Czyli Chelmianin wroci na trase, ktora juz kiedys pokonywal z Chelma do Kostrzyna. Szkoda, ze zapewne w Lublinie beda dalaczane wagony z Zamościa bo wydluzy to czas jazdy o okolo 20-25 minut
Jakie jeszcze polaczenia są planowane dla Chełma?
Lepiej nie napalać się nie wiadomo jak bardzo na zmiany. Sytuacja dopiero się normuje, więc ewentualne korekty może być trudno wprowadzić. Trzeba rozsądnie podejść do tematu. I tak bieżący rozkład to spory krok do przodu, patrząc na warunki. Siatka powinna być taka, aby zmaksymalizować zasięg obsługi przy możliwościach taborowych. Należy zwracać uwagę na trwające projekty o sztywnych trasach oraz na fakt, że park taborowy nie zwiększył się ani trochę, gdyż żadne nowe wagony nie doszły do PKP IC od 2014 roku. Jedynie wypucowano już posiadane. Naprawdę tu nikt nie robi nikomu na złość. Wkrótce nadejdzie czas, gdy elastyczność w planowaniu będzie wyraźniejsza.
Nie potwierdzono kursowania (utrzymania) pociągu Wolin do Świnoujścia. W roku bieżącym WOLIN z Bielska będzie się łączyć z grupą wagonów WOLIN z Bohumina we Wrocławiu.
Czyli Chelmianin wroci na trase, ktora juz kiedys pokonywal z Chelma do Kostrzyna. Szkoda, ze zapewne w Lublinie beda dalaczane wagony z Zamościa bo wydluzy to czas jazdy o okolo 20-25 minut
Jakie jeszcze polaczenia są planowane dla Chełma?
Z tym Chełmianinem to pewne? Pamiętam czasy gdy jeździł, tak samo jak San do Kostrzyna. 10 pudeł ciągnął na czele z kultową SU45.Plany są aby 2 składy IC jechały na odcinku Krzyż-Gorzów z kierunku Piły a po zakończeniu remontu z Poznania do Krzyża również 2 z kierunku Poznania. Z czego 2 mają zostać przedłużone do Kostrzyna.
Czyli Chelmianin wroci na trase, ktora juz kiedys pokonywal z Chelma do Kostrzyna. Szkoda, ze zapewne w Lublinie beda dalaczane wagony z Zamościa bo wydluzy to czas jazdy o okolo 20-25 minut
Jakie jeszcze polaczenia są planowane dla Chełma?
Z tym Chełmianinem to pewne? Pamiętam czasy gdy jeździł, tak samo jak San do Kostrzyna. 10 pudeł ciągnął na czele z kultową SU45.Plany są aby 2 składy IC jechały na odcinku Krzyż-Gorzów z kierunku Piły a po zakończeniu remontu z Poznania do Krzyża również 2 z kierunku Poznania. Z czego 2 mają zostać przedłużone do Kostrzyna.
Nic nie jest pewne. Miał być łącznik do Chełmońskiego i nic z tego nie wyszło. IC najpierw niech zrobi porządek z lokami bo ostatnio nie ma tygodnia a bywa że i kilka razy w tygodniu sypią się SM42 i wprowadzają kom.zastępczą.Więcej składów na odcinku Piła-Krzyż to więcej problemów z utrzymaniem rozkładu jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum