Na stacji Łódź Kaliska tor nr 5 przy peronie 2 kończy się kozłem oporowym dlatego, że jeszcze w linii toru znajduje się nastawnia wykonawcza i do czasu wyburzenia tej nastawni, a stanie się to nie wiadomo kiedy, ten tor tak będzie zakończony. Co do szlaku Łódź Chojny - Łódź Widzew czynny jest tylko tor nr 2 po którym jest prędkość rozkładowa 80 km/h natomiast tor nr 1 jest zamknięty na odcinku od Łodzi Chojen do dawnego posterunku odgałęźnego Łódź Dąbrowa, natomiast na odcinku od Łodzi Widzewa do Łodzi Dąbrowy służy tylko pociągom towarowym do dojazdu do terenów bocznicy na Dąbrowie.
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-10-2010, 20:14
Czy ktoś może wie co byłoby trzeba zrobić, aby możliwa była jazda po obydwu torach na całym odcinku z Widzewa do Kaliskiej?
Być może remont, aczkolwiek nie widzę większego sensu przy obecnej liczbie pociągów na tej łącznicy.
Tak jak kolega EP07Budyń napisał jest w 100% prawdziwe.
Nie pamiętam ale już od paru lat czynny jest 1 tor i 2 nie potrzeba.
Podobna sytuacja jest za Olechowem w drodze do Widzewa, tez jest czynny jeden tor i więcej nie potrzeba.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-10-2010, 20:26
Teraz nie potrzeba, ale gdy zamkną Fabryczną to jeden tor mógłby nie wystarczyć gdyby wszystkie pociągi miały jeździć przez Widzew na Kaliską.
norbert, przelot składu między Widzewem a Chojnami to 9-11minut. Więc dlaczego ma nie starczyc?
Równie dobrze REGIO z Widzewa na Kaliską może smignac przez Zgierz, żabieniec.
Np. REGIO Ł.Widzew 6:15-Zgierz 6:33/38-Łódź Kaliska 6:53
lub
REGIO Ł.Widzew 6:15-Chojny 6:26-Kaliska 6:39
14 minut różnicy ale jak by nie było alternatywa jest.
No i mozna wyrzucic IR Warszawa-Łódź bo prawdopodobnie ich nie będzie ze względu min na modernizację Skierniewice-Warszawa, oczywiscie w tym wypadku jakos TLK Icków jakoś moga a IR nie.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Ale na nieczynnej stacji Łódź Chojny są dwa tory czynne wiem bo jak ja jechałem IR '''Prosna'' z Warszawy do Wrocka to się mijał z z jakimś pociągiem pasażerskim nie wagonowym.
Pabianiczanin, od Chojen do ŁKT szlak jest dwutorowy, następnie 2 tory idą na podg. Retkinia,a 1 tor na Kaliską, gdzie wjazd z tego kierunku moze byc tylko na perony 1,2,3 z wyjątkiem toru 5 w peronie 2.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-10-2010, 20:38
Damian Łódź, Czyli uważasz, że wszystkie pociągi REGIO i TLK bez problemu mogą jeździć na Kaliską?
norbert, ze zmieszczeniem wszystkich REGIO od strony Koluszek na Kaliską przez Chojny, może byc kłopot bynajmniej w okresie rannym. Ale nie wymusza to remontu 2 toru na szlaku Widzew-Chojny,jest alternatywa p. Olechów ale to z pominieciem Widzewa i opcja jazdy p.Zgierz co czasowo byłoby porównywalne do innego rozwiązania jak puszczenie Koluszki-Widzew(zm.czoła)-Olechów-Chojny-Kaliska.
ps. jedno mnie zastanawia gdzie IC postawi 7 składów wagonowych na nocowanie w st. Łódź Kaliska, dla mnie to tam są tylko 3 wolne tory,bo 3 pozostałe zajmują wagony PR. A na kiblowni nie postawią bo nawet dla kibelków jest ciasno.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Aha tego to akurat nie wiedziałem ale mijanki tam mogły by być bez problemu.tak przynajmniej z mojego punktu widzenia się wydaję.
Damian:a może będą stać na peronach 4,5 i 6 lub na 1,2,3 bo i tak w nocy praktycznie ruch pociągów pasażerski przez Łódź jest znikomy.
Ostatnio zmieniony przez Pabianiczanin dnia 19-10-2010, 20:55, w całości zmieniany 1 raz
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-10-2010, 20:54
Może część tych składów będzie nocować na Widzewie.
A wiadomo może czy pociągi będą zatrzymywały się na Chojnach? Perony jeszcze tam są, tylko poczekalnia i kasa by się przydała. Czy ten budynek jest już totalnie zdewastowany?
być może właśnie w peronach 4,5,6 tylko na nich długich składów powyżej chyba 6 wagonów się nie postawi.
Mozna by było na 2 peronie, bo 3 i 1 trzeba zostawic, bo jakis tam ruch w nocy będzie.
Natomiast nocowanie składów na Widzewie wiąże się z podsyłami składów co generuje koszty, bo druzyna raczej tez powinna jechac, jak to ma miejsce na Włókniarzu i Asnyku gdzie druzyna bodaj IC Kutno zaprowadza skład na Fabryczną tam nocuje i rano wraca.
ps. postoje TLK na Chojnach jak znalazł ale oczywiście PLK blokuje nie wiadomo dlaczego.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Ale raczej prawdopodobnie na peronach 4,5 i 6 no a raczej 6 wagonów tam się nie da postawić np:na peronie 5 gdzie jeden tor jest całkowicie zamknięty.
A na terenie gdzie stoją lokomotywy nie można było by zostawić tam składu
Pabianiczanin, tam gdzie loki stoją to nie bardzo, ogólnie nie wiem jak oni chca to zorganizowac,cieniutko to widze.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Damian:A co będziemy gdybać jak zamkną Fabryczny to się po prostu pojedzie na Kaliski i się zobaczy gdzie będą stać te wagony.
A ciekaw jestem co z pociągami osobowymi z Fabrycznego gdzie je przeniosą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum