Katowice - Mysłowice szlakowa wynosi 100km/h , między Stawiskami , a st. Mysłowice jest ograniczenie do 40 km/h . 20 km/h to jest tylko na (wiadukcie tym czasowym ) w Mysłowicach . Wogóle ten kawałek należy do linii 138 .
W tym tygodniu linia Katowice - Kraków jest wykorzystywana jako objazd dla pociągów z Warszawy / Łodzi - iR WOSP, TLK ze Świnoujścia przez Łódź od Włoszczowej jada na Zawiercie, Jaworzno Szczakowę.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-06-2011, 20:58
Radek napisał/a:
W tym tygodniu linia Katowice - Kraków jest wykorzystywana jako objazd dla pociągów z Warszawy / Łodzi - iR WOSP, TLK ze Świnoujścia przez Łódź od Włoszczowej jada na Zawiercie, Jaworzno Szczakowę.
Nie denerwuj mnie.... PRzewozy Regionalne wczoraj sie skompromitowały.. Pomijam ze druzyna nawet nie wiedziala o objezdzie- maszynista nie mial znajomosci szlaku i od psar do Zawiercia jazda z Vmax 30km/h... Dojazd do Krakowa na północ, awantury pasazerow (zerwane skomunikowania), w Tarnowie po 1:00, w Rzeszowie pewnie po 2....
Jak mozna wyslac maszyniste bez znajomosci szlaku skoro wiadomo ze jest objazd ? W Warszawie nie ma maszynistów ktorzy moga jechac do Zawiercia?
W ramach oczyszczania - plk rozbiera bocznice do zakładów które z nich nie korzystają, np w całych Krzeszowicach w stronę Trzebini i w stronę Rudawy, wzięli się też za Zabierzów i przymierzają do Rudawy. Więc cała masa materiału "staro użytecznego" jak to ładnie określają.
Czy ktoś może ma informację czy przy okazji moderny Katowice-Kraków, wreszcie wezmą się za 93 Trzebinia-Oświęcim szczególnie odcinek Chrzanów?! Acatus II pokonujący ten odcinek 18km/h to SKANDAL a piszę w tym wątku ponieważ sprawa bardzo powiązana z modernizacją na E30 już wiele razy obiecywano że gdy będzie modernizacja tej linii to i za chrzanowski odcinek się wezmą a tu cisza i coraz gorzej!
Czy dysponujecie informacją ile MZPR zamierza wyciąć pociągów na relacji Trzebinia-Kraków vel. Oświęcim-Wieliczka R. Katowice-Kraków)? Bo już zaczynam się bać o dojazdy do pracy Po za tym po pociągach już krąży info że czas przejazdu dłuższy o 30min. ale na jakim odcinku? Na całym? Czy jak niektórzy donoszą Trzebinia-Krak. Gł.
_________________ Linia 103 Trzebinia-Wadowice-Skawce (Małopolska) http://www.linia103.glt.pl/
Tory których nie pozwolimy WYRYWAĆ!!!
k t o s - W programie operacyjnym mamy pewne rezerwy na modernizację torów. Rozmawialiśmy o odcinku Trzebinia - Chrzanów, gdzie pociąg jedzie 20 km/h, czyli wolniej od rowerzysty, co jest nie do zaakceptowania. Są jednak pewne problemy z uzyskaniem środków na przygotowanie tej modernizacji - mówił wicemarszałek województwa małopolskiego Roman Ciepela.
Jak utrzymają 30 minut to będzie dobrze Ja obstawiam , że normą będą opóźnienia po 45/60 minut
szkoda , że likwidują K . Trzeba będzie busami jeździć do Krakowa
Dziś jakieś mega opóźnienia z Katowic - Regio przyj. do Kraków Główny 15:40 zapowiedziany opóźnienie 90 min., nie wiem, czy Regio przyj. 16:40 przyjechał przed czy po tymże.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Na czas modernizacji na linii Katowice - Kraków powinny zostać tylko Regio, być może nawet Regio z Katowic powinny zostać skrócone do Trzebinii i skomunikowane z Regio Oświęcim - Wieliczka. Wtedy można by jeszcze dołożyć iR-y. Wszystkie TLK powinny pojechać od Mysłowic przez Oświęcim do Płaszowa i wtedy bez zmiany kierunku jechać dalej na Przemyśl, choć i tam będzie remont (też pominięcie remontowanego Głównego w Krakowie).
Szykuje się niezły sajgon w Małopolsce - linie do Katowic, Przemyśla, Warszawy będą w remoncie, w miarę normalnie będą funkcjonowały linie przez Skawinę do Zakopanego i Oświęcimia. Przy okazji objazdy przez Oświęcim mogą okazać się gwoździem do trumny dla tamtej linii, jeśli nie planuje się tam później żadnego remontu.
W czasie remontu trasy do Katowic TLK do Gdyni przez Częstochowę oraz iR do Łodzi mogłyby pojechać trasą przez Włoszczowę, choć i tam będzie ciasno z powodu remontów. TLK Kraków / Zakopane - Gdynia wagony krakowskie powinny pojechać przez Kielce, Dęblin i na Wschodnim łączyć się ze składem z Zakopanego.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum