A nie wiecie, czy modernizacje: zarówno KK - Opole jak i SO - Gliwice to będą MODERNIZACJE z prawdziwego zdarzenia, czyli z możliwością przejechania tam potem 160km/h czy są to tylko zabiegi kosmetyczne?
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeźdżi do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.
Ja bym puścił EIC przez Strzelce, nawet bez zatrzymywania ich tam.
A nie wiecie, czy modernizacje: zarówno KK - Opole jak i SO - Gliwice to będą MODERNIZACJE z prawdziwego zdarzenia, czyli z możliwością przejechania tam potem 160km/h czy są to tylko zabiegi kosmetyczne?
W planach miało być 160 km/h przez KK i 120 km/h przez Strzelce.
Lil_Peter napisał/a:
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeździ do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.
I z powodu niecałych 10 km wolisz zrezygnować z obsługi 65-tysięcznego miasta (+ dojazdowi z linii lokalnych) na rzecz 19-tysięcznego bez stacji węzłowej ? Jesteś z PKP ? Wiadomo, że w KK nie wsiada tyle ludzi co w Katowicach czy Wrocławiu, ale trochę jednak wsiada (porównywalnie z Opolem). Do Wrocławia owszem, sporo ludzi jeździ osobówkami, ale w drugą stronę nie pojedziesz osobówką bezpośrednio nigdzie dalej niż do Gliwic.
_________________ Pozdr.
Grzesiek
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-12-2010, 22:42
Zgadzam się z przedmówcą. Najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby 1/3 pociągów TLK i IR została skierowana na Strzelce Opolskie z postojem w Pyskowicach, pozostałe pociągi przez KK.
Co do EIC, pociągi te powinny mieć następujące postoje:
- Wrocław Główny
- Opole Główne
- Gliwice
- Zabrze
- Katowice
- Sosnowiec
- Zawiercie
- Warszawa Zachodnia/Centralna/Wschodnia
No i powinny jeździć przez Strzelce Opolskie, zawsze te 10 km. taniej za bilet wyjdzie, chociaż czy to ma znaczenie dla osób korzystających z tej kategorii pociągów?
Dlaczego wagony zmodernizowane rzucono na Poznań? A tak miały być efektywnie rozplanowane, że na CMK trzy pary można było obsłużyć zmodernizowanymi wagonami za pomocą 2 obiegów.
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeźdżi do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.
Bzdury. Linia przez KK jest i kluczowa i bardzo popularna. Potoki tej przez Strzelce wyglądają przy niej bardzo blado, dlatego trasa dla TLK i IR przez KK to konieczność. Przez Strzelce mogą jechać 2 ewentualnie 3 pary.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-12-2010, 20:19
sheva17 napisał/a:
Przez Strzelce mogą jechać 2 ewentualnie 3 pary.
Natomiast w Zdzieszowicach powinny się zatrzymywać wszystkie TLK-i, prawda? Gdzie jest logika w Twoich poglądach Łukaszu...?
Natomiast w Zdzieszowicach powinny się zatrzymywać wszystkie TLK-i, prawda? Gdzie jest logika w Twoich poglądach Łukaszu...?
Wszystkie TLK-i, które jadą przez KK. Myślimy, a potem piszemy...Proste, prawda ? Wiadomo, że zawsze coś przez Strzelce pojedzie, IR to dobre rozwiązanie. mk1992, nie szukamy sensacji, tylko rozmawiamy i staramy się zrozumieć przedmówcę.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Ostatnio zmieniony przez sheva17 dnia 14-12-2010, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-12-2010, 20:44
To był skrót myślowy (wszystkie=wszystkie, które przejeżdżają przez KK).
No tak. Dlatego wszystkie TLK-i jadące przez KK powinny mieć postój również w Zdzieszowicach, gdzie przypomnę znajduje się największa w Polsce koksownia, do której jak wiadomo z pobliskich miast dojeżdżają również koleją pracownicy. Warto zawsze poznać specyfikę regionu.
hurricane, dokładnie są takie obiegi składów IR p.CMK jak napisałeś
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum