Przecież puciongami w lubuskiem mało kto jeżdzi.
Np ze Zielonki do Nowej Soli i ew. do Bytomia O. jest trochę chętnych, dalej do Głogowa puciong pusty.
To samo relacja Poznań - Nowa Sól.
Wystarczy do Zielonki, dalej te kursy są puste.
Daj sobie siana z pisaniem na forum kolejowym jak piszesz 'puciong', jak Ci pociągi przeszkadzają, to idź się wyżyj gdzie indziej. Jak Twoim guru są busy (brzmisz jak parczewski Aron), to sobie nimi jeździj, a pociągi są potrzebne i nikt nie jest tutaj zainteresowany Twoim pitoleniem, że pociągi nie są potrzebne i że jeżdżą puste, bo to zwyczajna nieprawda!
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Jaki cały, jaki cały?
Po Ostbanie od jakiegoś już czasu krążą wieści o pominięciu przez tych plk-owskich kanciarzy odcinka Gorzów - granica, co by się tu potwierdzało (oczywiście, jesli redaktor nie pochrzanił Kostrzyna z Kościerzyną).
Nie pierwszy to przypadek rozp...lania sieci kolejowej przez ten quasizarząd, kwalifiokujący do remontu fragmenty linii zakończone w polu.
Państwo z dykty jego mać.
No pochrzanił,jednak to melodia przyszłości tak samo jak z CPK.Jak przyjdzie do przetargów i zobaczą kosmiczne żądania firm w nich startujących to odechce im się i remontu Osthabanu i budowy CPK...
Jeden pociąg dalekobieżny do Żagania. Rekomendacja dla dwóch
W nowym rozkładzie jazdy edycji 2020/2021 minister właściwy ds. transportu zarekomendował 2 pary pociągów dalekobieżnych obsługujących stację Żagań oraz Żary (poc. relacji Zbąszynek-Żagań oraz poc. relacji Wrocław Główny - Żary). Połączenia dalekobieżne do/z Żar i Żagania są ujęte w projekcie Planu Transportowego Ministra.
Będzie elektryfikacja odcinka z Piły do Kostrzyna,jest cała lista inwestycji PLK do roku 2040.Ten odcinek chcą zrobić w latach 2023-27.
To tylko lista "rozważanych" inwestycji, nie podniecałbym się, to już rozważają od 10 lat
To jest po zakończonym studium wykonalnośći.Ta elektryfikacja będzie tylko nie wiadomo kiedy bo cała lista inwestycji może potrwać aż do 2040 roku.Mogę tego nie dożyć...
Łącznice będą budowana razem z 9 szprychą CPK:
-nowa linia nr 817 Zbąszyń – Szczaniec,
-nowa linia nr 818 Zbąszyń – Dąbrówka Wielkopolska,
Mam nadzieję że wybudują przy okazji tej szprychy od podstaw nowe gorzowskie przystanki Zamoście,Zieleniec i Karnin bo obecnie to obraz nędzy i rozpaczy.Chociaż z drugiej strony ciężko na to liczyć bo pociągi dalekobieżne nie będą na nich się zatrzymywać.
Mają robić linię 367 na 160 i elektryfikować, więc raczej głupio byłoby zostawić stare perony 😛
Jakoś ciężko uwierzyć w to że do 160 prędkość podniosą czyli 2 razy szybciej niż obecnie.Potrzeba do tego przebudowy 2 mostów na kanale ulgi i kolejowego na Warcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum