Rewitalizacja linii 274 Jelenia Góra – Zgorzelec odłożona na nową perspektywę unijną.
Rewitalizacja linii 274 kolejowej Jelenia Góra – Zgorzelec wraz z elektryfikacją odcinka Lubań – Zgorzelec została odłożona na nową perspektywę unijną. Wszystko dlatego, że projekt zakładał rozwieszenie sieci trakcyjnej na torach szlakowych stacji Zgorzelec.
Coś sprawa ucichła i dawno nic się na tej linii nie dzieje.
Biorąc pod uwagę rewitalizację odcinka Gryfów Śląski - Świeradów-Zdrój stan torowiska szczególnie od Gryfowa Śl. jest bardzo kiepski a od Olszyny do Lubania dosłownie tragedia. Pociągi - szynobusy wleką się.
Nadal fatalny stan torowiska jest od Lubania do Gierałtowa Wykr. Od lat nic się tutaj nie poprawia. Nawet by przyspieszyć nieco pociągi z Lubania do Wrocławia.
...stan torowiska szczególnie od Gryfowa Śl. jest bardzo kiepski a od Olszyny do Lubania dosłownie tragedia. Pociągi - szynobusy wleką się.
Nadal fatalny stan torowiska jest od Lubania do Gierałtowa Wykr. Od lat nic się tutaj nie poprawia. Nawet by przyspieszyć nieco pociągi z Lubania do Wrocławia.
Wiele się nie dzieje ale coś tam dłubią Między Rybnicą a Starą Kamienicą tną drzewa przy linii... W Gryfowie rozpoczęli prace remontowe na II peronie tzw. świeradowskim. Na st. w Zgorzelcu stawiają trakcję elektryczną. Co do samej nawierzchni torowej to faktycznie najgorszy odcinek to chyba jest pomiędzy Gryfowem a Lubaniem. Tam w pierwszej kolejności przydał by się kapitalny remont.
Peron do Swieradowa w remoncie. No cudownie.. szkoda tylko ze przez ten czas az do teraz nie znalazl sie zaden prywatny przewoznik ktory chcialby jeździć do Swieradowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum