to już wiemy gdzie i dlaczego zniknęły wagony klasy pierwszej z pociągów TLK, toż są tam wagony SPOT, nowe wagony, kuźwa jak można doprowadzić to takiego draństwa. A potem IC mówie że stare zepsute wagony dostali w spadku po PRach, a nowe wagony IC na własne życzenie niszczy na bocznicach
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Pawcio, czy to są te wagony, które PKP IC przejęło od PR wraz z pociągami pospiesznymi? Dobrze byłoby to nagrać i wrzucić na YouTube a film rozesłać do mediów.
W głowie się nie mieści co beton PKP IC wyprawia. I oni chcą na giełdę?
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Areczek, dlatego napisałem, żeby zdjęcia przekazać ministrowi infrastruktury, niech ma w świadomości co PIC wyrabia z wagonami! Przecież to marnotrawstwo ciężkich pieniędzy na które my polacy ciężko zarabiamy i płacimy podatki!
Tą sytuacje mogę porównać do początku lat 90-tych, gdzie PLK zrobiło gruntowne remonty na bocznych liniach kolejowych, z kolei w latach 92-95 zlikwidowano tam połączenia! Kiedy nauczą szanować ciężkie pieniądze!
Drugi przykład, modernizacja E59 na 140km/h, nie dbali infrastrukturę, popadała z roku na rok i powstały liczne WOS'y, i znowu PLK woła miliardy na modernizacje E59!!
W ostatnim czasie w ruinę popada w błyskawicznym tempie E30 Kraków - Przemyśl, jeszcze 3 lata temu z Krakowa do Rzeszowa jechałem 1:50, a dziś 2:20! E30 Katowice - Kraków szkoda gadać, wolą robić tam gdzie szlakowa jest 80-100km/h E30 Opole - Wrocław, na papierku jest 160km/h!
Człowiekowi szlag trafia jak PKP w ciągu ostatnich lat zmarnowali naprawdę grube miliardy! A PKP spieprzył Balcerowicz uważając że kolej powinna być samowystarczalna i radykalnie obcięto dotacje na kolej!
Legalnie nie. Faktycznie tak. Są dziury w płocie i takie tam.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-04-2010, 16:15
To już ku*wa wiemy, gdzie jest całe stado eleganckich wagonów! Zamiast jeździć i wozić ludzi, stoją sobie na bocznicach i stanowią mieszkania socjalne dla meneli! A na TLK-i puszcza się najgorszy szrot jaki jeszcze się ostał.
Te zdjęcia należy czym prędzej porozsyłać do mediów z nagłówkiem "Jak PKP IC dba o swój majątek". To co się ostatnio dzieje na kolei w tym chorym kraju przechodzi już ludzkie pojęcie!
Witam
To mój pierwszy post na forum. Poruszony tym tematem zarejestrowałem się.
Napisałem do Rynku Kolejowego w tej sprawie. Oto ich odpowiedź:
"Dziennikarze w rozjazdach (służbowych) do końca tygodnia więc szybko będzie ciężko. Może ktoś jest chętny do napisania. Wrzucimy na stronę. Łukasz M. "
Proszę autora zdjęć albo inną życzliwą osobę o napisanie krótkiego artykułu popartego zdjęciami. Trzeba to nagłośnić.
Więc tak ....pytacie czy tam można legalnie wejsc....OCZYWISCIE ZE MOZNA!!! Ludzie wystarczy wysiaść na przystanku MPK na ul. Prądnickiej przejsc przez jezdnie i obok stacji benzynowej sa dwa wejscia oba po schodkach do góry wchodzicie na teren bez problemy nikt Was nie zatrzyma....mozecie wszytsko....tak samo od strony ul Łokietka zaraz za torami..do góry obok ruiny nastawni....i jeszcze od ulicy Składowej tez smiało mozecie wejsc...wszystko jest otwarte!!!!...Ale najłatwiej własnie od strony Prądnickiej....warto naprawde choc uważajcie jak sie wybierzecie bo dzis mnie nawet menele goniły że naruszyłem ICH prywatnosc...
Co do najnowszych wagonów IC....dzisiaj wzieli sie za naprawe jedynek bezprzedziałowych na kanale...ale nadal ta nowa dwójka bezprzedziałowa stoi tak jak stała otwarta...jeszcze dzis wygladała jak powinna....Rozmawiałem dzis z pracownikami na KGZcie...Nie ma ludzi do pracy...jeśli przechodza na emerytury lub umieraja nie przyjmuje sie na ich miejsce nowych ludzi...tak wiec ludzi coraz mniej do pracy...w przeciwieństwie do biur i dyrekcji....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum