TLK Szyndzielnia powinna jeździć jakieś 1,5-2 h później. Zbyt krótki czas po TLK Halnym ma negatywny wpływ na frekwencję, przyjazd do Wrocławia jest za wcześnie.
Sobota, 19 maj 2018 rok.
Stacja Warszawa Centralna:
1. EIC "Chrobry" ze Szczecina: EP08-011 + 159A + 159A +159A + 159A + 111Arow + 157A + 407A (restaurant) + 156A.
2. IC "Kormoran" Olsztyn Gł.-Wrocław Gł. EP07-1007 + 136A + 136A + 152A + 136A + 136A + 111Arow + 152 A (zdeklasowany). Frekwencja około 80%.
3. IC "Wieniawski" do Bydgoszczy: ED160-016. Na odcinku Warszawa-Iława około 60%, w Iławie wysiadło trochę osób, natomiast może ze 3 osoby wsiadły. W kierunku Bydgoszczy pojechał zajęty w około 50%.
Stacja Iława Główna:
1. TLK "Pobrzeże" Łódź Fabryczna - Kołobrzeg: EP07-380 + B + B + 111Arow + 111Ainw. + B + B + 140A + 140A + B + B + 141A. Frekwencja tradycyjnie ładna, około 70-80%.
2. EIC "Sobieski" Gdynia Gł.-Wien Hbf. EP09-027 + 154A + Z1B + 144A + 144A + restaurant + 139A. Klasa 1 pojedyncze osoby, klasa 2 około 50-60%.
3. EIP4503 Bielsko Biała Gł.-Gdynia Gł. ED250-010. Bardzo ładnie, około 80-90% frekwencja.
4. IC "Mazury" Olsztyn Gł. -Łódź Fabr. ED160-003. Około 40 % zajętych miejsc. Klasa 1 pustki.
Niedziela, 20 maj 2018 rok. Stacja Warszawa Centralna:
1. EIP 3506/7 Rzeszów Gł.-Gdynia Gł. ED250-005. Jak na niedzielne przedpołudnie to bardzo ładna frekwencja. Klasa 1 około 15 osób, klasa 2 w przedziale 80-95%.
2. IC "Kormoran" Olsztyn Gł.-Wrocław Gł. EP07-450 + 152A + 136A + Z2B + 111Arow + 136A. Klasa 1 - 12 osób, klasa 2 około 60-70%.
3. IC "Leśmian" Białystok-Łódź Fabryczna: ED161-009. Klasa 1 - 14 osób, klasa 2 około 70%.
4. EIP 1305 do Krakowa: ED250-018. Klasa 1 - 15 osób, klasa 2 około 60%.
5.TLK "Chełmianin" z Chełma i Kijowa: EP07-330 + wagony z Lublina: A + A + wagony z Chełma: A + A + 139A-Op. + 3 wagony sypialne z Kijowa. Wagony z Lublina pustki, wagony z Chełma znacznie lepiej, około 80 osób wysiadło. Wszystkie wagony oczywiście zdeklasowane.
Dziś w nocy (26/27.05.2018) TLK Rozewie z Gdyni przyjechało do Poznania z bardzo ładnym zapełnieniem (oczywiście w odniesieniu do faktu, że są w nim 3 wagony z miejscami do siedzenia). W Poznaniu sporo wysiadających, wsiadających mało, ale widziałem go w chwili przyjazdu czyli 50 min przed planowanym odjazdem, może później jeszcze się dosiadali. Po wyjściu wysiadających średnia frekwencja ok. 70%, jedynie w wagonie 22 trochę mniej (jakieś 50%). Na wjeździe do Poznania musiało być ok. 90%. W 111Arow sporo rowerów. Wg PLK odjechał z +152 z powodu oczekiwania na wagony z TLK Uznam, który miał spóźnienie z powodu potrącenie człowieka.
Natomiast TLK Uznam do Świnoujścia na wyjeździe z Poznania cześć krakowska wagon 18 prawie pełny, pozostałe ok. 50%. Zarówno w części z Krakowa jak i z Lublina wagony bezprzedziałowe (po jednej sztuce) to 111Ainw. W części z Lublina frekwencję widziałem tylko z peronu, chyba też ok. 50%, za wyjątkiem wagonów do Gorzowa, które były prawie puste.
Wobec narracji o wysokiej deficytowości nocnych pociągów powyższymi wynikami byłem mimo weekendu pozytywnie zaskoczony, zwłaszcza, że za tydzień mamy długi weekend, więc obecny jest raczej mniej frekwencyjny niż przeciętnie, a noc z soboty na niedzielę zwykle bywa słabsza niż dwie pozostałe noce "weekendowe" (obecnie w nocy 27/28.05.2018 z niedzieli na poniedziałek Uznam na odcinku Warszawa - Poznań standardowo ponad 100%).
Uznam z Gorzowa do odstrzału w grudniu(ale to tylko z tego względu że pojedzie na EZT,bo pewnie dalej by był).Nikt nim prawie nie jeździ poza Ukraińcami,zresztą to zależy w jakie dni,szczególnie w piątki.Za to mogliby dołożyć wagon do Warty bo często jeździ przepełniona.
[ Dodano: 04-06-2018, 11:42 ]
Wczoraj TLK Warta do Gorzowa na 6 wagonach.Widziałem ją w Poznaniu.Nie wiem tylko czy był to podsył części wagonów do Krzyża czy aż takie zapotrzebowanie wczoraj było.
W przyszłym tygodniu wybieram się na trasie Warszawa-Gdynia pociągiem TLK 35172 KARPATY. Warto dopłacać do 1 kl odnośnie jakości wagonu? Zestawienie ze starych wagonów ?
Co do Karpat to wagony zwykłe 8-miejscowe, chyba, że jutrzejsza korekta coś zmieni, ale jakiś czas temu zdaje się sprawdzałem to w systemie i ma zostać tak jak jest. Teoretycznie wagon nr 19 w grupie z Przemyśla to powinna być zdeklasowana jedynka i podobno tak nieraz bywa, ale jak jechałem Karpatami w tym rozkładzie 2x to był to zwykły 111A (w takim przypadku przedziału nr 10 nie ma w systemie, więc teoretycznie powinien być pusty - taka sugestia).
1 klasa z kolei to wagon 112At czyli łamaniec 1/2 klasy (2 takie powinny być w składzie). Szału też nie robi, no ale przynajmniej masz te 6 miejsc. Wybór należy do Ciebie.
Dzisiejszy zastępczy skład wagonowy za EIP Warszawa(8.39) - Bielsko(12.02),
EP09 - 152A, 154a, restaurant, 4 x 152A, Z1B, jak widać, rezerwa na Grochowie opiera się na wagonach 1klasy typu 152A, w sumie niezły skład zastępczy, choć nieco niesprawiedliwy, bo pasażer 1 klasy EIP jechał tym samym wagonem co płacący mniej w 2 klasie.
Jako 1 klasa powinien być 158a.
Wczoraj widziałem IC "Chełmianin" to piękny skład. Oby to się utrzymało cały czas. Prawdziwy EIC a nie tylko IC.
EP07-385 + 139A-Op do Lublina (zdeklasowany ) + 3 wagony do Chełma: Z2B + 136A + Z1A (zdeklasowany). I na końcu standardowo 3 wagony sypialne kolei ukraińskich do Kijowa.
@krzychu12231: odnośnie wagonu nr 19 w TLK "Karpaty" to w następną sobotę będę nim wracał do Warszawy to Ci napiszę co dadzą, czy zwykłe 111A czy zdeklasowane 112A. Ale jak w rozkładzie 2017/2018 jechałem trzy razy tym pociągiem to wszystkie wagony klasy 2 to zwykłe 8 miejscowe dwójki.
EIP1841/8140 Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa na składzie wagonowym z EP09-041. Konsternacja u podróżnych. Skład prezentował się bardzo dobrze, jedynki bezprzedziałowe za dwójki.
[ Dodano: 24-06-2018, 13:07 ]
Dziś EIP 8302 Kołobrzeg - Kraków i znów 1841 Warszawa - Kołobrzeg na składach wagonowych. Co jest przyczyną?
Dzisiaj w Krzyżu część gorzowska IC 78103 Warta Warszawa/ Poznań - Gorzów Wlkp. opóźniona +60 min. w standardzie EIC:
Ep07-442+ 136A, Z1B, 111Arow
Od Krzyża SU160-008
Ok 30-40 osób.
Wcześniej w opóźnionym prawie 3 godziny TLK 48155 Gwarek Katowice - Ustka frekwencja podobna.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Witam.Ja mam takie pytanie.Czy ktoś wie jakie jest obecnie zestawienie pociągu IC "Lazur" Łódź Fabryczna - Gdynia Główna???Chodzi mi głównie o wygony 1 klasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum