Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Długie postoje
Autor Wiadomość

Piotr [trzykoty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2012

PostWysłany: 23-10-2015, 17:20   Długie postoje Odpowiedz z cytatem

Czym sa spowodowane tak dlugie postoje pociagow towarowych "pod semaforem" w trasie, na stacjach, gdzie nie wykonuja pracy?
Ja rozumiem, ze koniecznosc dania pierwszenstwa pociagow pasazerskim, ale czy to na pewno glowna przyczyna stania z mechanikiem w srodku po kilka godzin? Cos jeszcze?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

beton44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 24-10-2015, 06:55    Odpowiedz z cytatem

Niezrozumiała dla laika konieczność ułożenia tzw. "rozkładu jazdy" - coby miał po czym pociąg jechać, gdzie stanąć jak przestanie jechać /coraz mniej torów tzw. dodatkowych na stacjach/ itp...

W sumie wszystko robione z dużym marginesem bezpieczeństwa Cool
wyślij wagon z południa Polski nad morze pojedzie tydzień albo dłużej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 24-10-2015, 18:05    Odpowiedz z cytatem

Średnia prędkość towarów w PL to 20kmh. Stąd te sznury tirów na wszystkich głównych drogach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 25-10-2015, 08:25    Odpowiedz z cytatem

Problem leży poniekąd w infrze. PLK zarządza tym co ma. Ostatnio bodaj w Bobrku spadła sieć i koło 20-30 pociagów stało pół dnia jak nie lepiej. Brak mijanek, objazdów. Kiedyś jak cos sie stało w jednym meijscu jechało się objazdem. Teraz linie pozamykane, brak objazdów, no to przy zdarzeniu wszystko stoi. Stad opóźnienia, no i rezygnacja z transportu kolejowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel78 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2015

PostWysłany: 25-10-2015, 08:50    Odpowiedz z cytatem

katowicer: Bo lepiej zamknąć, zlikwidować. A biorąc pod uwagę masę składów można było częściowo odciążyć ruch kołowy (TIRy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 25-10-2015, 09:52    Odpowiedz z cytatem

Podobno teraz priorytetem dla PLK ma być poprawa tras towarowych. Chcą podnieść prędkość do średniej UE, czyli 50kmh. Oczywiście uwierzę jak zobaczę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piotr [trzykoty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2012

PostWysłany: 26-10-2015, 20:47    Odpowiedz z cytatem

beton44 napisał/a:
Niezrozumiała dla laika konieczność ułożenia tzw. "rozkładu jazdy" - coby miał po czym pociąg jechać


To przewoźnik podstawia loka z obsługą do składu kiedy nie ma rozkładu ułożonego, nawet jako irj? Jakiś przykład?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-10-2015, 05:46    Odpowiedz z cytatem

Piotr [trzykoty,
Bardziej chyba chodzi o jakieś awaryjne sytuacje, jazdy luzem itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 27-10-2015, 11:40    Odpowiedz z cytatem

Z towarowymi jest tak ze rozklad swoje a zycie swoje potrafia miec 12 godzin w plecy a potrafia byc 12 przed planem. Jak jest sklad lokomotywa i proba zrobiona to jak sie da to jedzie.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bodzio1987 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2014

PostWysłany: 28-10-2015, 01:06    Odpowiedz z cytatem

Ciekawa sytuacja jest od kilku miesięcy w Kościerzynie. Co tydzień, najczęściej w piątek popołudniu przyjeżdża od strony Bydgoszczy skład towarowy z węglem, średnio 20 wagonów. W lipcu i sierpniu składy te ciągnęła lokomotywa ST43 z firmy CTL Logistic, a ostatnio jest to ST44 z Cargo. No i przyjeżdża taki skład, zatrzymuje się na stacji w Kościerzynie i stoi tak cały weekend (łącznie z lokomotywą) i czeka na rozładunek który odbywa się w poniedziałek. Trochę mnie to zastanawia, bo przecież koszty kilkudniowego postoju są napewno bardzo duże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl