Gorzej, jak te 2 sztuki ED72 padną i znou trzeba będzie wysłać zwykłe EN albo ED72. A AKM na Mazowszu czasem potrafią paść. Modernizacje nie bardzo poprawiają ich sprawność.
A poza tym ten przetarg to zwykłe standardowe rewizje, które robią non stop, bo jeździć trzeba. Bez fajerwerków, bo za tą kwotę ich nie będzie.
[ Dodano: 15-11-2010, 17:22 ]
Żeby nie być gołosłownym, oto cco oznacza modernizacja w tym przetargu (z SIWZ):
Z fullplastikami to jest faktycznie skandal. Derma może bez problemu zostać, jest bardzo wygodna, ale plastik? Wymiana foteli chyba nie kosztuje aż tyle, a plastik budzi pośmiewisko i drażni mniej więcej po 1h jazdy. EZT to nie tramwaj.
A ktoś w ogóle wie, dlaczego plastik pojawił się w EN57? Słyszałem gdzieś, że w kryzysowych latach 80-81, ale czy to prawda?
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Jest to podstawa siedzenia do obicia materiałem...nie wiem ile w tym prawdy.
Ja jestem prawie gotowy temu przytaknąć, przynajmniej dwa typy siedzeń obitych zieloną tkaniną KMów wydają się być obitym plastikiem. Nie mam żadnych zdjęć, ale ostatnio przy rewizji (opisanej jako P4) coś takiego było. Nie chciało mi się siedzieć...
W ostatnim czasie dużo było mowy o zaginionych wagonach IC. Czas poszukać zaginionych EZT PR. Macie może informacje ile z około 850 EZT jakie mają PR jeździ i jest sprawnych? W Katowicach stoi około 40 szt EN57. Część z nich jeździ, jednak o której bym nie jechał pociągiem, to większość stoi tam przez cały dzień, cześć pomalowana.
Plastik był reakcją PKP na powszechne na początku lat 90-tych akty wandalizmu w podmiejskich pociągach. Nie było końca rozcinanym nożami chuliganów dermowym siedziskom. Rozwiązanie to było logiczne w kontekście prawidłowej lokalizacji EZT typu EN57/71 czyli połączeń podmiejskich bo do obsługi takich właśnie połączeń tj. max do 100km produkowane były owe składy. I gdyby komuś 20 lat temu powiedziano że EN57 wyprodukowane w latach 70-tych i 80-tych będzie standardem na polskich kolejach XXI wieku na trasach np. Przemyśl-Wrocław lub Wrocław-Olsztyn to nasz rozmówca mocno popukałby nam w czoło.
Przewozy Regionalne rozpisały przetarg na naprawy rewizyjne z modernizacją 72 elektrycznych zespołów trakcyjnych, w tym 9 z serii ED72, 5 z serii EN71 oraz 58 z serii EN57. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
Pierwsza część zamówienia przewiduje naprawę rewizyjną z modernizacją 9 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED72, druga naprawę rewizyjną z modernizacją 9 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED72, trzecia naprawę rewizyjną z modernizacją 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 i 1 elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN71, czwarta naprawę rewizyjną z modernizacją 11 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 i 1 elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN71, piąta naprawę rewizyjną z modernizacją 11 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 i 1 elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN71, natomiast szósta naprawę z modernizacją 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 i 1 elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN71.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 20 tys. zł dla każdego zadania. Jedynym kryterium wyboru oferty jest najniższa cena. Termin składania ofert upływa 9 sierpnia o godzinie 12:00.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum