Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
[Linia 202] Przesiadki autobusowe 14-18 maja 2012
Autor Wiadomość

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 11-04-2012, 20:44   [Linia 202] Przesiadki autobusowe 14-18 maja 2012 Odpowiedz z cytatem

Patrzę w Sitkola i widzę, że na odcinku Świdwin - Białogard będzie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza na odcinku Czarnowęsy Pomorskie - Białogard. TLK na tym odcinku w ogóle nie pojadą. Sytuacja będzie miała miejsce w dniach 14-18 maja 2012 (poniedziałek - piątek). Co jest tego przyczyną? Jakie prace są zaplanowane?

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-04-2012, 20:49   

Pewnie jakaś flekówka torów. Jak widzisz - urok jednotorówek
Powrót do góry

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 11-04-2012, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Generalnie ostatnio coś majstrowali w Czarnowęsach przy elektryce. Kopali nieco, kable kładli i widać teraz coróż ludzi z PKP Energetyka. Może to jest przyczyną.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 13-04-2012, 12:47    Odpowiedz z cytatem

W Czarnowęsach cały czas usiłują naprawić felerne semafory świetlne, a może raczej ich zasilanie? W każdym razie tam przy mijance pociągów, potrafi dojść do całkowitego wygaszenia sygnału.

Inna sprawa, to KKA na całym Świdwin - Białogard? Jak ten autobus będzie miał wszędzie zajechać, to potrwa to z 1,5 godziny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 13-04-2012, 13:08    Odpowiedz z cytatem

Nie, generalnie źle to ująłem. TLK od strony Świdwina będą dojeżdżać do Rąbina, REGIO do Czarnowęs i na odcinku Czarnowęsy - Białogard będzie KKA.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 13-04-2012, 13:53    Odpowiedz z cytatem

No fakt. Widziałem rozkład, nie jest źle. Można teraz obstawiać, co na szlaku Czarnowęsy - Białogard będą przez 5 dni robić. Ja bym obstawiał most na Parsęcie, gdzie od dawna jest ograniczenie do 50. Nic innego mi do głowy nie przychodzi, tym bardziej, że dla pozostałych prac, no z wyjątkiem całkowitej przebudowy nawierzchni, nie potrzeba zamknięcia szlaku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 13-04-2012, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Swoją drogą, nie widziałem przetargu na remont tego mostu, choć przeglądałem nawet dziś platformę przetargową PLK.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 14-04-2012, 21:43    Odpowiedz z cytatem

Ja tam nawet nie widziałem przetargu na zamontowanie SSP w Białogardzie, a i tego mostu przed Nielepem chyba też nie było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 24-04-2012, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie miałeś rację z tym mostem nad Parsętą. Dzisiaj przejeżdżając przez Białogard widziałem, że zamknęli drogą biegnącą pod mostem - zainstalowali słupki w asfalcie + uzstawili znak o zakazie ruchu.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 25-04-2012, 06:28    Odpowiedz z cytatem

Dobrze by było jakby ten most ruszyli. Wtedy przy wjeździe "na wprost" od Świdwina będzie hamował właśnie w okolicach mostu, a nie jak teraz chwilę po minięciu tarczy ostrzegawczej. Myślę, że TLK da radę w takich warunkach wyciągnąć 33-34 minuty do Koszalina.

Widziałeś też pewnie, że podkłady pod zwrotnicami wymieniali, m.in. w Czarnowęsach Pom. Nie wiem czy miałeś okazję jechać TLKą przez głowicę północną, ale wg mnie tam powinni dać ograniczenie. Były 2 lub 3 takie dni, że wagonem ostro na boki rzucało jak przelatywał przez rozjazd. Teraz już jest lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 25-04-2012, 07:03    Odpowiedz z cytatem

Gdyby jeszcze tylko zniknęły punkty z Wykazu Ostrzeżeń Stałych, jak przejazd za Rąbinem, przejazd przed Białogardem (był tam wypadek kilka lat temu). No i Dunowo + Gniezkowo nie ma sygnalizacji.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 25-04-2012, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Rozkład Jazdy KKA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 07-05-2012, 18:00    Odpowiedz z cytatem

Prace w Białogardzie już ruszyły. O dziwo przygotowywane jest miejsce pod drugi tor na odcinku może ze 100-200 metrów, w tym przez wspomniany wcześniej most. Nawieźli już też trochę podsypki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 07-05-2012, 18:15    Odpowiedz z cytatem

Słyszałem dzisiaj taką rozmowę w pociągu, że tor przeciągnięty będzie przez most i zakończy się normalnym "zejściem" czyli łukiem (tak jak chociażby w Czarnowęsach). Nie będzie zatem na końcu drugiego toru kozła oporowego.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 07-05-2012, 18:33    Odpowiedz z cytatem

Teraz tylko pytanie jak daleko taki tor by dobudowali i czy na starym pozostanie ograniczenie na moście. Jeśli tak, to lepiej żeby nowy tor był "na wprost". Wtedy będzie można wykorzystać możliwości nowej konstrukcji. Z drugiej strony mnie dziwi takie działanie. Tam nie ma jakiś mega długich składów, zresztą semafory wyjazdowe są dużo wcześniej. Już lepiej odbudować cały drugi tor Smile

[ Dodano: 16-05-2012, 16:45 ]
Tak w celu informacyjnym, dla zainteresowanych:
KKA funkcjonuje dobrze, w większości ilość autobusów jest dobrze dobrana do ilości pasażerów.

Za pociągi REGIO kursują autobusy przewoźnika Veolia: Autosany H9 (z nową "mordką") oraz jakieś MANy, do złudzenia przypominające wysokopodłogowy tabor miejski.
Za TLK podstawiane są autobusy Nord Express: jakaś nowa Setra, trochę starsza kuzynka i zdezelowana babcia Smile

Pasażerowie są poinformowani, wszystko przebiega sprawnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl