Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 78, 79, 80  Następny
Rozkład jazdy 2021/2022
Autor Wiadomość

Adrian M. Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 22 Cze 2020

PostWysłany: 31-05-2021, 00:19    Odpowiedz z cytatem

Radek napisał/a:
Pendolino Krakow/Katowice/Wroclaw-Warszawa-Gdynia, czy dostana jakas nowa trase w zwiazku z koncem trwalosci projektu unijnego?


Moim zdaniem Pendolino powinno się skierować do obsługi trasy Warszawa - Poznań - Szczecin. Wówczas wszystkie największe aglomeracje miałyby połączenia z Warszawą w kategorii EIP.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 31-05-2021, 07:54    Odpowiedz z cytatem

@Adrian M. Aby "wszystkie największe aglomeracje" miały połączenia kategorii EIP, to do Lublina i Białegostoku (Łodzi nie liczę bo jest bardzo blisko Warszawy) musiałby pociąg EIP dojeżdżać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 31-05-2021, 09:31    Odpowiedz z cytatem

Adrian M. napisał/a:
Radek napisał/a:
Pendolino Krakow/Katowice/Wroclaw-Warszawa-Gdynia, czy dostana jakas nowa trase w zwiazku z koncem trwalosci projektu unijnego?


Moim zdaniem Pendolino powinno się skierować do obsługi trasy Warszawa - Poznań - Szczecin. Wówczas wszystkie największe aglomeracje miałyby połączenia z Warszawą w kategorii EIP.


Nie mam pewności czy to na serio ale kiedyś czytałem że Pendolino do Poznania nie jeździ bo już do Poznania kursuje 5 par Husarzy i tam właśnie mają „homologację”. Być może szybkie składy pojawią się po ukończeniu linii Y ale to odległa przyszłość

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Quba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2020
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-05-2021, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Adrian M. napisał/a:
Radek napisał/a:
Pendolino Krakow/Katowice/Wroclaw-Warszawa-Gdynia, czy dostana jakas nowa trase w zwiazku z koncem trwalosci projektu unijnego?


Moim zdaniem Pendolino powinno się skierować do obsługi trasy Warszawa - Poznań - Szczecin. Wówczas wszystkie największe aglomeracje miałyby połączenia z Warszawą w kategorii EIP.


Ze względu na maksymalny vmax 160 na całej trasie Warszawa - Poznań - Szczecin jest to nieopłacalne oraz nieuzasadnione, ponieważ puszczenie ich na tę trasę nie skróciło by czasu jazdy względem zwykłych składów wagonowych, które jeżdżą tam z vmax 160 km/h. Należy zauważyć również, że obecnie wszystkie kursy Pendolino zahaczają o szlak z vmax >160, bo jadą albo CMK (na której w 60% jej długości można pojechać 200km/h, a od 2023r. na całej długości do 250km/h) albo LK9 (Warszawa - Gdańsk, na której też w większości można pojechać więcej niż 160 km/h). Tak jak jeżdżą teraz jest dobrze, nie wspominając już o tym, że okres trwałości projektu kończy się 6 lipca 2025r. Na koniec dodam artykuł ze stycznia 2020.
https://poznan.tvp.pl/46407765/pendolino-nie-do-poznania-ich-wprowadzenie-nie-skrociloby-czasu-przejazdu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soprano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Zamość / Wrocław

PostWysłany: 31-05-2021, 21:00    Odpowiedz z cytatem

falipso napisał/a:
Dostałem informację od innego forum

IC CZARTORYSKI Lublin Główny - Gdynia Główna
IC CHEŁMANIN Chełm/Zamość - Kostrzyn
IC HETMAN Zamość - Kraków Główny
IC CZECHOWICZ Rzeszów Główny - Piła Główna


HETMAN tylko do Krakowa i z Zamościa, a nie z Hrubieszowa?
Podobnie CHEŁMIANIN z Zamościa, a nie z Hrubieszowa?
Nie sądzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 01-06-2021, 10:30    Odpowiedz z cytatem

soprano

Ma być wspólny obieg i wagon restauracyjny w części zamojskiej, dlatego ma być skrócone do Zamościa i do Krakowa żeby się obrócił na jednym składzie - Chełmianin ma mieć dwa składy, ale trwają rozmowy nad wydłużeniem do Hrubieszowa o ile uda się przyspieszyć na odcinku Stalowa Wola - Rzeszów w przypadku Hetmana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krystian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lut 2011
Skąd: Krk

PostWysłany: 01-06-2021, 12:58    Odpowiedz z cytatem

falipso, a kojarzysz, którędy będzie trasowany pomiędzy Rzeszowem a Zamościem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 01-06-2021, 16:58    Odpowiedz z cytatem

Krystian
Nie, nie kojarzę niestety
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Detroit Diesel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2021

PostWysłany: 01-06-2021, 17:51    Odpowiedz z cytatem

Miecio napisał/a:
Nic nie jest pewne. Miał być łącznik do Chełmońskiego i nic z tego nie wyszło. IC najpierw niech zrobi porządek z lokami bo ostatnio nie ma tygodnia a bywa że i kilka razy w tygodniu sypią się SM42 i wprowadzają kom.zastępczą.Więcej składów na odcinku Piła-Krzyż to więcej problemów z utrzymaniem rozkładu jazdy.

Po pierwsze to IC nie prowadzi pociągów lokomotywami SM42, (wyjątkiem są pociągi sezonowe).
A po drugie - to tylko na odcinku Piła - Krzyż diesle defektują?
Taka sama jest sytuacja na odcinku Gorzów - Zbaszynek (łącznik: Lubuszanin, Gałczyński).
Jak w końcu skończą grzebać na 351,to wszystko powinno wrócić do poprzedniego trasowania przez Krzyż - dwa połączenia z Gdynia (Kociewie, Bory Tucholskie) coś w stylu dziennego Gałczyńskiego z Warszawy, nocny łącznik do/z Uznama i być może w końcu coś na południe kraju.
Plus byłby taki z taborem, że lok. będzie w Krzyżu oraz w Pile (od TLK Staszic) więc w razie czego bardzo blisko, a i do Gdyni przez Chojnice nie jest daleko w razie podsyłu lok. co już takiego się zdarza dosyć często.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BarteS Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2012

PostWysłany: 01-06-2021, 17:54    Odpowiedz z cytatem

falipso napisał/a:
soprano

Ma być wspólny obieg i wagon restauracyjny w części zamojskiej, dlatego ma być skrócone do Zamościa i do Krakowa żeby się obrócił na jednym składzie - Chełmianin ma mieć dwa składy, ale trwają rozmowy nad wydłużeniem do Hrubieszowa o ile uda się przyspieszyć na odcinku Stalowa Wola - Rzeszów w przypadku Hetmana.


Ale to jak rozumiem te rewelacje jako uzupelnienie oferty juz istniejacej mialyby funkcjonowac? Czyli mamy Hrubieszow-Wroclaw i Hrubieszow-Kolobrzeg jako podstawe + to co piszesz. Bo inaczej to sie nie trzyma zadnego sensu ani logiki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Szeklan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2019
Skąd: Gorlice

PostWysłany: 02-06-2021, 12:02    Odpowiedz z cytatem

A wiecie może jak się będzie miała sytuacja z pociągami PKP InterCity ze stacji Gorlice Zagórzany? Czy dalej będzie zachowana taka sama ilość pociągów do Krakowa jak obecnie, czy dołożą jeszcze coś nowego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 03-06-2021, 15:40    Odpowiedz z cytatem

falipso napisał/a:
soprano

Ma być wspólny obieg i wagon restauracyjny w części zamojskiej, dlatego ma być skrócone do Zamościa i do Krakowa żeby się obrócił na jednym składzie - Chełmianin ma mieć dwa składy, ale trwają rozmowy nad wydłużeniem do Hrubieszowa o ile uda się przyspieszyć na odcinku Stalowa Wola - Rzeszów w przypadku Hetmana.

WR w Hetmanie? Bardziej w Czartoryskim by się przydał (rel. Lublin - Gdynia). Jest planowany WR w Czartoryskim?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 03-06-2021, 17:47    Odpowiedz z cytatem

WRmnouz
Tak WR w Hetmanie. A Czartoryski nie jest planowany WR, tylko COMBO, czyli nie tylko COMBO, ale też oczywiście zmodernizowane wagony (174A, 111A-20, 141A-20)

Jeszcze jedno taki informacje, ze w grudniu wagony IC NARCIARZ ma łącznik z Jeleniej Góry do Kołobrzegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 03-06-2021, 19:02    Odpowiedz z cytatem

A w wagonach COMBO będzie gastronomia w postaci automatów? Jednak 5-6 godzin bez WR albo automatów to słabo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 03-06-2021, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Na razie nie znam tego informacji. Wiem tylko, ze wagony COMBO o automatach jest w trakcie przetargu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 80 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 78, 79, 80  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl