Mawel
A dałbyś radę podać jakie pociągi pojadą na odcinkach Kępno/Kluczbork i Kępno/Wieluń? Bo z tego co widzę Przemyślanin i Gwarek wylatują, więc obstawiam, że za Gwarka wróci Szkuner, bo one się tak ostatnio wymieniały, ale to tylko moje domysły. Gdybyś miał szczegóły co pojedzie od Kępna na południe byłbym wdzięczny 😊
@Wielkopolanin
KW będą zwiększać liczbę pociągów na 272
A propo TLK to we Wrocławiu i Opolu mieszka więcej osób niż w Ostrowie Wielkopolskim dlatego w ramach postępu prac na 271 tamtędy będzie kierowany ruch Poznań-Południe
Szanowni panie i panowie!
Nie posiadam projektu RJ, tylko otrzymałem wiadomości e-mailu od MI i chciałem wiedzieć jakie pociągi będą jeździły tylko dla stacji Szczecina lub Stargard.
Może dostanę projekt RJ dopiero we wrześniu i przekazam was informacje, jakie pociągi będą.
Planowany rozkład jazdy IC na kotlinę kłodzka oraz Kamieniec Ząbkowicki
TLK ,Szczeliniec’ relacji Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia przez: Kamieniec Ząbkowicki, Klodzko Główne, Nową Rude, Wałbrzych Główny
IC ‚Śnieżka’ relacji Szklarska Poręba Górna - Warszawa Wschodnia - Szklarska Poręba (wagony bezpośrednie z Kudowy-Zdroju do Wrocławia gdzie będą się łączyć i jechać do Warszawy przez Polanicy, Klodzko, Kamieniec, Ziebice, Strzelin
TLK ‚Sudety’ relacji Kraków Główny - Jelenia Góra - Kraków Główny przez Katowice , Prudnik, Nysę, Otmuchów, Paczków, Kamieniec Ząbkowicki, Ząbkowice Śląskie, Dzierżoniów, Świdnicę, Jaworzynę, Wałbrzych.
Zobaczymy jak popisze się UMWO i UMWD na lini 137 Nysa - Kamieniec. Czy pociągi z Legnicy zamiast do Kłodzka skierują na Nysę? Albo może UMWO Doda codzienne połączenia na odcinku Nysa - Kamieniec Ząbkowicki.
Zawsze mnie zastanawia: czy NAPRAWDĘ opolskie nie może dać kasy na JEDNĄ codzienną parę pociągów pomiędzy Nysą a Kamieńcem Ząbkowickim (obojętne w jakiej relacji), a dolnośląskie na DRUGĄ? Już byłyby dwie pary Ileż to pociągów regionalnych kursuje CODZIENNIE pomiędzy Oławą a Brzegiem?..
Skoro już nawet pociągi zaczęły jeździć przez zasieki trzech województw pomiędzy Lesznem a Głogowem to przykład podsudeckiej jest dla mnie tym bardziej niezrozumiały
Ostatnio zmieniony przez sympatyk dnia 16-05-2020, 19:16, w całości zmieniany 2 razy
Musisz wysłać zapytanie na ten adres skargi.wnioski@mi.gov.pl. Trzeba podać imię i nazwisko oraz adres. Pytasz o połączenia dla danej stacji. W miarę szybko odpowiadają.
Auderman, tylko co mi z pociągu KW który kończy bieg w Kępnie? Mi chodzi o sensowne połączenia IC, w sensownych relacjach i komforcie a nie jakieś uszczęśliwianie ludzi pociągiem TLK nawet bez 1 klasy. Już były takie pociągi Poznań - Katowice, raz przez Wieluń, później Kluczbork. To nawet przez Leszno nie przyjęły się takie relacje. Tak żeby coś puścić żeby ludzie nie psioczyli. Jeżdżę i widzę. Jak już muszę jechać z Poznania do Wrocławia to jest kosmos. 10 lat linia rozkopana. Teraz jest S5 więc jazda pociągiem z Poznania do Krakowa przez Wrocław nie jest jakąś rewelacją jak można prawie w niecałe 5 godzin jechać przez Ostrów Wielkopolski i Częstochowę a co dopiero autem z Poznania. I dlatego IC "Przemyślanin", TLK "Osterwa" ma dobrą frekwencję tak samo jak TLK "Pułaski". Obok Ostrowa Wielkopolskiego jest Kalisz i wiele mniejszych miast. To jest aglomeracja kalisko-ostrowska. Oczywiście część pociągów powinna jechać linią 271 a pewna część 272. Tylko niech to nie będzie kosztem linii 272, że zabieramy z niej dobry pociąg a puszczamy jakiś ochłap w skróconej relacji w biednym standardzie. Prostym przykładem jest trasowanie pociągów z Warszawy do Wrocławia przez Częstochowę, Opole - oczywiście nie mam nic przeciwko zabieraniu pociągów z tej trasy bo są potrzebne. Tylko,że w przypadku Wrocławia, Opola mówi się, że tu powinny jechać pociągi z Poznania na Katowice, Kraków bo to duże miasta a w przypadku pociągów z Warszawy do Wrocławia, Częstochowa i Opole to są od razu miastami o większym znaczeniu niż Łódź, Kalisz. Nie dość, że nadrabia się kilometrów, może i szybciej ale omijamy Łódź która ma liche połączenia z Wrocławiem (3 największe miasto w Polsce). Ile zostało pociągów pendolino na trasie przez Częstochowę, Opole? Akurat jedyny pociąg pendolino do Jeleniej Góry akurat ma frekwencję, bo jak jechałem parę razy po godzinie 19 kiedyś (był taki pociąg pendolino) z Warszawy do Wrocławia to była pustka w piątek. Trasa S8 robi swoje i brak remontu torów z Łodzi do Wrocławia do standardu 160 km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum