Albo do Białegostoku jak iR Żubr A w Zielonej Górze, może jechać do Frankfurta i wieczorem koło 19 wrócic i oczekiwać na bocznych torach do godziny 21:20
I jeszcze możnaby dodać łącznik do Chełma.
Tym sposobem jeszcze Lubelszczyzna odzyskałaby połączenie z Łodzią. Jeżeliby 2 samorządy wystarałyby się o to połączenie, to może PRy zdecydowałyby się. Te 2 UM mogłyby wspierać finansowo ten pociąg.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-01-2011, 21:30
Z tego co się zorientowałem ten pociąg odcinek Ostrów-ZG pokonywałby w czasie ok. 4 godzin, a więc tyle samo co przez Poznań. Dlatego chciałbym zaproponować coś takiego:
TLK (Chełm)-Lublin-Warszawa-Łódź-Ostrów-Poznań-ZG z grupą wagonów do Berlina przez Gorzów odłączaną w Poznaniu.
Jednak w przypadku takiego rozwiązania Krotoszyn, Leszno i Głogów nadal pozostaną bez połączenia do Warszawy.
W końcu IC dostaje dotacje na połączenia TLK. Żeby IR mógł jeździć na odcinku niezelektryfikowanym musi być zapewniona także dotacja. W przeciwnym razie nie ma szans na pociąg IR.
railman93, dlatego pisma mam zamiar wysłać do urzędów wojewódzkich w tym lubuskie, dolnośląskie (najgorszy wróg), wielkopolskiego, oraz do łódzkiego. Nie pomijamy centrale Przewozów Regionalnych w Warszawie.
PR ZG ma SU42 i SU45, nie wiem ile sztuk dokładnie
SU42-540 delegacja z Jeleniej Góry
SM42-108 Zbąszynek (?)
SU45-064 delegacja z Rzepina do Kostrzyna
SU45-164 obsługa pociągów osobowych do FFO.
SU45-069 wrak
SU45-202 wrak, nie wiem czyja jest dokładnie, ale stoi w Rzepinie na szopie PRów.
I to koniec listy loków spalinowych w posiadaniu ZPR Lubuskiego.
Zmiana loka następuje w Rzepinie, byk zjeżdża na żeberko, a do składu podjeżdża SU45. Do Oderbruecke ET22 wjeżdżają na wybrane tory na grupie towarowej, gdzie jest 3kV DC - 3-4 tory. We Frankfurcie jest niemiecki system zasilania AC, wiec na pewno nie wjedzie tam ET22 bo zjara sobie cała elektrykę.
Dopóki PRy nie dochrapią się jakiegoś loka z przynajmniej dwoma systemami zasilania, to będzie jeździła na odcinku Rzepin - FFO SU45.
Cytat:
W ogóle kto powiedział że pojedzie Lubuska lokomotywa spalinowa?
A kto wystawi? PR WLKP.? Który ma jedną szopę spalinowa w Krzyżu i ledwo nadąża z łataniem tych lokomotyw które ma na stanie?
Sprawne loki:
SU45: 089, 174, 241.
SP32: 201, 202, 204, 206.
SU42: 532 i 536 - te jeżdżą w rejonie Leszna, Ostrowa. Jest jeszcze SU42-504, która była w Ostrowie jako manewrówka, bo miała popsuty agregat grzewczy.
Na bocznicy w Wawrowie widzialem nowiuskiego robogagarina, transformersa czy batmana jak kto woli. Nówka funkiel nie śmigany. Ciekawe co on tam robil. Spółki nie zdążylem dojrzeć ale byl to chyba lok PKP LHS lub DB Schenker ale głowy nie dam. Moze da sie wypożyczyć
DB Schenker ex. PCC. Jeżdżą regularnie raz w tygodniu z węglem do EC Gorzów. We Wawrowie rozpoczyna się bocznica do powyższej EC. Zazwyczaj pociąg przyjeżdża w zestawie 311D+T448p+40 węglarek Ea. T448p do przeprowadzania manewrów, na bocznicy obowiązuje zakaz dla lokomotyw 6cio osiowych. EOT.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum