Wszystkie IC na trasie Przemyśl - Kraków, z wyjątkiem Siemiradzkiego, planowo mają jechać na EP09. Z Rzeszowa do Krakowa wytrasowane są na 150 km/h. Wyjątkiem jest IC Przemyślanin, który to ma wpisane 130 km/h, ale także i on planowo z EP09.
Skoro o Przemyśl - Kraków mowa, to wrzucę pytanie. Może ktoś coś więcej wie. Parę miesięcy temu pojawiło się info o planowanym przedłużeniu EIP do Przemyśla. Dziwne mi się to trochę wydawało, bo promień łuku przy wjeździe na stację w Przemyślu jest mniejszy od dopuszczalnego dla Pendolino. Przecież nikt rozsądny nie myślał, że zostanie to przebudowane przez ten czas. Czy ktoś coś więcej wie o tym?
1.Rozumiem, że Przemyślanin na EP09 tylko na odcinku Przemyśl-Kraków?
4. EP09 na pociągach łączących Przemyśl p. Kraków i Opole pojadą np.na Malczewskim, Chełmońskim czy Matejce tylko do Wrocławia, Poznania czy w pełnej relacji?
Dzięki z góry za info.
Ad. 1
W sumie bez sensu by EP09 jechała na takich "bardzo szybkich" odcinkach jak Katowice - Kraków, więc pewnie tak.
Ad. 4
EP09 na tych pociągach planowo mają jechać z Poznania do Przemyśla i odwrotnie, czyli z Przemyśla do Poznania.
Bez sensu, Karpaty są dzielone na dwie części w Krakowie i jada dwie EU07 wg rozkładów, jak dla mnie to na wschodniej dziewiątkę powinni wymienić na 07 od Wawy do Krakowa ma tylko 60 szybkich kilometrów bez sensu marnować tak kilometry, rewizje dziewiątek są drogie.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Bez sensu, Karpaty są dzielone na dwie części w Krakowie i jada dwie EU07 wg rozkładów, jak dla mnie to na wschodniej dziewiątkę powinni wymienić na 07 od Wawy do Krakowa ma tylko 60 szybkich kilometrów bez sensu marnować tak kilometry, rewizje dziewiątek są drogie.
Niby dlaczego? Karpaty są dzielone w Płaszowie nawet na trzy części i jedna jedzie do Przemyśla gdzie jest 160 km/h. Po co odpinać EP09 w Plaszowie? Wg mnie już lepiej żeby Karpaty jechały w pełnej rel. Gdynia-Przemyśl na EP09, a Przemyślalin cała trasę pokonał na EU07.
Najszybsze składy Katowice - Warszawa "wiedeńką" pojadą w 3,25. To świetne czasy przejazdu, gdyby tak jeszcze wyremontowali niektóre odcinki i podnieśli prędkość, to spokojnie w 3 godziny cała trasa. Tylko wtedy wszystko jadące CMK opustoszeje.
wiecie kiedy będą zestawienia pociągów na stronie PKP IC ?
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-12-2016, 13:59
Tu nie ma bata na Intercity, więc dają kiedy chcą. Jedno jest pewne - powinny być do tygodnia. A z doświadczenia można powiedzieć, że systematycznie są umieszczane na kilka dni przed zmianą rozkładu.
Najszybszym przewoźnikiem na trasie Łódź – Warszawa pozostanie Łódzka Kolej Aglomeracyjna. W dni robocze w godzinach porannego szczytu Przewozy Regionalne uruchomią jednak niemal tak samo szybki kurs iR. Dotrze on do Warszawy aż o 8 minut szybciej niż kurs TLK realizowany kilka minut wcześniej.
Zestawienia IC MEHOFFER Przemyśl-Jelenia Góra 1-WR-2-2-2-2 w tym wagon rowerowy kursuje codziennie plus 2-2 przemyśl - wrocław kursuje w 7,1 i 2. IC Siemiradzki 1-WR-2-2-2-2 Przemyśl -Poznań -2-2-1 Przemyśl - Zielona Góra codziennie. TLK ŚWIATOWID Katowice-Szczecin -1-2-2-2 od 11 grudnia plus -2 od 11 marca plus -2 od 17 marca. TLK SWAROŻYC Wrocław-Szczecin -1-2-2 od 11 grudnia plus -2 od 11 marca i plus -2 od 17 marca. EIC ŁUŻYCE Warszawa-Węgliniec 1-WR-2-2-2-2-2 TLK SUDETY -2-2-- Warszawa -Kudowa Zdrój sezon-WL-2-2-2 Warszawa - Szklarska Poręba plus 2-2-2-2-2-WL-WL Gdynia-Jelenia Góra codziennie.TLK MAMRY zestawienie od 12 marca Białystok - Wrocław -1-2-2-2 a w 5 i 7 Białystok-Jelenia Góra plus -2 Olsztyn- Wrocław w 5 i 7.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum