Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Interwencja UTK w PR Kraków
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 23-05-2012, 15:58   Interwencja UTK w PR Kraków Odpowiedz z cytatem

Urząd Transportu Kolejowego podjął działania w sprawie cyklicznych odwołań pociągów, jakich w rozkładzie jazdy 2011/2012 dokonuje Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie.

Przypomnijmy: w okresie Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku MZPR zawiesił część połączeń, które w momencie wejścia w życie rozkładu jazdy były oznaczone jako kursujące. Jak powód podano „przewidywaną zmniejszoną frekwencję podróżnych”. Do podobnej sytuacji doszło w okresie Święta Trzech Króli, a następnie w czasie Świąt Wielkanocnych. Za każdym razem chodziło w sumie o kilkadziesiąt połączeń.

Takie działania zwróciły uwagę Urzędu Transportu Kolejowego. Z informacji do jakich dotarliśmy wynika, że prezes UTK zwrócił się o wyjaśnienie sprawy do marszałka województwa małopolskiego oraz spółki Przewozy Regionalne. Maciej Domański, rzecznik prasowy UTK potwierdza, że takie działania faktycznie są obecnie prowadzone. Informuje, że wątpliwości urzędu budzi przede wszystkim fakt nie zaznaczenia w rozkładzie jazdy 2011/2012, że pewne pociągi nie będą kursowały w określonych terminach. - Ograniczenia w kursowaniu pociągów powinny być zgłaszane w trakcie konstrukcji rocznego rozkładu jazdy, a nie na kilka dni przed odwołaniem pociągów – mówi Domański.

Rzecznik dodaje, że podjęto już w tej sprawie szereg działań. - Sprawdzamy czy ogłaszając komunikaty o odwołaniu pociągów, przewoźnik postąpił zgodnie z prawem przewozowym i ustawą o transporcie kolejowym. Ponadto zwróciliśmy się do Przewozów Regionalnych, aby informacje o odwołaniu pociągów były umieszczane na stronie głównej serwisu internetowego – relacjonuje Domański.

źródło: Kurier Kolejowy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 23-05-2012, 18:05    Odpowiedz z cytatem

Rozkład zmienia się kilkadziesiąt razy w ciągu roku co prowadzi do odpływu pasażerów. UTK powinien znaleźć rozwiązanie tego problemu. Remonty powinny być zaplanowane wcześniej, podobnie jak i czasowe rozkłady. W tym przypadku MZPR niestety znów wszystko robi na ostatnią chwilę.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-05-2012, 18:09   

Czemu znowu sie czepiają zakładu w ktorym panuje najwiekszy spokoj spoleczny? Co na to wąsacze?
Powrót do góry

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 25-05-2012, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Czy ja wiem czy taki spokojny...wiele razy jeździłem do Wieliczki podczas remontu i potrafili puścić EN71+EN57 w relacji Kraków Główny-Kraków Płaszów i czasem byłem jedynym pasażerem!.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 27-05-2012, 17:53    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Remonty powinny być zaplanowane wcześniej, podobnie jak i czasowe rozkłady. W tym przypadku MZPR niestety znów wszystko robi na ostatnią chwilę.


Taa, najpierw inwestycje muszą być prowadzone planowo, a jak tu ułożyć wcześniej rozkład jazdy, gdy inwestor lub wykonawca modernizacji ciągle albo nie ma jakichś dokumentów, albo są poprawiane dokumentacje, albo okazało się, że badania nośności gruntu są zrobione źle itd. itd... Modernizacja E30 nabiera coraz większych opóźnień i nikt tego nie zdołałby zaplanować w rozkładzie rocznym, nawet jeśli z góry zostałyby ustalone korekty co miesiąc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-05-2012, 20:02   

Dzis do Jaworzyny do Krakowa nie zmiescili sie w Tarnowie wszyscy chetni - niech tym sie kuźwa UTK zajmie, bo jazda w tłoku to jest duze zagrozenie, ale oni wola zajmowac sie duperelami, na powazne problemy wplywu nie maja i miec nie chca
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl