Moja propozycja: TLK lub IR relacji Warszawa Wsch. - Kutno - Włocławek - Toruń - Bydgoszcz - Piła (zmiana lok.) - Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn. Koniecznie skomunikowany z pociągami DB do Berlina. Obecnie nie ma żadnej możliwości dostać się ze stolicy województwa kujawsko-pomorskiego do stolicy Niemiec.
To samo, ale w wersji okrojonej: Bydgoszcz - Piła - Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn byłoby również do zaakceptowania.
TLK d. Ustronie nie może się pojawiać w Bydgoszczy później, niż ok. 0:30. Rozkład 2011/12 zakłada, że z Bydgoszczy odjeżdżać będzie o 2:24. A to się nie godzi.
Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 04-11-2010, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Pomysły dobre słuchajcie na pisanie projektów nie jest za wcześnie, bo zgodnie z tym co mi kiedyś IC odpisało( podawałem to pismo na forum0 takie propozycje należy wysyłać do końca marca ,ewentualnie kwietnia, więc jest raptem tylko 5 miesięcy na to Norbert fajny masz ten rozkład ,ale nie bądź żul hehe puść choć ze dwa pociągi przez Wrześnię tak by ludzie z z niej oraz jej okolic ,a także sąsiedniego Gniezna( przesiadają się ) mieli połączenia z Małopolską .
Alex, moim zdaniem zbyt na około PL. Ale skoro TDP jezdzi z dosc dobrą frekwencją to moze może...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian:Zgadzam się.
A ja bym proponował do Szczecina tą trasę:
Chełm - Lublin - Radom - Łódź - Ostrów - Poznań - Zielona Góra
A tak do Wrocławia:
Lublin - Kielce - Kraków - Katowice - Wrocław - Zgorzelec
Ja tworzę powoli kompleksowy rozkład jazdy na pociągi Intercity a później również na IR. Narazie mam gotową tabelę Szklarska Poręba- Wrocław i Wrocław - ZIelona Góra- Szczecin. Jak dobrze pujdzie to jeszcze dzisiaj wrzucę. Rozkład cykliczny - idealny, taki jaki powinien obowiązywać, dostosowany do potrzeb pasażera a nie potrzeb firmy. Pracę nad projektem zamierzam ukończyć w połowie marca i wysłać efekty do centrali IC.
Myślę, że znaleźliby się chętni na takie połączenie dwóch wielkich miast, zwłaszcza że czas przejazdu byłby bardzo dobry.
Omijanie Łodzi / Wrocławia/ Katowic/ Krakowa - na trasie do Pozania mija się z celem
i co oczywiste o pociągach IC omijające Warszawę to możesz sobie pomarzyć a poztym to idiotyzm.
Jeżeli już to może być takie połaczenie jedno na dobę Kraków- cmk koluszki- Poznań.
_________________ Kiedy się skończy ten bezsens !?
Załączam propozycje do rozkładu jazdy 2011/12. Narazie tabela Wrocław- Szklarska Poręba . Może troszkę mało realna ale potrzeby mojego regionu są bardzo duże. Starałem się w swoim projekcie aby wszystkie najmniejsze miasta miały dojazd do każdego dużego miasta.
4. IR PROSNA - do Warszawy - łączony we Wrocławiu z częścią Bolesławiecką.. - EZT - codz.
To najbardziej realistyczne- do zrobienia...
a teraz mniej realistyczne
1. IR albo TLK Jelenia Góra/Kłodzko- Kraków - p. Wałbrzych, Dzierżoniów, Nysę- łączony w Kamieńcu
2. IR albo TLK Kłodzko/Szklarska Poręba - Świnoujście p. Wrocław, Kostrzyn, Szczecin- SEZONY
REGIO:
1. jako Regio - Górlitz - Jelenia Góra- Nowa Ruda- Kłodzko- SZT
2. REGIO KAMIEŃCZYK/SZCZELINIEC - Jelenia Góra/ Kłodzko- Poznań- EZT - na odc. Wrocław- Poznan- jako psopieszny
3. Regio do Kędzierzyna , Gliwic przez Nysę, Prudnik- z kierunku Legnica
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-11-2010, 18:35
Jeżeli chodzi o linię Wrocław-Szklarska to ja proponuje następujące połączenia sezonowe nocne:
1)TLK ŚNIEŻKA Szklarska-JG-Wrocław-Opole-Katowice-Kraków-Przemyśl
2)TLK BYSTRZYCA Szklarska-JG-Wrocław-Opole-Częstochowa-Kielce-Radom-Lublin
3)TLK KARKONOSZE Szklarska-JG-Wrocław-Ostrów-Łódź-Warszawa-Białystok
4)TLK ROZEWIE Szklarska-JG-Wrocław-Poznań-Gdynia
5)TLK WIKING Szklarska-JG-ZG-Szczecin
oraz dzienne połączenie ,,dla bogatych'':
EIC POGÓRZE Warszawa-CMK-Katowice-Wrocław-JG-Szklarska (do Szklarskiej w 6, do Warszawy w 7).
Moje propozycje też są realne i myślę że są do wprowadzenia tylko IC oczywiście słucha tylko siebie a nie potrzeb pasażerów.Ja tworzę projekt dostosowany do potrzeb pasażera a nie Intercity.
Poz. 1-4 .. również myślę, że jesty do zrealizowania ... na całej trasie elektowóz... co do Wikinga ... małe szanse.... bo jak wiadomo IC ... niechętnie puszcza pociąg na niezelektryfikowane linie- nawet częściowo...
do poz. 1-4 dodałbym łączniki - we Wrocławiu... na Kłodzko.. Zamiast EIC - bardziej realne na Szklarską jest jednak puszczenie TLK-i. Może się mylę, ale EIC puszczają tego typu pociągi na duże miasta Wrocław, Kraków, Poznan
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-11-2010, 19:06
Jeżeli EIC jeżdżą z Warszawy do Zakopanego i Krynicy to dlaczego nie miałoby być pociągu EIC do Szklarskiej? Może warto spróbować.
A co do tego Wikinga to mógłby jeździć przez Wrocław i Poznań. To chyba byłoby nawet bardziej opłacalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum