Szkoda, że PKP InterCity nie wydłuży swojego kursowania w okresie letnim do stacji Medzilaborce, na Słowacji. To by była nie lada gratka dla podróżnych.
Ciekawe, jak to wygląda od strony homologacji dla składów SN84 na terenie Słowacji? Mają takową?
Łódzkie: Z Polregio do Skarżyska-Kamiennej już od grudnia.
Za około pół roku pociągi pasażerskie mają wrócić na międzywojewódzki odcinek Opoczno – Skarżysko-Kamienna. Kursy w relacjach z Łodzi ma uruchomić Polregio. Plany reaktywacji potwierdziły już oba urzędy marszałkowskie: łódzki i świętokrzyski.
Witam!
Czy wiadomo już ile par pociągów w nowym rozkładzie jazdy będzie kursowało na linii Częstochowa - Kraków i w jakich mniej więcej godzinach? Oraz czy prawdą jest, że przez Częstochowę Stradom nie będą już kursowały pociągi TLK Pułaski oraz TLK Wybicki?
Planowane połączenia PKP IC dla stacji Tarnów w RJ 2021/2022:
ARTUS Przemyśl Gł. - Gdynia Gł.
WAWEL Przemyśl Gł. - Berlin Hbf
MALINOWSKI Warszawa Wsch. - Przemyśl Gł.
CRACOVIA Przemyśl Gł. - Praha Hl. N.
Kilka pytań:
Artus jaką trasą?
Wydłużenie Wawela w miarę pewne?
Malinowski jako TLK czy jako IC?
Cracovia straci grupę do Budapesztu?
No i jeszcze jedno - obecny TLK Lubomirski wylatuje z RJ? Co z TLK Galicja i Łukasiewicz?
_________________ Setki serc - jedno bicie - miłość na całe życie - ZKS STAL RZESZÓW
PKPfan, krzychu12231, Na chwilę obecną Pogórze Przemyśl - Wrocław - Berlin wylatuje. W zamian za to przy obecnym układzie Wawel zostaje wydłużony do Przemyśla.
Lubomirski i Galicja obecnie skrócony do Krakowa.
Decyzja zupełnie niezrozumiała. Przed pandemią wagony Berlin - Przemyśl miały całkiem ładną frekwencję, z resztą nawet w tym roku w styczniu podczas lockdownu gdy hotele i wszystko inne było zamknięte to na całym odcinku Kraków - Zielona Góra frekwencja niska nie była.
Inna sprawa, że obecne godziny kursowania dla osób jadących z zachodu do Krakowa rzeczywiście są bez sensu, sytuacja gdy pociąg ten jeździł przez Racibórz i docierał do Krakowa po 5 była zdecydowanie korzystniejsza niż przyjazd przed 4 rano.
Zaczęto układać drugi peron w Drawskim, zamknięto tor nr 2 od Drawski do Mokrza (są już zdjęte szyny i podkłady) do końca roku przepustowość może być trochę lepsza...i z każdą korektą uciążliwość w podróży mniejsza. Ogólnie na odcinku umownie go nazywając Poznań - Krzyż postęp prac jest zadawalający.... nie wiem jak odcinek "szczeciński" bo dla całej inwestycji to ma ważne znaczenie.... chyba, że skupiamy się tylko na podróżowaniu z Gorzowa do Krzyża...i dalej do Poznania.
Realnie to rozkład 22/23 może przynieść odczuwalne zmiany...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum