Jechałem tym łącznikiem w całej relacji i na odc. Kłodzko - Jelenia Góra pasażerów można policzyć na palcach jednej ręki... W części przez Wrocław za to blisko 100%.
Być może dlatego, że jest mało promowany. Jedzie on przez Nową Rudę, Wałbrzych, Jelenią Górę, Lubań, czy Żary to miasta które są w stanie wygenerować dobrą frekwencję. Przy odpowiednim marketingu.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Ano ma, ale to przez zerowe rozlekamowanie powyższego gdziekolwiek.... Na odcinku Zielona Góra - Kłodzko można policzyć na palcach jednej ręki nie tylko podróźnych, ale i ludzi, którzy o takim połączeniu wiedzą.... ICC + Marketing = KATASTROFA!....
To samo jest z Ex "Pogórze" - totalna klapa z powodu zerowej promocji. Bywają nawet w Bolesławcu problemy z kupnem biletu w ofercie Last Minute, więc ludzie wtedy rezygnują z Ex na rzecz pośpiecha PKP PR.
Dopóki IC będzie w Grupie PKP to w kwestii marketingu nic się nie zmieni - jak jest beton do sześcianu tak będzie, aż padną jak Cargo! Takie PR - odcięli się formalnie od PKP i od razu mamy nowe promocje, interREGIO, współpraca z easyJet, a jeszcze kilka miesięcy temu darliśmy z betonem PR (wtedy jeszcze PKP) koty o pociągi pośpieszne (udupienie "Łużyc", niemal siłowe wydarcie "Ślązaka"). Wtedy im się nie opłacało, a teraz nagle mamy wysyp IR. Cud! A przecież w Biurze Marketingu PKP PR pracują wciąż ci sami ludzie. Nagle dostali olśnienia i beton skruszał?
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Ale słuchajcie mamy pierwszy turnus wakacji a ludzie dopiero teraz pobierają wypłaty ja jechałem nim 2 lipca i już w Jeleniej szpilki nie można było wsadzić a kierownik pociągu ludzi z biletem na klasę 2 pakował do klasy pierwszej... działy się dantejskie sceny! Poczekajcie dla potencjalnych ludzi wakacje dopiero 1 lipca się zaczynają bo nie idzie się na urlopy 23 czerwca tylko od początku miesiąca
_________________ Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Pewnie że będą mieli frekwencję co nie znaczy że reklama jeszcze większa by się przydała. Co do ex Pogórze to jeśli już miał by zostać to niech jedzie przez Wałbrzych. Na frekwencję by nie nażekali.
Ex "Pogórze" powinien zostać przekwalifikowany na TLK, wtedy pociąg powinien się zapełnić na odcinku Wrocław - Jelenia Góra.
Przez Wałbrzych "Pogórze" raczej na pewno od grudnia nie pojedzie, bo jak wróble z parku przed dworcem w Bolesławcu ćwierkają, jest to pociąg "zrobiony" przez i pod kogoś kto pracuje w centrali PKP IC a na weekendy zjeżdża do domu.
Nie możemy się doprosić nocnego pociągu pospiesznego ze Zgorzelca do Warszawy (łącznik do "Karkonoszy" jak było kiedyś), który miałby zagwarantowaną dobrą frekwencję, ale na "prywatne" ekspresy-widma władze PKP IC bardzo chętnie marnotrawią pieniądze podatników!
Jak wy chcecie do Karkonoszy dołączac wagony do Zgorzelca jeżeli ten pociąg jeździ z 13- 15 wagonami w składzie?? Przekwalifikowanie relacji do Zgorzelca kosztem Kłodzka to chyba lekka samolubność. Dodatkowo pociąg stworzy realne zagrożenie frekwencji dla pociągu dziennego do Warszawy, a wtedy może się okazać, że IC po 3 miesiącach wytnie wam obydwa składy z rozkładu.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
grzesiu24, we Wrocławiu ze składu odpinana jest grupa wagonów do Gdyni ("Rozewie") i w to miejsce można wczepić grupę wagonów ze Zgorzelca.
Kiedyś "Karkonosze" jeździły w relacji Warszawa - Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój/Drezno i było dobrze.
Cytat:
Dodatkowo pociąg stworzy realne zagrożenie frekwencji dla pociągu dziennego do Warszawy, a wtedy może się okazać, że IC po 3 miesiącach wytnie wam obydwa składy z rozkładu.
Mówisz poważnie?
Ja powiem poważnie: za pociągami PKP IC nikt tu płakać nie będzie! Wjadą Niemcy, PR-y zrobią jakieś interREGIO, a my wreszcie przestaniemy się użerać z betonem PKP. Skoro PKP IC nie chce wykorzystać potencjału linii zgorzeleckiej i zarobić na dużych potokach podróżnych to z pewnością zrobią to inni przewoźnicy.
Jaką macie pewność że ROZEWIE w przyszłym roku pojedzie jako osobny skład z Jeleniej Góry?? Zresztą pociąg ROZEWIE jest łączony z KARKONOSZAMI tylko w dni powszednie a w wakacje ferie i święta w jego miejsce dochodzą wagony z Kłodzka więc ilość tych wagonów jest taka sama cały czas- więc nie wiem gdzie tyto miejsce znalazłaś.
A co do kwestii twojego chichrania się to mówię całkiem poważnie. Pociąg nocny owszem niech sobi jdzie i mi to jest wszystko jdno czy pojedzie ze Zgorzelca jako łącznik do Karkonoszy czy nie. Dla mnie ważne jest aby nie odbiło się to na składzie z Jeleniej Góry.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
Przecież to nie musi być łącznik do "Karkonoszy". Może być (a nawet powinien) nowy pociąg jadący przez Łódź. Taka propozycja padła już nawet na forum:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=69990#69990
A ja myślę, że PKP PR będą starały sie aby na trasach jeleniogórskiej i zgorzeleckiej powstawały pociągi osobowe wynikające z połączenia krótszych tras regionalnych.
_________________ Kolej to najlepszy środek transportu.
Spekulacje na przetrasowanie EX Pogórze przez Wałbrzych są no sensem, pociąg w Nowym RJ nadal będzie jeździć przez Legnicę, to jeden z pewniaków nowego RJ. Tak samo jak to, że ze Zgorzelca zamiast Sudetów , będzie jeździć Wrocławianin. Nocny pociąg mógłby jeździć na trasie Zgorzelec/Kłodzko- Kalisz- Łódź- Warszawa jako skład codzienny, wtedy Karkonosze były by bez łączników i co też by wyszło in plus.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum