"Wawela" też bym widział przez Włoszczową Północ. A IR? pierwsze pójdą do likwidacji - najmniejszy priorytet przez brak misji chyba że pociągi na Rzeszów - Kraków - Katowice pojadą jako Regio.
Jakie pomysły ma PLK na przetrasowywanie pociągów podczas remontów Tarnów-Katowice? Gdybym ja był decydentem to w trybie pilnym wyremontowałbym dużą obwodnicę Krakowa wraz z Kościelnikiem. Towary jadące w głąb Polski można puścić na Kozłów Koniecpol tylko według ostatnich obserwacji linia zamknięta.
Ruch dalekobieżny z Zakopanego puścić na czas remontu przez Kalwarię Wadowice Bielsko Biała gdyż linia ta jest wykorzystywana w niewielkim stopniu.A pozostawić jedynie relacje regio i interregio na odcinku Zakopane-Kraków.
Słyszałem w programie informacyjnym że pociągi z Warszawy do Krakowa mają jeździć przez Katowice. Dziennikarzynę poniosła fantazja czy PLK ma długoterminowe zamknięcie koło Kozłowa? Co do linii Kraków Katowice to podobno podczas modernizacji degradują do przystanku stację Rudawa i być może Zabierzów.
Znalazłem w rozklad.pkp.pl pociąg TLK zatrzymujący się w Krakowie Mydlnikach i jedzie do Płaszowa z pominięciem Głównego. Odjeżdża o 17:20 z Mydlnik w dni robocze, a w pozostałe dni o 18:14.
Poprawka - o 18:14 jest tylko 3 i 4 września.
Widziałem go na żywo na Łobzowie - jedzie tymi bocznymi torami przez Olszę tam gdzie tylko towary jeżdżą! i ma 3 wagony około.
Co do linii Kraków- Katowice to przepustowość na pewno będzie mniejsza. PR-y muszą przestać biadolić, że nie da się łączyć relacji IR z REGIO, teraz będzie to konieczne.
jak się nie pomyliłem w Chrzanowie stoi 19 wagonów z podkładami i na każdym jest około 180 . Przy założenie , że na metr daje się 2 podkłady starczy na powyżej 1.5 km
Prace i tu już się zaczynają, tymczasem dziś odwołano Regio z Katowic przyj. 17:03 i Regio z Krakowa do Katowic o 17:29. Tymczasem TLK do Białegostoku dalej (do końca rozkładu) jeździ trasą przez Trzebinię. Na tej trasie w czasie remontu powinni się jednak skupić na pociągach Regio. Szkoda, że się nie da TLKami jechać np z Trzebinii do Spytkowic i potem na Skawinę, Płaszów.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-12-2011, 18:56 Kiedy modernizacja linii E30 Katowice-Kraków?
Czy wiadomo kiedy ruszą prace modernizacyjne na tym odcinku, który jest w stanie agonalnym?
Na razie nic się tam nie dzieje, pociąg TLK na odcinku Katowice-Kraków jedzie 78 km przez 2 h!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum