No ale ja już napisałem dlaczego został rozpisany przetarg, przecież w zarządzie PR musieliby się chyba zdrowo czegoś nawdychać, żeby polegać wyłącznie na możliwości pozyskania taboru sądownie. Po to został rozpisany przetarg, żeby w razie czego było czym jeździć.
Same wystąpienie o zwrócenie budyni jest jak najbardziej możliwe.
jubikej, A co ci Regioexpresy przeszkadzają? I tak do ciebie nie jeżdżą...
Zastanawia mnie tylko co będzie z 1002. Ona została przecież skrzywdzona przez PIC. I teraz pytanie - będzie ona jeździć w PICowskim ubranku, czy dostanie jakieś nowe PeeRowskie?
Nie dzielmy skory na zywym niedzwiedziu. Budynie (jeszcze) nie wrocily do Przewozow Regionalnych, wiec nie ma co sie zastanawiac ani nad malowaniem, ani nad tym, co beda ciagnac. Najpierw niech trafia do PR, potem mozna sie zastanawiac, jak je pomalowac i na jakie linie puscic.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
I tak cały ten temat nawet nie jest jeszcze niedźwiedziem. Przecież nie mamy żadnych faktów, tylko same plotki. Więc chyba skoro można zastanawiać siè czy Budynie wrócą, to można chyba też zastanawiać się nad malowaniem.
H3rlitZ, może przetarg był na utrzymanie obecnych połączeń IR/RE, a nie na przejmowanie istniejących TLK. Znasz szczegóły przetargu? Warunki odstąpienia?
Z tego co się dowiedziałem, to w przypadku przejęcia wszystkie budynie będą doprowadzone do jednolitego malowania - jakiego ? nie wiem, pewnie będzie to aktualne "budyniowe". PR mają ciągoty do utrzymywania jednolitej linii identyfikacji wizualnej - interregio, regioekspres, regio.
PR odzyskają budynie na 70%. Słyszałem, że ostatnio IC chciał się dogadywać, bo wiedzieli już, że sprawy nie wygrają, a PR powiedziały: "nie".
Co do tych planów wykorzystania, to bym nie świętował. Umowa z Cargo odnośnie byczków jak na razie pozostaje, a nie wiem czy PR będą chciały rozwinąć tak dużą sieć połączeń, w tak krótkim czasie.
Powrót EP07- 10XX może być kulą u nogi. Bez odpowiedniego zaplecza warsztatowego z odpowiednią kadrą ( takiego nie posiadają PR-y) te lokomotywy bardzo szybko zobaczymy w krzakach jako magazyny części zamiennych. Kilka budyni już pełni taką role.
Powrót EP07- 10XX może być kulą u nogi. Bez odpowiedniego zaplecza warsztatowego z odpowiednią kadrą ( takiego nie posiadają PR-y) te lokomotywy bardzo szybko zobaczymy w krzakach jako magazyny części zamiennych. Kilka budyni już pełni taką role.
Tu sie zgodzę, PRy właściwie nie maja lokomotywowni a co za tym idzie gdzie będą dokonywane przeglądy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum