Fakt, jeździ na jednym obiegu noi na wagonach. Niestety, według mojej propozycji musiałby zostać "zdegradowany" na kibla i mieć obiegi z Regio Wrocław-Jelenia Góra.
Adams, nie musiałby być zdegradowany na kibla. Galicję z/do Wrocławia Gł. prowadzi ET22, gdzie te lokomotywy mają pozwolenie jazdy, aż do Jeleniej Góry . I dlatego mógłby do i z Jeleniej Góry jechać na wagonach .
Tak jak napisałeś wcześniej na odcinku Jelenia Góra - Wrocław Gł. - Jelenia Góra jako osobowy.
Świetny i godny uwagi pomysł .
Wybijcie sobie z głowy kolejny IR na EZT. I to jeszcze na taką "turystyczną" trasę. Takich pociągów powinno być jak najmniej, a nie jak najwięcej. Niemniej IR Galicja Przemyśl - Jelenia Góra brzmi dość dobrze. W wakacje codziennie + piątki i niedziele cały rok.
Adams, myślę, że wagony by się znalazły, bo zabraniu "Szczelińca" a jeszcze wcześniej "Szklarki".
PR Wrocław już nie ma wagonów, ale gdyby byłaby zgoda centrali PR to pewnie wagony zostałyby podesłane lub zrobiono by tak obieg, żeby zmieścić się czasowo. Np. "Kamieńczyk" przyjeżdża do Jeleniej Góry, po posprzątaniu, dokonaniu wszelkich formalności wynikających z przepisów IR-1, jedzie jako Galicja" .
Chcąc zapewnić obieg z "Kamieńczykiem" trzeba by było zmienić rozkład, a to nie byłoby takie proste, dlatego myśle że chcąc zostawić "Galicję" na wagonach jedynym i najlepszym rozwiązaniem byłoby zapewnić obieg z wagonową parą Regio Wrocław-Jelenia Góra.
A tak z ciekawości skoro PR Wrocław nie ma wagonów, to skąd są wagony na obecnej "Galicji"?
Pociągi z Jeleniej Góry do Krakowa i Lublina muszą jeździć. Swego czasu stanowiły one kręgosłup dalekobieżnych relacji kolejowych dotyczących Jeleniej Góry, i wrócić musza.
No powinny być conajmniej 2 całoroczne z Jeleniej na wschód Polski.
a) IR do Przemyśla przez E30
b) TLK przez podsudecką do Lublina
Jest jednak jeden warunek uruchomienia tych pociągów - MODERNIZACJA torowisk!
Tak z Lublina jak i Rzeszowa/Przemyśla najlepiej żeby jeździły do Jeleniej Góry całoroczne IR (od Wrocławia jako Regio) przynajmniej do czasu modernizacji odcinka Wrocław-Jelenia Góra, ponieważ w chwili obecnej ze względu na szlakową cena TLK jest za wysoka w stosunku do czasu przejazdu.
Co do podsudeckiej to tamtędy sprzydałby się jakiś sezonowiec do Jeleniej Góry przez Kłodzko typowo pod turystów.
Niestety, ale w marcowej korekcie póki co TLK z Lublina mimo zapowiedzi nie zostaje wydłużony do Jeleniej Góry nawet w wakacje, miejmy nadzieje że w czerwcu to wezmą pod uwagę.
Niestety, ale w marcowej korekcie póki co TLK z Lublina mimo zapowiedzi nie zostaje wydłużony do Jeleniej Góry nawet w wakacje, miejmy nadzieje że w czerwcu to wezmą pod uwagę.
Ma to mieć miejsce przy czerwcowej korekcie.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Szkoda że nie przez Podsudecką Magistralę Kolejąwą czyli jak dawniej Śnieżka. No ale to potrzeba spółki która ma lokomotywy na ropę i chce ich używać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum