Co Ty p.....ysz!!!
Rycerzyk ich obroni.
PS. No to sobie nagrabiłeś tym zdjęciem.
Polecam Xanax ale uważaj - uzależnia.
Nie dziękuj za radę - na pikiecie, jak tobie pomoże, poleć innym.
Potem możesz "skomponować" list pożegnalny dla tych 2.000 pracowników.
_________________ "Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Uwaga! Nie bądźcie naiwni. Nie bierzcie udziału w PDO. Ludzie, odchodząc dobrowolnie czy jeśli zostaniecie zwolnieni i tak otrzymacie to co w tej chwili. A jest szansa, że w 2011r. otrzymacie więcej. Zarząd chce zaoszczędził na grupowych zwolnieniach, rozkładając tzw. odejścia w ciągu 2 lat kalendarzowych. Wszystko po to aby zmniejszyć liczbę zwalnianych a tym samym uniknąć dodatkowych kwot odpraw wynikających z kodeksu pracy.
Wstrzymajcie się z decyzjami w sprawie PDO do przyszłego roku. Dobrze wam radzę, abyście nie żałowali. Porównajcie zaproponowane odprawy w IC z odprawami w CARGO. Ktoś chce na was zaoszczędzić (zarobić).
Z tego co ja wiem, w PKP Intercity odpraw nie otrzymają ci którzy mają umowę na czas określony. To nawet jest logiczne. Po co ludziom płacić żeby odeszli jeśli można im nie przedłużyć umowy i sami znikną bez ponoszenia kosztów przez PKP IC. A więc jesli tylko wychylisz się, zgłaszając, że chcesz odejść zwolniony zostaniesz pierwszy a odprawy nie dostaniesz i tak i tak.
A więc jesli tylko wychylisz się, zgłaszając, że chcesz odejść zwolniony zostaniesz pierwszy a odprawy nie dostaniesz i tak i tak.
no co ty jest jasno napisane ze z PDO moze skorzystac kazdy bez wzgledu na rodzaj umowy o
prace.Myslisz ze firma moze sie tak nie ladnie zachowac i niedac chetnym odpraw a pozniej i tak
nie przedluzyc im umow ?Ja mysle ze nie
Składac wniosek moze kazdy, ale to pracodawca bedzie osadzal komu te 25 tys dac, nie sadze aby byl taki rozrzutny, zeby osobie ktorej konczy sie okres wypowiedzenia np 31 grudnia, z własnej woli dawal by mu taka kase, chyba ze firma chce byc dobrym wujkiem
Aaalisha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-09-2010, 08:40
To wszsytko jest patykiem na wodzie pisane - nie ma porozumień społecznych, związki podobno walczą - ale jakoś nie widać ich efektów...
Teraz powiem tak - caly Lublin jest do likwidacji - nie będzie stacji macierzystej Lublin - tylko stacja zwrotna - lokomotywy pójdą do trzech punktów utrzyman - Grochów, Wrocław i Gdynia. A wagony? tego to nie wiem...
28 wcześnia o 10.30 jest zbiórka pod Pałacem Kultury w Wawie - ludzie bądzmy solidarni chociaż raz - bo kto boi się o swoje miejsce pracy powinien być na pikiecie. Może coś wywalczymy.
Nie bądzmy baranami ktore idą na rzeź - nawet jak sei nie uda to potem możemy powiedzieć że coś robilismy, że nie siedzieliśmy z założonymi rękami...
28 wcześnia o 10.30 jest zbiórka pod Pałacem Kultury w Wawie - ludzie bądzmy solidarni chociaż raz - bo kto boi się o swoje miejsce pracy powinien być na pikiecie. Może coś wywalczymy.
Co chcecie wywalczyć? Utrzymanie miejsc pracy, czyli przerostu zatrudnienia, w spółce, która nabiera wody i idzie na dno jak Titanic? Powodzenia! Tylko za 2 lata nie płaczcie jak sąd ogłosi upadłość PKP IC, bo nie myślcie sobie, że tylko PR mogą upaść. Dziś to PKP IC stoi na krawędzi, a nie PR.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Aaalisha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-09-2010, 09:35
Prawda jest taka że przerost zatrudnienia nastąpił po przejęciu pracowników z PR ;-) i jest to wina tylko i wyłącznie wina tego kto uczestniczył w procesie przekazania do IC ludzi z OPM. i teraz IC i pracownicy ponosimy konsekwencje tych głupich działań!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum