Pięć bezpośrednich"
7620 Gniezno 5:51 - Jelenia Góra 14:01
76934 Poznań 9:59 - Wrocław Główny 13:30
76824 Poznań 13:55 - Wrocław Główny 18:38
76938 Poznań 16:40 - Wrocław Główny 20:00
76940 Poznań 18:40 - Wrocław Główny 21:53
Cytat:
z Poznania odjeżdża pociąg Regio o godz. 14:10. Do Leszna przyjeżdża o godz. 15:26, natomiast o 15:28 odjeżdża R do Rawicza. Przyjazd do Rawicza o 15:58, skąd o 16:02 rusza R do Wrocławia. Trzy przesiadki...
Cóż w tym dziwnego 15 minut przed tym pociągiem jedzie Regio do Wrocławia.
Leszno 15:30 - Rawicz 15:58 kursuje od 2 stycznia 2012
Rawicz 16:02 - Wrocław Główny 17:23 kursuje od 3 marca 2012
Niestety wygląda na to że zagrożone są pociągi Regio Poznań - Szczecin - Poznań, bo lubuski marszałek nie chce finansować swojego fragmentu tych połączeń To info z dziś.
Niech na linii Jarocin-Gniezno zostawią po jednym kursie w każdą stronę, wtedy nastąpi cudowne uzdrowienie frekwencji, jedynym pociągiem zaczną podróżować prawdziwe tłumy a przewoźnik wreszcie zacznie zarabiać miliony. Jaja sobie ktoś robi... i to strusie!
topysz, szczerze mówiąc to frekwencja na tej relacji nie była zbyt duża. Kilka razy widziałem, jak ten pociąg wracał z Jarocina, bądź jechał do niego prawie że pusty. Może po drodze zbiera/wysadza dużo ludzi, ale z tego, co wiem wielu ludzi korzysta raczej z PKS jadąc z Gniezna do Wrześni, albo po prostu jedzie autem.
Ale sądze, że to wina raczej tego, że mało kursów i wiara się w końcu przesiadła na inny środek transportu. Teraz to już w ogóle będzie dramat. I tak z roku na rok Gniezno staje się (jak to ktoś kiedyś określił) zapyziałym przystankiem.
Może po remoncie torów i wejścia KW coś sie zmieni. PR by jechały do Poznania przez Wrześnie, było by więcej kursów, co by zachęciło mieszkańców Czerniejewa itd do korzystania z tej linii. Jest jeszcze gro ludzi, którzy muszą sie dostać jakoś do Pozka, a takie pociągi byłyby im na rękę.
Zgoda, nie brałem tego pociągu pod uwagę, bo nie jedzie przez Leszno i Rawicz. Poza tym czas przejazdu to aż 5h, z tymi przesiadkami w Lesznie i Rawiczu wyjdzie znacznie szybciej.
Otóż to.
Mógłby tak chociaż jeden na dzień jechać, tak by skomunikować go we Wrześni z TLK 71102 do Warszawy. W obecnym rozkładzie można dojechać z Gniezna do Warszawy w 3h15min.
To jest po prostu rewelacyjne połączenie.
Niestety po likwidacji pociągu R do Wrześni, aby być w Warszawie przed 9.00, trzeba będzie wyjeżdżać do Poznania o 4.20 i jechać ponad 4h.
Niestety wygląda na to że zagrożone są pociągi Regio Poznań - Szczecin - Poznań, bo lubuski marszałek nie chce finansować swojego fragmentu tych połączeń To info z dziś.
It's fucking joke. jak dorwę to zniszczę tego buca. Przecież ludzie z Dobiegniewa dzięki tym połączeniom tez mają jak dojechać do Poznania i Szczecina, nie wspominając o kilku wioskach jak Drawiny, Podlesiec, Bierzwnik, Rębusz to co ? Mało? Ten kraj to zaorać w pizdu.
Niech zrobią "przelot" przez Drawiny, Podlesiec, Dobiegniew, Bierzwnik, Rębusz i po kłopocie nie chcą dopłacać do pociągu to nie będą mieli go wcale - dlaczego mają cierpieć wszyscy - odcinek Wielkopolski ma dobrą frekwencję, "szczeciński" również.
ps. Mówimy o tym pociągu co jedzie z Poznania o 9.55?
Mówimy o wszystkich pociągach na odcinku Krzyż - Choszczno. Likwidacja postojów dla Lubuskiego nic nie daje, bo przecież ten przejazd również kosztuje.
Co do linii Poznań- Wrocław jest w podstawie założony pociąg Poznań 12:40 - Wrocław przez Leszno, Rawicz. W zamknięciu niestety został pocięty - przynajmniej do 29.II. Potem zobaczymy . To plus obiegowanie wpłynęło na to, że mamy w zamknięciu 2 przesiadki do Wrocławia.
Na linii Gniezno - Jarocin - został jeden pociąg - szkolny, którym jeździ znaczna ilość młodzieży szkolnej.
Pociąg Tarnowskie Góry - Kępno oraz Kępno - Tarnowskie Góry od nowego rozkładu został odwołany. Jeden pociąg na linii Gniezno - Jarocin to porażka UMWW. Ratunkiem dla tej linii (frekwencją) byłyby pociągi relacji Bydgoszcz - Gniezno - Jarocin (jedna para przez Ostrów Wlkp.) - Krotoszyn – Wrocław – Jelenia Góra.
No właśnie...Dwa pociągi w rel. Bydgoszcz/Toruń - Gniezno - Jarocin - Krotoszyn - Wrocław z pewnością by się przydały a o frekwencję nie obawiałbym się. Ale nie da się...Po co ułatwiać ludziom podróżowanie, lepiej niech plebs sie pomęczy
W rozkładzie jazdy 2011/2012 Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych uruchomi dziennie 456 pociągów REGIO na terenie województwa.
Podstawowym celem przy konstrukcji nowego rozkładu była dalsza poprawa oferty w obrębie aglomeracji poznańskiej poprzez zwiększenie połączeń w kierunku Leszna, Konina, Zbąszynka oraz Krzyża.
Dzięki reaktywacji remontowanej obecnie linii kolejowej mieszkańcy Piły i Wałcza od 1 czerwca 2012 r. zyskają bezpośrednie połączenie ze Szczecinem.
Poprawę standardu podróży zapewnią odnowione wagony piętrowe oraz gruntownie zmodernizowany skład EN57 AKW.
Na 1 lutego 2012 r. wspólnie z Zarządem Transportu Miejskiego w Poznaniu planowane jest wprowadzenie nowej oferty - wspólny bilet. Rozwiązanie to znacznie ułatwi realizacje podróży łączonych typu pociąg + komunikacja miejską.
Już nie fandzolcie, że zwiększacie niewiadomo jak do Krzyża, bo zwiększyć to mieliście o dwie pary, ale hemoroidy oczywiście wam przypomniały o "prawidłowym" myśleniu nt. 351 i mimo, że było już po terminie zgłoszenia do PLK to tematyczne dwie pary odwołaliście w pizdu na szybko, póki normalny pasażerro nie zdążył się zorientować. Tylko nie przewidzieliście, że są ludzie którym tu bardzo zależy na dodatkowych połączeniach, jak widać kilkaset podpisów pod petycją wam w tej sprawie nie wystarczyło !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum