Dokładnie
to co się wczoraj działo na tym objazdowym odcinku to koszmar. To było od początku wiadome, że ta władza nic nie potrafi zrobić dobrze, a już o dużych inwestycjach infrastrukturalnych mogą zapomnieć.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-06-2017, 11:19
atakan, pawelu, moglibyście podać jakieś szczegóły co tam się działo/dzieje?
Notoryczne opóźnienia pociągów TLK przez wydłużone rozpinanie i spinanie składów, wymianą lokomotyw i defektem Gamy nr 10 ( co prawda w Zaklikowie) na TLK Pomarańczarka, która złapała ponad 200 minut opóźnienia.
Do tego nieprecyzyjne zapowiedzi odjazdów pociągów i ludzie do Terespola jadący w składzie do Lublina.
Cytat z forum skyscrapercity:
"W Łukowie byliśmy o dziewiątej. I tu zaczął się serial pod tytułem „Jak długo będziemy stać”. Bardzo długo trwała obsługa pociągu. Na początku obsługa nie bardzo wiedziała jak się zabrać do tego wszystkiego. Spalinowóz odczepiono dopiero po dobrych prawie 10 minutach. Ruchy ustawiaczy i manewrowych naprawdę wolne. Zaznaczam, że osoby obsługujące skład w Łukowie, to NIE PRACOWNICY IC, tylko zewnętrzna FIRMA USŁUGOWA!!! Jeżeli chodzi o ich sprawność i kompetencje są one delikatnie mówiąc niezbyt wypraktykowane. Podłączenie składu z Terespola też zajęło trochę czasu. Następnie próba hamulca i w rezultacie w Łukowie zrobiło się około 50 minut w plecy. Dalsza trasa to klasyczny płaski i zalesiony, zielony krajobraz Mazowsza. Mimo, że jechałem tędy pierwszy raz nie będą tego opisywał. Do Warszawy Wschodniej nie odrobiliśmy opóźnienia."
"Do Łukowa przyjechaliśmy o czasie. Oczywiście tu znów rozpoczął się kolejny serial, tym razem pod tytułem „ O co chodzi”. Odpięcie części do Terespola trwało niewiele mniej niż 10, co można zrobić w maksimum 2 minuty. Informacja przez megafon była mało merytoryczna. Informowano, że na tym torze stoi pociąg do Terespola, co zmyliło wiele osób, które wsiadły do końcowych wagonów jadących do Lublina. Część z nich zdążyła się przesiąść do właściwych wagonów. Były jednak osoby, które tego nie zrobiły i zostały w Łukowie. Później okazało się, że podczas sprawdzania biletów w okolicach Lubartowa znalazły się też takie, które nieświadomie jadą do Lublina zamiast w stronę Terespola. Podkreślę jeszcze raz PATRZEĆ NA TABLICE KIERUNKOWE ZAWIESZONE NA WAGONACH, a w razie wątpliwości PYTAC OBSŁUGĘ POCIĄGU!!! "
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Ostatnio zmieniony przez pacy dnia 12-06-2017, 14:52, w całości zmieniany 2 razy
Za to objazdy na Poznań - Warszawa póki co bez większych cyrków. Wczorajszy TLK Warta do Zielonej Góry z EP08-001 odjechał z Zachodniej z +28 a w Gnieźnie był -1. Biorąc pod uwagę brak postojów technicznych oraz wszystkie handlowe po 1 minucie to widać, że rezerwy są spore, chyba aż za duże.
A czy nie lepiej by było jakby te objazdy na trasie Warszawa-Poznań zamiast przez Inowrocław były przez Łódź? Z tego co widzę czas byłby taki sam - ok 4h.
Na Zachodnim w Warszawie niezły bu***l. Około 11 wszystkie pośpiechy (z wyjątkiem Brdy) opóźnione. Gdynia ponad 50 min, Bielsko 25 min miała chyba z pół godziny, Szczecin tylko 6-7 min, ale za to tzw. IC Fredro już 26 minut prawie na starcie. Jeśli dziwiło was dlaczego od nowego rozkładu Fredro jedzie ponad 20 minut dłużej i daliście wiarę że to przez remonty, to nie. A przynajmniej nie bezpośrednio.Jest to dobra zmiana loka - na 7kę. Także raczej nie nadrobi.
Errata:
Podobno tylko dziś 7ka, choć rozkład na to nie wskazuje ;-)
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Zamoyski do Łukowa dobrze (+9), z Łukowa wyjazd +26, czyli standardowe opóźnienie manewrowe
Kochanowski złapał defekt w Radzyniu ale z +32 odjechał, w Łukowie zwiększył do +57
Czechowicz za to nie najgorzej, +16 do Łukowa i +24 z Łukowa, jak się nic po drodze nie stanie to powinno być względnie
Do Lublina:
Pomarańczarka: Z Łukowa +20, do Lublina +21, ale z Lublina +41. Niby teraz okresowo się zmniejsza i prognoza do Przemyśla jest taka, że IC+ kijowski się dużo nie opóźni dzisiaj
Polesie natomiast z Łukowa +48, więc grubsza sprawa w Radzyniu +60, wyjazd do Chełma +88
Natomiast co ciekawe, Gombrowicz w Łukowie o 12:51 przyjechał i o 13:03 odjechał do Warszawy, wcześniej Staszic o 11:16 zajechał planowo i o 11:37 (+3) wyjechał, więc w 21 minut ogarnęli wszystko. To może trzeciego dnia już ogarnęli sprawność w odpinaniu elektryka i zamianie i bedzie lepiej? Bo do tej pory to nawet na manewrach opóźnienie rosło do +20 z zera. Więc o ile Gamy dadzą radę, to liczmy na to, że jakoś to będize, na manewrach opóźnienie może już nie będzie rosnąć.
PKP Intercity uruchomią TLK na trasie Hel – Gdynia Główna.
Coraz więcej propozycji dla pasażerów chcących dostać się na Półwysep Helski mają przewoźnicy kolejowi. W tym roku, oprócz Przewozów Regionalnych i Arrivy, na trasie Gdynia – Hel pojedzie też TLK PKP Intercity.
To nowość w ofercie przewoźnika. Dotychczas spółka nie uruchamiała połączeń na tak krótkiej trasie. Tabor obsługujący połącznia dalekobieżne stał na bocznicy w Helu niemal całymi dniami. Teraz PKP Intercity częściowo wykorzystają go do obsługi nowego pociągu.
Dobry pomysł, tak samo jak z TLK na odcinku Lębork-Łeba, bo przesiadając się z innych pociągów nie trzeba dzielić biletów, żeby podjechać ten ostatni odcinek inną spółką.
Dokładnie
to co się wczoraj działo na tym objazdowym odcinku to koszmar. To było od początku wiadome, że ta władza nic nie potrafi zrobić dobrze, a już o dużych inwestycjach infrastrukturalnych mogą zapomnieć.
Jak rozumiem minister powinien osobiście robić próbę w Łukowie . Jak widać główny problem to praca rewidentów w Łukowie, szkoda że PKP IC nie oddelegowało tam swoich pracowników. Tak z ciekawości kto wygrał przetarg na Łuków?
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-06-2017, 00:04
Według mnie chorym pomysłem było połączenie składów z Terespola z Lubelskimi. Pociągi od strony Lublina będą nagminnie łapać opóźnienia, a przez to ucierpią pasażerowie z Terespola. Obecnie pewniej i taniej z Terespola do Warszawy jest się dostać osobówkami z przesiadką w Siedlcach. Doliczając do tego czas na postoju na łączenie składu TLK w Łukowie + ewentualne opóźnienia, to i czasowo osobówkami może wyjść lepiej.
Dokładnie
to co się wczoraj działo na tym objazdowym odcinku to koszmar. To było od początku wiadome, że ta władza nic nie potrafi zrobić dobrze, a już o dużych inwestycjach infrastrukturalnych mogą zapomnieć.
Przy poprzedniej władzy na pewno pociągi jeździły punktualnie co do minuty? Jak miejski autobus się spóźni to też wina obecnej władzy? Ale jak znam życie to za czasów PO napisałbyś dokładnie taki sam komentarz. A może u nas prezydent ma nadzorować każdą dziedzinę życia tak jak (pokazowo) robi to wielki wódz w Korei Płn.- krainie mlekiem i miodem płynącej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum