Te błędy dotyczyły rozkładu poza granicami kraju i szybko były poprawiane. W tym roku zdaje się obyło się bez kwiatków.
W tym roku też były błędy, ponieważ rozkład PLK wskazywał że pociągi kursują tylko Kralovca i ich poprawienie nie nastąpiło tak od razu. Zresztą nadal są błędy w tym rozkładzie, więc jak na jakiej podstawie twierdzisz, że: "W tym roku zdaje się obyło się bez kwiatków"?
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
W tym roku też były błędy, ponieważ rozkład PLK wskazywał że pociągi kursują tylko Kralovca i ich poprawienie nie nastąpiło tak od razu.
Z początku w rozkładzie rocznym tak oznaczone są wszystkie pociągi międzynarodowe (do pierwszej stacji za granicą). Tak jest co roku i dopiero pojawienie się pierwszego rozkładu "zamknięciowego" te dane uzupełnia. W przypadku Trutnova pierwszym obwiązującym rozkładem i tak jest ten po pierwszej marcowej korekcie.
KrzysiekkG napisał/a:
Zresztą nadal są błędy w tym rozkładzie, więc jak na jakiej podstawie twierdzisz, że: "W tym roku zdaje się obyło się bez kwiatków"?
Z początku w rozkładzie rocznym tak oznaczone są wszystkie pociągi międzynarodowe (do pierwszej stacji za granicą). Tak jest co roku i dopiero pojawienie się pierwszego rozkładu "zamknięciowego" te dane uzupełnia. W przypadku Trutnova pierwszym obwiązującym rozkładem i tak jest ten po pierwszej marcowej korekcie.
Jest odwrotnie. W rozkładach rocznych było OK, a błędy pojawiły się w kolejnych korektach.
bystrzak2000 napisał/a:
A jakie konkretnie?
Polecam lekturę mojego wczorajszego postu
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Dopóki rozkład nie zawiśnie na stacji, dopóty nie jest to obowiązująca wersja.
Szczerze mówiąc to nie rozumiem o co Ci chodzi. Ja pisze o jednym, a Ty o drugim. Zresztą jeśli rozkład nie zawiśnie na jakiejś stacji, bo zarządca się spóźnił kilka dni w stosunku do wymagań przepisów Ustawy o transporcie kolejowym to oznacza, że rozkład nie jest obowiązujący?
bystrzak2000 napisał/a:
Czytałem kilka razy i nie widzę byś pisał o jakichkolwiek błędach w rozkładzie przygotowanym przez PLK.
To przeczytaj jeszcze jeden raz (ale tym razem ze zrozumieniem) następujące zdanie:W rozkładach plakatowych (przyjazdy) dla stacji Kamienna Góra pociągi z Trutnova są oznaczone jako BUS
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Szczerze mówiąc to nie rozumiem o co Ci chodzi. Ja pisze o jednym, a Ty o drugim. Zresztą jeśli rozkład nie zawiśnie na jakiejś stacji, bo zarządca się spóźnił kilka dni w stosunku do wymagań przepisów Ustawy o transporcie kolejowym to oznacza, że rozkład nie jest obowiązujący?
Chodzi o to, że rozkład ma swój początek obowiązywania. PKP PLK publikuje rozkłady wcześniej, jeszcze zanim wchodzą w życie i ten czas jest na eliminowanie błędów, które przecież zawsze mogą się zdarzyć i doskonale wszyscy wiemy, że się zdarzają. Nie rozumiem tylko, dlaczego próbujesz na siłę nam tutaj wmówić, że jest to celowe działanie PLK czy KD.
PKP PLK publikuje rozkłady wcześniej, jeszcze zanim wchodzą w życie i ten czas jest na eliminowanie błędów, które przecież zawsze mogą się zdarzyć i doskonale wszyscy wiemy, że się zdarzają. Nie rozumiem tylko, dlaczego próbujesz na siłę nam tutaj wmówić, że jest to celowe działanie PLK czy KD.
Czyli mamy tolerować ciągłe błędy i nic nie robić wobec powstającego chaosu informacyjnego? Na trasie do Trutnova błędy są co roku pomimo tego, że miały być podejmowane działania systemowe, aby ich unikać. Gdyby stare PR-y prowadziły taką politykę to wszyscy wieszaliby na nich złe, ale jak nawali KD to wszyscy są winny tylko nie oni. Mam pytanie czy poza stukaniem w klawiaturę na jednym czy drugim forum podejmowałeś kiedyś jakiekolwiek działania zmierzające np. do wskazywania i eliminacji takich błędów w rozkładzie?
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Swego czasu, gdy rozkładem zajmowały się PKP Przewozy Regionalne, to na interesującej mnie stacji były błędy (dokładnie brakowało w rozkładzie kilku pociągów) i mailowo poinformowałem stosowny dział i rozkład poprawiono. Obecnie nie miałem problemów z rozkładem, więc nie miałem potrzeby niczego wysyłać. I nikt nie mówi, że błędy należy tolerować, ale jeżeli napisałeś, że "wzorem ubiegłych lat Koleje Dolnośląskie wraz z PKP PLK w dalszym ciągu prowadzą pielęgnowane od 2013 roku wprowadzenie pasażerów korzystających z internetowego rozkładu jazdy w błąd", to powiedz gdzie widzisz wprowadzanie błąd przez KD, skoro na ich stronie internetowej rozkład jest taki, jak należy.
Na fanpage'u KD na facebooku można znaleźć informację o remoncie toru nr 4 w Sędzisławiu do planowego przyjmowanie połączeń do Lubawki/Trutnova. Ponadto ma zostać wykonana naprawa toru nr 3 do przelotu pociągów towarowych.
Więcej szczegółów...
D26 - przebudowa stacji Sędzisław
"wzorem ubiegłych lat Koleje Dolnośląskie wraz z PKP PLK w dalszym ciągu prowadzą pielęgnowane od 2013 roku wprowadzenie pasażerów korzystających z internetowego rozkładu jazdy w błąd", to powiedz gdzie widzisz wprowadzanie błąd przez KD, skoro na ich stronie internetowej rozkład jest taki, jak należy.
Napisałem tak i w dalszym z ciągu z pełną odpowiedzialnością podtrzymuje to, ponieważ od 2013 roku (kiedy to KD przejęły połączenia do Trutnova) praktycznie co roku pojawiają się błędy na wspomnianej trasie w rozkładach PLK. Błędy te wynikają głównie z zaniedbań przewoźnika, który odpowiada za przekazywanie danych handlowych do systemu. Rozumiem, że takie coś może zdarzyć się raz, dwa nawet trzy. Ale nie co roku i ciągle na tej samej trasie. Ludzie mają już dość namieszane w głowach przez KKA, a tu jeszcze dodatkowa dezinformacja.
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Na torze nr 4 stacji Sędzisław pojawił się pociąg roboczy. Koło toru zostały zgrupowane w kilku miejscach staroużyteczne podkłady betonowe, które posłużą do remontu ww. toru. Wreszcie nastąpił poważny przełom w tym temacie i uruchomienie całorocznych, codziennych połączeń pasażerskich z Sędzisławia do Kamiennej Góry i Lubawki staje się coraz bardziej realne Poniżej w załącznikach są dwa zdjęcia z wczorajszego wieczoru przedstawiające ww. pociąg.
Wysłany: 15-07-2018, 21:48 Prace w Sędzisławiu oraz na moście nad Bobrem
W Sędzisławiu Dolkom prowadzi prace związane z wymianą nawierzchni torów nr 3 oraz 4. Remont toru nr 4 jest jednym z warunków dopuszczenia do całorocznych połączeń Lubawka - Sędzisław. Do remontu zostaną wykorzystane materiały staroużyteczne. Do przodu postępują też prace przy remoncie mostu nad rzeką Bóbr w Dębrzniku. Przęsła w torze nr 1 wypiaskowano, wzmocniono ściany podporowe. Obecnie konstrukcja jest poddawana malowaniu. Koszt całej inwestycji to ponad 2 mln zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum