Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 58, 59, 60  Następny
Rozkład jazdy 2022/2023
Autor Wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 02-07-2022, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Zamiast skracac Ukiel do Poznania moznaby go wydluzyc do Wroclawia.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 02-07-2022, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Z którego pociągu zabrać wagony na taką fanaberię?
Bo na Ukiel do Poznania wystarczy jeden skład, a do Wrocławia dwa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 13 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 02-07-2022, 21:22    Odpowiedz z cytatem

InterJet napisał/a:
Z którego pociągu zabrać wagony na taką fanaberię?
Bo na Ukiel do Poznania wystarczy jeden skład, a do Wrocławia dwa...


Z Ukiela do Zielonej Góry? Który obecnie zużywa 2 składy.
Niemniej jednak Ukiel do Wrocławia nie ma sensu bo z Artusem by jeździły po sobie po czym 2 godziny przerwy pomiędzy Piastem a Artusem

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 03-07-2022, 11:55    Odpowiedz z cytatem

Nie rozumiem decyzji o skróceniu Ukiela i Stoczniowca do Poznania, w czasach ograniczeń pandemicznych to faktycznie frekwencji nie było, a pociągi te kursowały. Obecnie frekwencja jest całkiem przyzwoita (po zakończeniu ZKA na ZG - Zbąszynek, co mam nadzieję uda się zrobić do czerwca 2023 na pewno jeszcze wzrośnie), no to trzeba je zaorać. Ot logika IC. Z 6 połączeń ZG - Poznań skasować 2 czyli 33%. Nie ma to jak "rozwój" oferty.

A co do taboru to Ukiel ma wspólny obieg ze Stoczniowcem, więc skrócenie ich do Poznania nie zmieni ilości potrzebnego taboru (chyba, że w Poznaniu zobieguję je z czymś innym co bezczynnie tam stoi).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 03-07-2022, 13:24    Odpowiedz z cytatem

We Wroclawiu moglby wtedy sklad Jezioraka przechodzic na Ukiel, a Ukiel na Jezioraka, ot taka fanaberia. I 3 pociagi dziennie na ciagu Olsztyn - Torun - Poznan - Wroclaw.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hokent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Mar 2017

PostWysłany: 03-07-2022, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Z jakich powodów Zefir ma zostać skrócony do Piły, a nie jeździć tak jak w tym RJ z Krk do Kołobrzegu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 03-07-2022, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Moze Zamoyski bedzie mial relacje do Kolobrzegu? Tak juz chyba bylo rok temu.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 03-07-2022, 20:46    Odpowiedz z cytatem

A co tu się dziwić? Toż to od dzisiaj są polityczne nakazy stosowania takich, a nie innych nazw pociągów? Ktoś z polityki po prostu zlecił, że w celu leczenia kompleksów Lubelskiego (tak przecie strasznie tłamszonego przed 2015) trzeba puścić Zamoyskiego jako nadrzędnego względem Zefira i promować przez to Zamość i okolice (co tam, że Zefir jest tu neutralną nazwą nawiązującą do wieloletnich połączeń do Kołobrzegu). Nie zmieni się nic poza tym i nie ma tu żadnej winy PKP IC. Zresztą i tak cieszcie się, że nazwy pociągów w ogóle są, bo mogło już ich na dobre nie być od bodajże 2021 roku. Niestety "zlecenia" zrobiły swoje i nagle takie "Czcibóry" czy "Świętopełki" zaczęły kłuć władze w oczy, bo rzekomo bóstwa Laughing Ale już "Dionizosy" czy inne "Posejdony" jak najbardziej w porządku. To chyba doskonale mówi o tym, jakie pojęcie mają polityczni pseudoeksperci nakazujący PKP IC choćby właśnie to, że w RJ to Zamoyski ma być do Kołobrzegu jako główny, a Zefir jako łącznik do niego. W każdym razie pewne jest, że Kraków - Ostrów Wlkp. - Kołobrzeg pozostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 04-07-2022, 07:45    Odpowiedz z cytatem

Co ciekawe, choc od Pily do Kolobrzegu jada razem, to Zefir jest IC, a Zamoyski tlk.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 13 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 04-07-2022, 09:13    Odpowiedz z cytatem

Co za durnowata decyzja że skróceniem Zefira do Piły. W sensie mam nikłą nadzieję że dalej będą te pociągi oznaczone jako jadące do Kołobrzegu bo inaczej nie będzie to miało sensu. Na pewno w Poznaniu większość wybierze wtedy Regio do Kołobrzegu bodajże po 16 no i wtedy możemy Zefira uwalić. A z Kołobrzegu do Zamościa to powinien być nocny pociąg bo na dzienny to za daleki dystans by Zamościanom chciało się tak długo jechać. Nie ma też co ukrywać że ta decyzja jest pokierowana Ukrofilstwem, które panuje w Polsce by ułatwić dojazd z zachodniej Ukrainy nad Polskie morze.
Ogólnie to pamiętam ale jeszcze niedawno miałem możliwość pracować nad rozkładem jazdy. Wtedy to pewnie bym z hukiem wyleciał po 2 dniach za krytykę.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 10-07-2022, 11:55    Odpowiedz z cytatem

W miejsce Kormorana do Polanicy Zdroj moglaby codziennie jezdzic Wetlina do Klodzka Miasto, moze wydluzona do Polanicy Zdroj i dobrze skomunikowana z i do Warszawy w Katowicach.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 14-07-2022, 04:46    Odpowiedz z cytatem

Żadni "zza mostu" nie potrzebują połączeń do Kołobrzegu. W całej relacji liczba pasażerów jest śladowa i takowe podróże można uznać za wydarzenia bez precedensu. Zamoyski to pociąg dowożący do Warszawy, oraz dla Warszawy jako sposób dojazdu do Bydgoszczy, a dalej już końcówka dobrana w sposób absolutnie losowy, co zresztą widać. To zwykłe połączenie relacji, a nie "spisek". Zefir jest z kolei pociągiem pozwalającym rano wyjechać z Kołobrzegu w kierunku południowym, jeszcze przed zawalonym Malczewskim, a że przez Wrocław za bardzo nie ma jak uż się pchać, to leci przez Ostrów Wielkopolski. W drugą stronę ma z kolei idealne godziny na powrót z Poznania w ramach załatwiania codziennych spraw. Patrząc na to, jak PLK dba o rzetelność informacji pasażerskiej, to należy spodziewać się, że rzeczywiście Zefir może być kierunkowany na Piłę, nawet bez "slesz Kołobrzeg", co byłoby już absolutną demencją systemu. Zresztą należy pamiętać, że Zamoyski obsługuje Warszawę, a ta może mieć choćby Chopina do... Wiednia, podczas gdy Chopin "kończy się" na stacji Bohumin. Jednak siara by była, że "flagowy Laughing polski międzynarodowy" potrafi tylko przejechać granicę. Generalnie powinni ogarnąć, że Zefir jest Kraków - Kołobrzeg, ale różnie z tym może być. A i nie zdziwi mnie jak na 2023/24 Zamoyski podmieni Staszica do Szczecina i do Kołobrzegu pozostanie sam Zefir. Żadne to więc załatwianie pociągu nad morze dla wschodu. To w systemie ma się zgadzać!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Annaja5555 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Lut 2020
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-07-2022, 11:53    Odpowiedz z cytatem

Czy jest już projekt PKP Intercity 22/23?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szeklan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2019
Skąd: Gorlice

PostWysłany: 26-07-2022, 08:38    Odpowiedz z cytatem

Pewnie jeszcze nie ma, bo Victoria nic na ten temat nie opublikowała. Musimy cierpliwie czekać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 26-07-2022, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Na Zachodniej będzie ciężko w przyszłym roku. W części podmiejskiej tylko peron 2 i chyba tylko wjazd/wyjazd od/do Radomia i lotniska? Pruszków, Skierniewice albo z Centralnej, albo z Głównej. Jeśli w miarę szybko zrobią jeden tor w stronę Centralnej, to wróci ruch dwutorowy.

Podobno była już konferencja rozkładowa w Olsztynie niedawno.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 19 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl