Emillex, przestań bredzić jak jakiś nawiedzony MK, tylko wbij sobie do głowy, że to RJ pociągów REGIO ma być dostosowany do interREGIO, a nie na odwrót, więc pretensje kieruj do swojego urzędu marszałkowskiego, który jest wrogiem interREGIO, a nie do centrali PR.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Lady Makbet, nawiedzony to ja nie jestem. Na tym forum, długo przed opublikowaniem tejże rozpiski pojawił się projekt RJ dla Wlkp. Ja się więc pytam, czy mimo wszystko, mimo walki UMWW z PR, tak trudno wprowadzić minutowe zmiany w czasie odjazdu IR? Skoro UM układa późną godzinę przyjazdu regionalnych osobówek to czemu mimo wszystko IR nie pojedzie trochę później? PR wychodzi pasażerom na przeciw czy nie?
Bo szynobus? Czy Łódź musi być skazana na PKS-y do Kielc? W dodatku ten pociąg miał też reaktywować linie Tomaszów - Skarżysko.
Ten pociąg dla Łodzi jest potrzeby.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-09-2010, 21:08
Mam nadzieję, że pociągi IR Podkarpacie jak i IR w relacji Gliwice - Stalowa Wola Rozwadów zostaną puszczone przez Bytom i Chorzów Miasto, tak jak napisano w odpowiedzi na mój wniosek dotyczący przetrasowania jednego z pociągów tejże kategorii w relacji Rzeszów - Wrocław na odcinku Katowice - Zabrze - Gliwice na Katowice - Chorzów Miasto - Bytom - Gliwice: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=150679&highlight=#150679
Pańska propozycja warta jest rozważenia w przypadku pociągów rozpoczynających i kończących bieg na terenie aglomeracji katowickiej. W przypadku wprowadzania zmian w rocznym rozkładzie jazdy 2010/11 będziemy brali pod uwagę możliwość uruchomienia pociągu interRegio Gliwice - Bytom - Chorzów Miasto - Katowice - ... lub od Wrocławia do Katowic przez Bytom - Chorzów Miasto.
Brat rozmawiał pare minut z jakimś kolegą z PLK, i ta lista jest aktualna, ale jest jeszcze lista rezerwowa z liczbą 26 IR, ale nie pytajcie jakich, bo ani ten z PLK nie wie, ani moj brat, ani ja. Podobnież że zawiera pociągi,które nie mają jeszcze konkretnego wytrasowania, bo rzekomo PLK nie może gdzieś ich zmieścic.
ps. szkoda ze wycieli ten drugi IR Warszawa-Gdynia, o frekwencję bym się nie martwił.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Fajnie; Ostrów dostał, Stalowa Wola dostała, Zielona Góra dostała, Bolesławiec dostał, Wolsztyn oberwał. Chciałem z tego miejsca szczerze pogratulować Przewozom Ragionalnym za tak fantastycznie ułożony rozkład InterRegio na RJ 2010/2011 polegający na totalnym rozkomuniowaniu osobówek z Wolsztyna (w stronę Poznania), Wągrowca, Krotoszyna, Gostynia (razem z Jarocinem), Głogowa (w stronę Leszna) niemalże każdy poranny IR
to standard..wszędzie tak jest...
Już nawet nie ma sensu sprawdzać np. dojazdu z Zagłębia na pociąg z Katowic w góry. albo bezpośredni(Czantowia) albo lepiej jechac do Katowic autobusem. Gorzej jak ktos np. z Zawiercia, takich klientów PR nie chce w ogóle.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-09-2010, 22:43
Do grudnia ta te tabelki nie będą pokrywały się z rzeczywistością w 50% taka jest prawda
gryff, powiem ci ze nie w 50% prawdy w tym jest, a 80%.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Bardzo jestem ciekawy tego IR Poznań - Bydgoszcz przyjazd 19.24. W tych godzinach obecnie jeżdzi osobówka, przyjeżdżająca 9min po odjeździe osobówki na Trójmiasto.
Kuj-pom oczywiście prośby o skomunikowanie olał ciepłym moczem (wg.marszałka osobówki na E65 mają się dostosowywać do szynobusów na Grudziądz - Laskowice).
szkoda tego IR elblag - szczecin. Gdynia dostala na odczepnego Warszawe (pewnie przez Bydgoszcz , Toruń, Kutno - wystarczyłby łącznik do Brdy) , a w kierunku na zachód/południowy zachód nadal wiatr hula. Toruń-Szczecin odjeżdża kilka godzin za wcześnie dla 0.5mln mieszkańców 3city...
geordi, ten IR Gdynia-Warszawa przez Malbork, Iława, Toruń, Kutno pośmiga.
sory to mialo byc do kolegi gryff
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Ostatnio zmieniony przez Damian Łódź dnia 17-09-2010, 23:05, w całości zmieniany 1 raz
Do grudnia ta te tabelki nie będą pokrywały się z rzeczywistością w 50% taka jest prawda
Człowieku, ogarnij się. Zawsze coś Ci nie pasuje. Jak ktoś nie wrzuci na forum, psioczysz. Jak ktoś zdobędzie i wrzuci na forum projekt, psioczysz. Jak są projekty nowych połączeń, psioczysz. Jak ich nie ma, też. Bez komentarza..
Ja tam sie cieszę z tego projektu i uważam go za dość dobry, licze że się spełni maksymalnie jak to możliwe. Chociaż wg mnie trochę niepotrzebnie nagrzebali z godzinami w Poznaniu, np. Portowiec ze Szczecina za późno. Do Szczecina z kolei zbyt wcześnie. Te godziny, jakie były w poprzednim projekcie, były lepsze w mojej opinii.
sasho33, mnie sie zdaje ze godziny Portowca w nowym RJ są lepsze, a poza tym teraz jezdzi na 2 obiegach a od nowego RJ na jednym wiec chyba o to chodzi.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Lady Makbet, nawiedzony to ja nie jestem. Na tym forum, długo przed opublikowaniem tejże rozpiski pojawił się projekt RJ dla Wlkp. Ja się więc pytam, czy mimo wszystko, mimo walki UMWW z PR, tak trudno wprowadzić minutowe zmiany w czasie odjazdu IR? Skoro UM układa późną godzinę przyjazdu regionalnych osobówek to czemu mimo wszystko IR nie pojedzie trochę później? PR wychodzi pasażerom na przeciw czy nie?
@Emillex, na pewno to dograją i będzie Regio skomunikowane. Nie ma co się martwić.
U mnie też np. wychodzi, że wieczorny IR Szczecin-Poznań będzie we Wronkach ok. 19:25-30 podczas, gdy w projekcie UMWW o 19:26 ma jechać Regio z Wronek do Poznania. Tym bym się nie martwił na razie.
[ Dodano: 17-09-10, 23:14 ]
Damian Łódź napisał/a:
sasho33, mnie sie zdaje ze godziny Portowca w nowym RJ są lepsze, a poza tym teraz jezdzi na 2 obiegach a od nowego RJ na jednym wiec chyba o to chodzi.
Tobie się zdaje i masz do tego prawo. Lecz jak ja zbiorę wszystkie projekty i SENSOWNE przecieki z IC, wychodzi mi nieco BEZSENSOWNE to rozwiązanie. Gdyby Portowiec jechał tak jak w pierwotnym projekcie ze Szczecina (przyjazd do Poznania ok. 16:00), to nie dublowałby się raczej z niczym. To samo w drugą stronę (odjazd z Poznania ok. 12:00).
Jeżeli natomiast miałoby być tak, jak teraz, to odjazd z Poznania ok. 11:00 w kierunku Szczecina skutkować będzie dublowaniem z Regio na odcinkach Poznań-Krzyż i Krzyż-Szczecin (osobno, bo osobne regio).
Z kolei przyjazd do Poznania ze Szczecina o 16:40 to możliwe dublowanie się z planowanym TLK 83206 Szczecin-Kraków by CMK.
jak widać Patologie Regionalne same nie wiedzą czego chcą - co z pociągami Kielce-Łódź?? już im się odechciało?co z Szczecin-Elbląg ? też im nie pasi?? szkoda gadać takiej hu...ni się nie spodziewałem! IR z Wawy/Przemyśla do Węglińca powinien być podciągnięty do Zgorzelca no ale PR nauczyło się od PICu że na spalinie - nie, a feee!!
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum