Jeziorak już od września skrócony z/do Poznania. Z Torunia o 18:26, skomunikowany ze Stoczniowcem. Z Iławy o 19:51, czyli będzie skomunikowanie z Norwidem. Sielawa z Torunia ok. 12:21 (będzie skomunikowanie z Dokerem), przyjazd do Olsztyna 14:51, odjazd z powrotem o 15:26.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Zauważyłem kolejne zmiany na remontowanej E65 i od września korekty wielu połączeń TLK, regio, IR.
IR Pomorze, kursuje tylko do 2.09
zmiany godzin odjazdów Motławy i Łyny Olsztyn - Gdynia
Motława odjazd z Olsztyna obecnie 19.40, od września 20.10
Łyna, teraz 8.30, od września 9.17
Łyna, przyjazd do Olsztyna 17.41, od września 18.21
TLK Norwid
do 2.09 Gdynia 5.24 - Kraków 14.19
od 3.09 Gdynia 6.15 - Kraków 15.20
Od września ciekawa trasa Przemyślanina - z Katowic do Krakowa Płaszowa przez Spytkowice, na Płaszowie zmiana kierunku i dalej przez Główny, Nową Hutę do Podłęża?
Wojażer znów pojedzie przez Bydgoszcz.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Z tym "Przemyślaninem" to już lekko przesadzili. W zeszłym rozkładzie zafundowali mu ponad półtoragodzinny bezsensowny postój w Krakowie, a teraz skrajnie okrężna trasa. Ciekawe ile będzie wynosić czas przejazdu całej trasy ze Szczecina do Przemyśla, zważywszy na to że na odcinku Poznań - Wrocław prawdopodobnie w dalszym ciągu pojedzie objazdem przez Ostrów Wlkp.
Ma ktoś może informację na temat "Pogórza"? Według sitkola ma wrócić na swoją trasę sprzed wakacji, czyli do Przemyśla przez Trzebinię, jednak inne źródła podają że pozostaje na dotychczasowej trasie do Płaszowa przez Spytkowice.
Jeśli chodzi o "Wojażera", to było do przewidzenia że wróci na swoją trasę przez Bydgoszcz jako łącznik do "Bałtyku" ze względu na modernę E65. Przez Iławę został przetrasowany tylko na czas EURO, gdyż "Bałtyk" jako pociąg łączący miasta - gospodarzy mistrzostw jeździł na maxa wmocniony.
Ciekawy jestem czy "Wojażer" zostanie uwzględniony w przyszłorocznym rozkładzie jazdy. Obecny rozkład "Wojażera" jest idealny na weekendowe wypady z Małopolski w kierunku Kujaw i Trójmiasta.
A to co znalazłem jeszcze na sitkolu:
Kamieńczyk nadal będzie jeździł z Gniezna do Jeleniej Góry (mimo, że było mówione, że ma zaczynać jednak w Poznaniu)
IR Mamry do Olsztyna od 21 września zacznie kursować przez Krotoszyn, Jarocin
kolejfan, "Kamieńczyk" ma zaczynać w Poznaniu dopiero od nowego rozkładu, jak wszystkie połączenia Poznań - Gniezno zostaną przejęte przez Koleje Wielkopolskie.
"Mamry" w takim układzie będzie kolejnym pociągiem kursującym przez Krotoszyn, gdyż według sitkola tą trasą ma jeździć także TLK "Rozewie".
Zmiany dotyczące Podgórza są już uwzględnione w poprawkach do SRJP, do 14/15 października pojedzie tylko do Płaszowa. Szkoda, że nie do Głównego - skład i tak codziennie stoi na środkowym torze między peronem 1 i 2 czekając na zjazd na bocznicę przy Głównym.
Przemyślanin z Krakowa do Przemyśla będzie miał jeden z lepszych czasów przejazdu. Będzie to pierwszy pociąg z Krakowa do Przemyśla, niestety dopiero o godz. 8. Dojazd do Przemyśla na 12:30.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przemyślanin z Krakowa do Przemyśla będzie miał jeden z lepszych czasów przejazdu. Będzie to pierwszy pociąg z Krakowa do Przemyśla, niestety dopiero o godz. 8. Dojazd do Przemyśla na 12:30.
Krotoszyn dawno nie miał tak dobrego rozkładu jazdy Jak sobie na sitkolu wpisałem np. 28.09, to praktycznie przez cały dzień i noc można się dostać dostać do tego miasta, tak bardzo zapomnianego w ostatnich latach kolejowo... A z czego wynika przetrasowanie poc. do Warszawy na tą linię? jakiś poważny remont na trasie przez Odolanów?
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
kruczek popieram Często tam jeździłem do 2010 roku, dobrze że wreszcie trochę przybędzie mu połączeń, przede wszystkim dalekobieżnych, bo wcześniej nie miał ani jednego, tylko same osobowe i to też w niewielkiej ilości.
Jeśli chodzi o połączenia Wwa - Łódź - Wrocław, to przetrasowanie na Krotoszyn jest na pewno spowodowane pracami na linii przez Odolanów, bo wątpię, aby celowo PIC chciał odstraszyć resztki pasażerów z Łodzi i aglomeracji łódzkiej czasem przejazdu ~ 4:50, kiedy już obecne ~ 4 godziny to jest całkowity dramat...
Jazda przez Krotoszyn, miała by sens wyłącznie w wypadku nocnego połączenia relacji Warszawa - Łódź - Ostrów Wielkopolski - Wrocław, co jak wiadomo raczej na pewno, prędko nie powstanie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum