jeśli chodzi o połączenia do Białej Podlaskiej ...
pierwszy pociąg o 6.20 jest jakimś niewypałem (to pozostałość po dawnym Szczecinianinie). To stanowczo za wczesna godzina na wyjazd z Warszawy. Ostatnio widziałem go w BP w składzie lok-1-2 .
brakuje pociągu około godz.11-12 jakiego np. przelotowego np z Łodzi lub Krakowa.
rozumiem, że zostaje POLONEZ z wagonami do Terespola?
skład o 17.20 na ED74 tylko do BP? OK, ale potem odjazd pociągu po 20 z BP to troche za późno. Większość wybierze busy pomiędzy 16 a 18 z BP.
wagony do Terespola zostaną także w pociągu do Mińska ?
sasho33, Pewnie tak, i fajie by było jak by był wagon klasy 1. No i wydaje mi się że na ten pociąg w tym układzie wystarczy jeden góra dwa WLABy lub Bc.
A co do 84100, to może mieć teraz frekwencje, bo jeśli uwalą Bydgoszcz->Zakopane to nie ma pociągu o 7:34 do Krakowa, więc z Poznania pasażerowie będą zmuszeni wsiąść w 84100 i przesiąść się w Katowicach.
Też tak sądzę.
Ale mimo wszystko fajnie byłoby, gdyby na Szczecin-Poznań-Szczecin też zmienili rozkład nieco:
5 min wcześniej ze Szczecina odjazd w kierunku Katowic
pół godziny później z Poznania odjazd w kierunku Szczecina
Całe Szczęście z tym 81200 ze ma jezdzić osobno, przynajmniej będzie miał ze 2 wagony klasy 2 więcej a nie tak jak teraz 3 max 4 wagony klasy 2, przecież to co się działo na odcinku Poznań - Warszawa - Poznań to była masakra, zwłaszcza w 5 i 7, tak przynajmniej zrobi się miejmy nadzieję trochę luzniej, Chyba ze PIC poleci w kulki i skład będzie jezdził jaki jezdził tylko zrobią mu postoje w Choszcznie, Wronkach i Szamotułach bo jak wiadomo będzie już krótszy i PLK zezwoli:)
Ciekawe czy na Części Krakowskiej 83206 coś dorzucą czy w sezonie przez całą Polskę będą jezdzić 4 dwójki
1. Na pewno cieszy wysłanie ED 74 na linię do Terespola. To odpowiedni tabor na ten szlak. I kolejna sprawa wreszcie można wykorzystać parametry techniczne linii, szkoda tylko, że trasowanie jest zaledwie na 130 km/h..Skrócenie drugiej pary do BP nie dziwi, o tym zresztą pisałem już wcześniej.
2. cieszy wzmocnienie 35100 i 53100 podczas szczytów przewozowych, jeśli rzecz jasna skład będzie rzeczywiście dłuższy w te dni. Szkoda przedłużenia tej relacji do Zakopanego...
3. Kielc generalnie szkoda, relacje do Białegostoku były bardzo ciekawe.
4. Relacji Wrocław- Warszawa- Lublin szkoda. Pomysł był bardzo dobry, ale niestety wykonanie fatalne.
5. Z Lublinem nie jest tak źle. Dzięki zmianom do Lublina ze stolicy dojedziemy wreszcie IR. Szkoda, że mamy do wyboru tylko 1 parę.
6. Zastanawiają cięcia ze stolicy do Bydgoszczy. Te zmiany będą bardzo bolesne dla pasażerów. Szczęśliwie tam pojawiło się już IR.
7. Cieszy powrót do sprawdzonej relacji przez Warkę na linii Warszawa- Kielce. To mimo wszystko najlepsze wyjście.
8. Zmiana relacji Przemyśl- Kraków- Poznań na Kraków- Poznań wbrew pozorom ma sens. ED 74 na tej trasie będzie wykorzystane.
9. Zmiany kursowania 17100 i 71100 prosta droga do uwalenia relacji.
@sheva17,
przecież 17100/71100 jeździł dotychczas też tylko w weekendy, teraz rozszerzają go właśnie na poniedziałki i piątki! Także raczej nie droga do uwalenia relacji.
Mi szkoda Nocnika do Lublina. Było to bardzo wygodne połączenie.
Co do TLK do Terespola o 6.20 to jak jeździł on ze Szczecina, to na Terespolskiej była ogromna 150% frekwencja.
Szkoda tego, co w ciągu dwóch lat na nocnych połączeniach Szczecin - Wawa. Był przecież wakacyjny Świnoujście - Lublin/Kielce, i całoroczne Świnoujście - Warszawa i Szczecin - Terespol/Lublin... Ah, jakby się dało przynajmniej przywrócić drugie połączenie...
sasho33, Ale jeszcze do niedawna był to pociąg kursowania codziennego, i to z bardzo dużą frekwencją... na odc. Poznań - Warszawa
Właśnie o to mi chodziło. Faktycznie ta zmianę należy odczytać in plus, ale generalnej tendencji ona niestety nie zmieni. A pasażerowie w tych cyferkach się niestety nie łapią..
Czyli zostaliśmy skazani na tzw.EIC do trójmiastapo południu .To jest sk......stwo jednym słowem. Chyba wypada to nagłosnić i nie jest na to za póżno jeszcze. Może te ciołki pomyślą.
[ Dodano: 21-01-2011, 08:08 ]
Widze ze wszyscy mają to w ...... a poza tym TLK do 3 miasta to został 1sztuka tzw monciak kropówki to jest ku......wo jednym słowem
atakanCo wg Ciebie wyleciało po południu z Warszawy do Gdyni?Sprawdzałem listę dwa,a może nawet 3 razy.Leci tylko EIC 3509 "Heweliusz"(coś ten pociąg nie ma szczęścia,co rozkład w którym się pojawia,to wylatuje przy pierwszej korekcie).TLK 38109 z Krakowa do Kołobrzegu przez Warszawę zostaje(WC odj 15.50).W zmianach jest tylko mowa o zmianie brutta w niektóre dni,jeśli chodzi o ten pociąg.
Mylisz się atakan,38108/9 i 83108/9 relacji Kraków Pł-Kołobrzeg zostają bez zmian kursowania.Zobacz pozycje 202 i 203 wykazu.Zmiana,o której wspominałem mówi tylko o zwiększeniu brutta 2 razy w tygodniu.Może wie ktoś w jakim zestawieniu kursuje to aktualnie?
Ale to są dane na dzień 7 stycznia więc wszystko jest jeszcze możliwe i mogą nastąpić zmiany.
Dokładnie tak. Obecnie w Ostródzie trwa wielodniowa konferencja ws. marcowej korekty, więc nie ma gwarancji czy coś się jeszcze nie zmieni.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum