Bardzo, bardzo zle się stało że pociągi pospieszne(teraz TLK) zostały przejęte przez PKP IC. Już nie chodzi o to,że sami sobie szkodzą. Te cięcia promocji to tak jakby powiedzieli do pasażerów "Jak się nie podoba to macie PKS". W sytuacji, gdy świadomie tracą klientów, zakup Pendolino czy czegokolwiek innego jest jak wstawianie drzwi do lasu. Statek PKP IC zaczyna nabierać wody.
Coraz mniej promocji, coraz drożej. Nowy cennik to praktycznie ze starych ofert podróżnik i wekendowy.
Z nowych promocji, symboliczne obniżki w taryfie wcześniej. Jak dobrze zauważyłem, bilet na popularnej trasie Ex 280 - 320 km to cena 117zł, a w promocji Wcześniej - 107zł.
Może nie do końca prześledziłem wszystkie taryfy, ale moje zdanie o nowym cenniku jest jak napisałem wcześniej, drogo i od lat nie było takiej kasacji ofert promocyjnych.
Obawiam się, że liczba pasażerów pociągów kwalifikowanych spadnie i to solidnie w dół.
Jedyny + to że miescówka 3 zł. To jeśli ja zwykle na Podróżniku brałem 2 miescówki to zarobię 4 zł a na nowym podróżniku stracę 5 zł = bilans -1 zł, czyli praktycznie to samo.
Nie wiem kto to układa, obmyśla, ale brak max26 to poważny cios, na odcinku - + 100 km wolałbym samochodem jechać z kimś, niż pociągiem. Przesadzają. Bieda w pociągi wsiada i nie ma promocji. Ciekawe kto kupi bilet tydzień wcześniej, po je ba lo .
Zgadzam się praktycznie ze wszystkimi tutaj, że to jest bardzo duży cios dla pasażerów. Zwłaszcza teraz, gdy w miejscach na których są remonty i pociągi jeżdżą prawie 2x wolniej, przydałoby się jak najwięcej ofert promocyjnych, dzięki którym pasażerowie, mimo wydłużenia czasu przejazdu, wybrali by kolej, bo po prostu by im się to opłaciło. Teraz jak wszyscy wiedzą istnieje bardzo mocna konkurencja w postaci jednego przewoźnika autokarowego, który myślę, na tym bardzo dużo zyska, jak i nie tylko on.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-12-2012, 12:51
Odpowiedzią marketingu PR powinno być uruchomienie w mozliwie najkrótszym czasie kolejnych IR. Ceny ma wciąż dużo tańsze niż TLK, a spodziewałbym się, że sporo pasażerów będzie patrzeć na cennik wybierając przewoźnika.
Czytajac to wszystko zastanawiam sie czy intercity ma wogóle jakis pracowników w marketingu kto dopuścił do skasowania tylu ofert wprowadzajac tylko uboga oferte wczesniej = taniej
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-12-2012, 13:29
@Portail Service
Skasowanie biletu rewelacyjnego nie byłoby katastrofą. Byloby samobójstwem.
Widać chcieli być jak DB im szybciej kupisz tym taniej.
To mają speców od marketingu, he he.
Tylko, że obniżkę 10% to niech sobie wsadzą w d...
bo w DB bilecik kosztuje 19 lub 29 EUR zamiast 50-80 EUR.
To się nazywa promocja, brak słów.
Nie mam żadnych szkół uczelni managerskich, a jak większość forumowiczów mam głowę bardziej otwartą i sprawną niż kolejowi spece.
Najgorsze, że jak zawsze układa się to w jedną całość i wygląda na jawny sabotaż i chęć udupienia kolejnych połączeń, bo puste pociągi będą.
To prawda hehe. Ja kupiłem bilet na jutro na DB 5 dni wcześniej z Tantow do Horsens przez Kopenhage za 59 Euro, gdzie normalna cena to około 140 Euro. To jest dopiero promocja!!! A gdybym kupował wcześniej pewnie trafiłbym na jeszcze mniejszą cenę co już wiele razy mi się zdarzało.
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Taryfa zniknęła...może ktoś się opamiętał? Likwidacja MAX I Abonamentu to istny sabotaż! Szybciej taniej jak najbardziej tak! ale różnica cenie musiał by być odczuwalna, a 10% nie robi żadnej różnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum