mk1992:To zależy do jakich miast GOP-u ,ale na pewno brakuje pociągów do Opola no i przydałby się jakiś do Krakowa
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-02-2010, 17:10
Do jakich miast GOP-u? Np. Gliwice - Łódź Fabryczna. Jako REGIO, lub jako interREGIO. Łódź tak na dobrą sprawę jest wielką dziurą kolejową, poza połączeniami do Warszawy. Temu miastu brakuje pociągów do większości polskich miast.
To zależy do jakich miast GOP-u ,ale na pewno brakuje pociągów do Opola no i przydałby się jakiś do Krakowa
Uparłiście sie Opola? A co to metropolia? Nie mogę tego pojąć.
Do Krakowa są 2 IR. Wiecej nie trzeba. Z porannego IRREYMONY można się przesiaść w Zawierciu albo Częstochowie (5min) i jesteśmy w Katwicach/Gliwicach. Otym się nie wie, ale się narzeka.
Łodzi brakuje przede wszystkim pociągów do Tomaszowa Mazowieckiego i Skarżyska i odwrotnie.
No tak ale najbardziej Łodzi brakuje pociągów do Ełku ,Suwałk ,Olsztyna , Rzeszowa ,Lublina i Przemyśla.Oczywiście można by się pokusić o jakiś jeden dodatkowy pociąg do Szczecina (sezon:Świnoujście) lub do Kołobrzegu.
z Łodzi brakuje do Kielc przez Tomaszów,Skarżysko;
do Lublina przez Tomaszów,Drzewicę,Radom;
do Zielonej Góry przez Ostrów,Krotoszyn,Leszno,Głogów
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
IC na pewno nie puści pociągu linią niezelektryfikowanej to możemy sobie wybić z głowy.
Co do twojej propozycji wydaje mi się ona całkiem logiczna pociągnął bym wagoniki z Łodzi Kaliskiej do Lublina i Kielc przez Tomaszów, Radom - tu do rozpięcia - do Kielc przez Skarżysko a do Lublina przez Pionki, Puławy.
Co więcej prędkość będzie przyzwoita.
Co do pociągu do Zielonej Góry w podanej przez ciebie relacji, będzie jak wyżej po 1 częściowo po lini niezelektryfikowanej po 2 na tych liniach jest bardzo dużo ograniczeń do 30 km/h, co więcej pod Głogowem szlakowa wynosi poniżej 20 km/h i tam dopuszczono warunkowo ruch dla szynobusów.
Dlatego propozycja moja wygląda następująco z Łodzi Kaliskiej do Zielonej Góry i Zgorzelca przez Ostrów, Oleśnicę Rat. Wrocław - tu rozpięcie wagonów, do Zielonej G. przez Głogów i do Zgorzelca przez Legnicę, Bolesławiec. Wydaje się to całkiem rozsądne po 1 prędkość po 2 odzyskamy połączenie z Zgorzelcem.
PABIANICZANIN
Zgadzam się do Suwałk i Ełku, do Olsztyna i Rzeszowa.
Rozwiązanie widzę takie do Rzeszowa podłączył bym wagony bezpośrednie do rannego pociągu do Krakowa.
Uruchomił bym pociąg z Kaliskiego do Olsztyna codziennie, plus w okresie wagoniki do Suwałk przez Kętrzyn, Giżycko, Ełk, Olecko.
_________________ Naczelnik Wydziału Spraw Zbędnych i Niepotrzebnych
tyle że PIC wie jedynie jak wycinać połączenia...
był "Niegocin" wypadł...
było wiele innych,wypadły...
teraz są jeszcze 3 a Z pewnych informacji wynika że chce się zrobić 1 więc 2 odpadają...ulegają skróceniu
Korekta Marcowa-tak,tak nie można przecież przejść ot tak obojętnie wobec "niedochodowych" pociągów.Trzeba je wyciąć ! Ot polityka PICu.
W cuda nie wierzcie.GPW czeka,PIC się" pręży "
buuuum: Był Sezonowy pośpiech Kielce - Świnoujście (też wypadł)(a była zawsze duża frekwencja)
sezonowy z Łodzi Kaliskiej do Kołobrzegu (nocny) wypadł frekwencja była również duża
A Niegocin nie dość ,że to był jedyny pociąg z Łodzi na Mazury to teraz nie ma ani jednego a Łodzianom zostaje tylko przesiadki w Warszawie lub w Toruniu czy Bydgoszczy
EU: każdy oprócz PKP IC by tak zrobił
Albo nowy pociąg relacji Rzeszów - Olsztyn(może być sezon Suwałki) przez;Kraków ,Łódź Kaliska , Kutno ,Toruń
Ale bezpośredni pociąg z Łodzi czemu nie jestem za.
powiem tak niedawno wszedłem w posiadanie rejonowych rozkładów z okręgu Łódzkiego. Stare bo stare 77 i 79 rok, wtedy to były czasy codzienne pociągi do Krynicy, Zakopanego, Żagania, Żar, Zielonej Góry, Kołobrzegu, Suwałk, Gołdapi, Lublina, Kielc, Krakowa, Szczecina, Wrocławia, Zamościa, Chełmu oraz liczne okresówki do Helu, Ustki, Łeby, Darłowa, Ciechocinka, Kudowy, Stronia śl., powiem więcej Budapeszt, Berlin, Paryż, Frankfurt nad Menem, Odessy, Moskwy. Słowem czego dusza zapragnęła.
Ciśnie się na usta Boże widzisz i nie grzmisz.
_________________ Naczelnik Wydziału Spraw Zbędnych i Niepotrzebnych
Ciemno to widzę, na początku samorząd Łódzki musiałby się dogadać z mazowieckim. A tu nic z tego mazowieckie ma swoje koleje i ani myśli dotować innego przewoźnika.
Łódź już dawno wypowiedziała się na ten temat - Płock po co żeby dowozić ludzi do Kutna a gdzie w tym logika.
Na Płock mieliśmy jeden pociąg ale to tylko z powodu obiegu składu a nie zaplanowanych przewozów.
Zresztą po cholerę nam Płock są dogodne przesiadki w Kutnie na pociągi kolei mazowieckich, po drugie mało kto z mniejszych miejscowości na tej trasie korzysta z pociągu, wolą busy które dowożą do centrum.
_________________ Naczelnik Wydziału Spraw Zbędnych i Niepotrzebnych
EU07: Szkoda ,że nie ma takich właśnie połączeń z Łodzi a ciekawe jestem jakie będą połączenia jak będą u nas Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej czy też taki bałagan czy nie.
Ty się spodziewasz czego wzór cudu. Gwarancja moja cudów nie będzie.
Po za tym w Łodzi nie będą rozgrywane żadne spotkania, to tym bardziej, jedno co to może się spełnić pomysł samorządu o dodatkowym późno wieczornym połączeniu Warszawy z Łodzią.
_________________ Naczelnik Wydziału Spraw Zbędnych i Niepotrzebnych
EU: Oczywiście że nie ale przecież na pewno będą gdzieś w Łodzi nocować kibice innych drużyn więc transport do Gdańska , Warszawy ,Wrocławia i Poznania trzeba im zapewnić a przypomnijmy ,że podczas tych mistrzostw rozpocznie się sezon wakacyjny czyli wyjazdy głównie nad morze ,mazury no i oczywiście jak to woli i lubi w góry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum